Ja man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef TrenTs het volgende:
BBM, ik wil jouw avatar als poster.Of zo'n relaxte waar-ie rook uitblaast.
Die zal best wel in een beetje posterwinkel te vinden zijn.quote:
Ik was eens met school naar Praag en daar was een grote muziekzaak en daar had ik 3 Hendrix kalenders gekocht. Dus 3*12 Hendrix posters heb ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zal best wel in een beetje posterwinkel te vinden zijn.Of een muziekcuriosazaakje.
Relaxed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik was eens met school naar Praag en daar was een grote muziekzaak en daar had ik 3 Hendrix kalenders gekocht. Dus 3*12 Hendrix posters heb ik.En volgens mij hadden sommige zelfs meer dan 12 posters, maffe Tsjechen.
De meeste foto's zijn wel tof ja. Keuze genoeg hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Relaxed.Zaten er nog uberstrakke bij?
Bohh beter, wittenie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De meeste foto's zijn wel tof ja. Keuze genoeg hè.
Wat een toeval!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef hendrixfan het volgende:
Gypsy Eyes is zeker goed:D
kent iemand ook akoustische versie ervan??
ik heb album acoustic jams.. is echt mooi werk:)
ken je ook de acoustische versie van 1983 ??quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat een toeval!Ik draaide die er direct achter aan.
Deze kwam van 'Out In The Sun'.
bronquote:Radio 6 draait unieke opnames Hendrix
Uitgegeven: 26 november 2007 20:26
Laatst gewijzigd: 26 november 2007 20:32
HILVERSUM - Radio 6 laat dinsdagmiddag unieke opnames horen van gitaarlegende Jimi Hendrix. Dat heeft samensteller en Hendrix-fan Kees de Lange maandag gemeld.
Het digitale kanaal wijdt een hele dag aan de muzikant. Hendrix zou op 27 november 65 jaar geworden zijn, ware het niet dat hij in 1970 stierf aan een overdosis slaappillen.
Materiaal
De Lange, in het dagelijks leven natuurkundige aan de Radboud Universiteit, heeft sinds de jaren zestig materiaal van Hendrix verzameld.
Hij heeft meer dan achthonderd uur aan zeer zeldzame en zelfs unieke opnames. De fan krijgt dinsdagmiddag alle ruimte om de hoogtepunten uit zijn collectie te laten horen.
Unieke demo's
De natuurkundige vond zijn opnames op rommelmarkten, ruilbeurzen en platenzaken over de gehele wereld. "Ik kom dinsdag met een aantal opnames die zelfs de grootste Hendrix-fans zal verrassen", belooft De Lange. Hij laat in elk geval een aantal unieke demo's horen die werden gemaakt in de Royal Albert Hall, waar de gitarist in februari 1969 een aantal concerten gaf.
Een andere zeldzame opname die hij in zijn bezit heeft, is één van de eerste televisieoptredens van Hendrix uit 1967. Deze ontdekking verscheen door toedoen van De Lange op de laatste dvd over de gitarist. Hendrix was zelf ook erg gul met het verspreiden van muziekopnames. Van een derde van al zijn uitvoeringen zijn ooit demo's verschenen.
Radio 6 is te beluisteren via internet.
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deze hangt er bij mij
[ afbeelding ]
opnemen is niet gelukt helaas, zal ook wel niet terug te luisteren zijn vrees ikquote:Op donderdag 29 november 2007 10:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Radio 6 was chill op Hendrix' verjaardag. Er was zo'n gozer met superveel verstand van Hendrix en hij had hele interessante dingen verteld. Ook had ik veel versies gehoord van nummers die ik nooit eerder had gehoord.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef peaceman het volgende:
Ach die Jimi.....
Zo moeilijk is het niet om beroemd te worden he?!
Je pingelt wat valse noten op je gitaar, bespeelt die gitaar met alles wat je kan vinden, stookt een vuurtje... en zorgt dat je dood bent op je 27e...
Peanuts!
Kop een trein ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef peaceman het volgende:
Ach die Jimi.....
Zo moeilijk is het niet om beroemd te worden he?!
Je pingelt wat valse noten op je gitaar, bespeelt die gitaar met alles wat je kan vinden, stookt een vuurtje... en zorgt dat je dood bent op je 27e...
Peanuts!
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef cafca het volgende:
Rest in Peace, men!
Ik riep jou niet, hoor!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef peaceman het volgende:
....
I know...quote:
Tekeer gaan tegen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:57 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het ligt nogal gevoelig bij ons als je tegen Hendrix tekeer gaat hè.
En bedanktquote:
ik roep maar watquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tekeer gaan tegen?
Was meer chargeren
Top dat je het hier ff post!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Frozen het volgende:
Voila.
http://www.contactmusic.c(...)20discovered_1073574
Leuk nieuws, ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |