quote:
maar ja dan heb je ook watquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kostte dan ook een hoop moeite om deze tijd![]()
donequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Link jij deze nog ff in je lapo in # 15?![]()
![]()
Die lapo waar je mijn quote ge-edit hebt trouwens![]()
Gaat je vast lukken, ik heb de volste vertrouwen in jequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval: niet te snel volbaggeren, ik weet niet wanneer ik weer inspiratie heb![]()
Wat niet is kan nog komen, maar dan maak ik waarschijnlijk een TT voor de volgende SC die weer niet begrepen wordt door die mensen die denken dat Fok alleen maar uit een DGK COS bestaat.... en dan blijven ze daar baggeren...quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:46 schreef StefanPeeters het volgende:
(/BRIAN ON)
Luister...Ik ga zo meteen, en dat moet je maar niet tegen huub zeggen, dat ik dan dat hij
weet dat ik dan naar de slaapkamer ga, en huub zal het wel weten, maar ik ga
proberen te slapen weet je, en dan zullen we eens zien, want weet je huub is dan misschien
wel sterk, maar als ik maar een uurtje slaap zou kunnen bewerkstelligen dan is mijn kracht
al veel more to the point weet je dan dat als huub nou
(/BRIAN OFF)
Oftewel: Trustuh !
Trustequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:46 schreef StefanPeeters het volgende:
-onverstaanbaar-
Oftewel: Trustuh !
Hee vieze vuile avatarkaperquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
mooie usericon leandra![]()
![]()
mja, in de cos is ie mooier![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
battlenet is ook al bijna leeg ;-(
Ik was er zelf zelfs ff van in de war....... had echt zo iets van "WTF??? ik heb helemaal nix over mijn avatar gepost"quote:
Ik zet ze altijd heel diervriendelijk naar buitenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
even een vraagje, wie doet er hier wel eens aan spinnen? (als in de sportschool, niet met dat wiel)
Ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
even een vraagje, wie doet er hier wel eens aan spinnen? (als in de sportschool, niet met dat wiel)
jouw sportschool zit vol spinnen? lekker schoonmaakteam daar!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd heel diervriendelijk naar buiten![]()
![]()
Oh, gamenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
ja, dan heb je wat te doen!
maar ian weet wat het is![]()
PALMA!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
jouw sportschool zit vol spinnen? lekker schoonmaakteam daar!
ik ben gister voor het eerst geweest, en ik heb geen spierpijn, alleen mn bilbotten (als die bestaan) doen gruwelijk pijn, is dat normaal??????quote:
Dat doe ik ook!!! Maar wel met toelichting, ik zeg altijd: dit is mijn huis, en daar woon jij niet.. doeiquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd heel diervriendelijk naar buiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was er zelf zelfs ff van in de war....... had echt zo iets van "WTF??? ik heb helemaal nix over mijn avatar gepost"![]()
Stuitje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben gister voor het eerst geweest, en ik heb geen spierpijn, alleen mn bilbotten (als die bestaan) doen gruwelijk pijn, is dat normaal??????
Dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!!! Maar wel met toelichting, ik zeg altijd: dit is mijn huis, en daar woon jij niet.. doei![]()
Schaambeen?quote:
Je hebt zadelpijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben gister voor het eerst geweest, en ik heb geen spierpijn, alleen mn bilbotten (als die bestaan) doen gruwelijk pijn, is dat normaal??????
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je me hier nou uit te lachen en voor Amanda uit te maken??![]()
![]()
Nee, deze is te makkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Heb je een breed zadel dan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |