quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
okay nog even over mn billen dan.... momenteel pukkeltjesvrij!
komt dat door het spinnen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
okay nog even over mn billen dan.... momenteel pukkeltjesvrij!
Ik zie inderdaad pas nu in dat jij daar volledig onschuldig aan bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat een of andere idioot een TT maakt die nergens op slaat kan ik nix aan doen![]()
Of jump je stiekem ?quote:
Parra bradda'squote:Op woensdag 21 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/
wat voor mensen zitten daar in godsnaam op 10!
Ik ben altijd onschuldig... per definitie...quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad pas nu in dat jij daar volledig onschuldig aan bent![]()
![]()
De broer van Brian heeft een hele vrachtwagen met PC's laten vallen en met iedere PC een vote gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/
wat voor mensen zitten daar in godsnaam op 10!
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben altijd onschuldig... per definitie...![]()
* Leandra is nou eenmaal een schatje![]()
ahumquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben altijd onschuldig... per definitie...![]()
* Leandra is nou eenmaal een schatje![]()
ajajaj met gratis brommertje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De broer van Brian heeft een hele vrachtwagen met PC's laten vallen en met iedere PC een vote gedaan
Ik hoop voor je kat dat je niet 14 hoog woontquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
zie ineens het gezichtje van mijn kat voor het raam.... daarom was ik dus nog op!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop voor je kat dat je niet 14 hoog woont![]()
Nog even oefenen maar dan lukt het wel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kwam er best wel overtuigend uit hè?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |