Nu alleen de rest nog overtuigenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kwam er best wel overtuigend uit hè?!![]()
dat niet, maar t zou verdomd handig zijn als ie leerde kloppen of aanbellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop voor je kat dat je niet 14 hoog woont![]()
dank je, maar ik heb al koffiequote:
Kattenluik met afstandsbediening, of zo een die alleen maar open gaat als het zendertje aan de halsband van de kat hem unlockt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
dat niet, maar t zou verdomd handig zijn als ie leerde kloppen of aanbellen.
geef hem een sleutel nog beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
dat niet, maar t zou verdomd handig zijn als ie leerde kloppen of aanbellen.
Anders vraag je toch gewoon of een admin even je naam bij de OP weg kan halen ?quote:
Tuurlijk, volhoudenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het aanbod an sich was al een bevestiging van mijn stelling![]()
Dat zou wat zijn: een topic zonder TS...quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders vraag je toch gewoon of een admin even je naam bij de OP weg kan halen ?
Dán zou het mooi uit de hand lopen hier...quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn: een topic zonder TS...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dán zou het mooi uit de hand lopen hier...
Weet je nooit op wie je moet gaan schelden over die achterlijke TT hèquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dán zou het mooi uit de hand lopen hier...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:31 schreef Sug4r het volgende:
Het wordt behoorlijk verwarrend dat gekaap![]()
je kan altijd Peter de schuld gevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je nooit op wie je moet gaan schelden over die achterlijke TT hè![]()
hoezo? SC is toch altijd van jouquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je nooit op wie je moet gaan schelden over die achterlijke TT hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |