Dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!!! Maar wel met toelichting, ik zeg altijd: dit is mijn huis, en daar woon jij niet.. doei![]()
Schaambeen?quote:
Je hebt zadelpijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben gister voor het eerst geweest, en ik heb geen spierpijn, alleen mn bilbotten (als die bestaan) doen gruwelijk pijn, is dat normaal??????
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben gister voor het eerst geweest, en ik heb geen spierpijn, alleen mn bilbotten (als die bestaan) doen gruwelijk pijn, is dat normaal??????
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je me hier nou uit te lachen en voor Amanda uit te maken??![]()
![]()
Nee, deze is te makkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Heb je een breed zadel dan daar?
heel klein naar prutszadel wat gruwelijk pijn doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Heb je een breed zadel dan daar?
idd zadelpijn danquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
heel klein naar prutszadel wat gruwelijk pijn doet![]()
Volgende keer kussentje meenemen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een klein zadel is het idd vrijwel zeker zadelpijn:quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet Jaap ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
kan ik dan gewoon de zadels de schuld geven dat ik niet meer wil spinnen?
kikkers moeten ook niet gaan spinnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
kan ik dan gewoon de zadels de schuld geven dat ik niet meer wil spinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |