abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47496254
De volgende topstukken uit mijn garderobe passen mij helaas niet meer. Ze zijn in perfecte staat: smetteloos, onbeschadigd, gewassen en gestreken. Voor ik in de details treed eerst een overzichtsfoto:

Lange gitzwarte avondjapon. (de foto lichter afgedrukt i.v.b. zichtbaar maken details) Merk: Mac & Maggie. Maat M. Vraagprijs: 10,- excl verzend. De japon is van boven tot onder aan de voorzijde open en sluit zich als een wikkeljurk met twee lange linten die onder de borst een paar keer rondom worden geslagen en dichtgestrikt. Heb er voor de zekerheid een haakje en oogje in gezet. Hij heeft een diep decolleté. Tijdens het lopen valt de rok in een mooie lange split. Kan eventueel met een legging of dunne broek eronder gedragen worden. Lengte japon: 136 cm, bovenwijdte 84 cm, tailleomtrek 88 cm, heupomtrek 110cm, zoomomtrek 350 cm. Materiaal 50% polyester 5% viscose. Klik op de foto voor vergroting.

Zwart stretch topje met rits aan voorzijde. Merk: Olaf Benz. Maat M. Vraagprijs: 3,- excl verzend. Lengte 51 cm, bovenwijdte 80 cm. Materiaal: 80% micro PA, 20 % nylon. Klik op de foto voor vergroting.

Zilveren veston met ritsen. Merk: Vinci Star. Maat M. Vraagprijs: 5,- excl verzend. Het veston sluit van voren met een rits, heeft 4 zakken met ritsen en heeft lichtblauwe voering. Lengte 48 cm, bovenwijdte 86 cm, tailleomtrek 76 cm. Materiaal: bovenstof 90% katoen, 10% PCV, voering 100% polyester. Klik op de foto voor vergroting.

Zilveren rokje. Vraagprijs: 5,- excl verzend. Strak model van zachte en glanzende stof sluit met rits. Tailleomtrek 68 cm, heupomtrek 84 cm, lengte 44 cm. Materiaal: 60% acetaat, 36% polyamide, 4 % elastomeer. Klik op de foto voor vergroting.

Groen stretch topje met rits aan voorzijde. Merk: Wonder Woman. Vraagprijs: 3,- excl verzend. Het topje heeft aan weerskanten twee blauwe strepen. Lengte 50 cm, bovenwijdte 80 cm, heupomtrek 80 cm. Materiaal: stretch kunststof. Klik op de foto voor vergroting.

Groen rokje. Merk: H Bar C Ranchwear. Vraagprijs: 5,- excl verzend. Het rokje is van ruw geweven materiaal, sluit met rits, heeft 5 lusjes voor een riempje en is gevoerd met lichtgroene stof. Lengte 35 cm, tailleomtrek 68 cm, heupomtrek 88 cm. Materiaal: vermoedelijk nylon/wol mix. de foto vertekent het patroon: klik op de foto voor exacte weergave.

Gestreepte zomerjurk. Vraagprijs: 5,- excl verzend. Gemaakt van T-shirtachtige stof. Lengte 65 cm, bovenwijdte 76 cm, heupomtrek 76 cm. Materiaal: 95% viscose, 5% elasthaan. Klik op de foto voor vergroting.

Nieuwe blauw/groen/zwarte bikini met beugelBH. Vraagprijs: 3,- excl verzend. Nooit gedragen, kaartje, kruisbescherming etc. zitten er nog in. Merk: Blue Man. Maat S. De bikini is gevoerd en sluit met een strik op de rug. Wordt geleverd in bijbehorende verpakking. Materiaal: 83% polyamide, 17% lycra, voering 100% polyamide, lining 100% nylon. Klik op de foto voor vergroting.

Zwart/blauwe jurk met rits aan voorzijde. Merk: Cars Jeans & Casuals. Maat M. Vraagprijs: 7,- excl verzend. Deze jurk met blauwe rits voorop tot bovenaan de kraag, heeft aan de kraag en in de zijkant van de rok blauwe elastieke koordjes met ‘tonnetjes’ eraan voor eventueel aanrimpelen. Op de voorzijde zitten twee zakken met ritsen. De kraag en zoom zijn afgezet met blauw gaas. De jurk is gevoerd met blauwe T-shirtachtige stof. Lengte 85 cm, bovenwijdte 86 cm, tailleomtrek 80 cm, heupomtrek 88 cm. Materiaal: buitenstof 100% polyester, voering 65% polyester en 35% katoen. Klik op de foto voor vergroting.

Zwart/wit geruit jurkje. Merk: Mexx. Maat 36. Vraagprijs: 7,- excl verzend. Deze kokerjurk met zogeheten BB-ruitje sluit met een rits aan de achterzijde. Lengte 87 cm, bovenwijdte 86 cm, tailleomtrek 72 cm, heupomtrek 84 cm. Materiaal 61% polyester, 32% viscose, 5% nylon, 2% elastaan. de foto vertekent het patroon: klik op de foto voor exacte weergave

Roze cocktailjapon. Merk: New Fast. Vraagprijs: 10,- excl verzend. De kraag is opgeborduurd met pareltjes, voorop zitten met stof bekleedde sierknoopjes (zie detail), de japon sluit met een rits aan de zijkant. Het geheel is gevoerd en de voering heeft vanaf de rok een roze petticoat (zie detail). Lengte 97 cm, bovenwijdte 90 cm, taille 78 cm. Materiaal: 100 % zuiver zijden, voering 100% polyester. Klik op de foto voor vergroting.

Zilveren feestjurk. Merk: Clockhouse C&A. Maat 38. Vraagprijs: 7,- excl verzend. Deze soepel vallende slip-on dress is bezaaid met opgedrukte zilveren stipjes, heeft geen rits, knopen o.i.d. maar wel zwarte voering. Lengte 94 cm, bovenwijdte 88 cm, tailleomtrek 84 cm, heupomtrek 92 cm. Klik op de foto voor vergroting.

Zwart zijden tasje. Vraagprijs: 3,- excl verzend. Dit buidelmodel, bestikt met zilveren en blauwe pailletten in vlinderpatroon heeft zijden koordjes en is gevoerd met zwarte zijden. Hoogte 18 cm, breedte 20 cm. Klik op de foto voor vergroting.

Mocht je er kleding van je gading en maat tussen vinden, meet eerst even voor de zekerheid je lichaam op. De jurk- en topjes-lengte vanaf je sleutelbeen, bovenwijdte op het breedste punt over je borst en rug, de taille rondom op het smalste punt en je heupen rondom op hun breedste punt. De lengte van de rokjes meet je vanaf je taille (het zijn geen 'heupmodellen').
pi_47541243
Over de verzendkosten: de meeste kledingstukken zijn zo licht van gewicht dat ze opgevouwen in een stevige grote envelop met de gewone briefpost kunnen.
pi_47591698
Zo... even dit topic luchten voor het weekeinde. Blijven de kleren mooi fris van .
pi_47824864
De lange gitzwarte avondjapon is via Marktplaats verkocht. Ik moest iets ondernemen tegen de stormloop die dit foktopic heeft

De roze zijden cocktailjapon en het zwart zijden tasje hebben op MP bieders die niet meer van zich laten horen en dus beschouw ik die stukken net als de rest hier nog te koop.
pi_47952379
Tasje ook niet meer te koop.
pi_47952641
Jammer zeg, die zwarte jurk had ik ook wel willen hebben... ik vind dit soort dingen echt altijd te laat, the story of my life
some things you lose, and some things you just give away
pi_48044970
Het zilveren rokje is hier ook niet meer.

OT Treur niet Ms.Poes. Kijk niet achterom maar kijk naar wat je hebt en wat er in het vooruitzicht is .
pi_48168862
De rest van de modeshow loopt nog.
pi_48168953
Wat foto's met de kleren aan kan voor een betere verkoop zorgen.
pi_48179835
Als ze mij nog pasten, zou ik ze niet weg doen .
pi_48320532
Ideaal weer voor deze kleding .
pi_48590133
Update:

pi_48909108
Geen zin in de vrijmarkt dit jaar. Alles is dus nog te koop .
pi_48917853
Kan je die bikini niet ff aantrekken en daar een foto van maken terwijl je die aanhebt?
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:35:29 #15
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_48920885
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:59 schreef nokia6200 het volgende:
Kan je die bikini niet ff aantrekken en daar een foto van maken terwijl je die aanhebt?
Hahahaha
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_48954652
Woehaha. Ik kom niet meer bij.
Wat zijn jullie scherpe lezers:
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 00:37 schreef Lurky het volgende:
[i]De volgende topstukken uit mijn garderobe passen mij helaas niet
....
Nieuwe blauw/groen/zwarte bikini .. Nooit gedragen
pi_49994744
De kledingvoorraad is aardig geslonken. Update van wat nog in de verkoop is:

De topictitel mag ook wel aangepast naar [TK] Jurken, rokje, topje, veston, bikini
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:00:16 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_49995922
TT aangepast
So we just called him Fred
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:18:46 #19
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_49996490
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef Lurky het volgende: