heb je de koffie eed al afgezworen ? je staat namelijk nog in in de OPquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
HoiDaar ben ik weer
Kon geen topic meer vinden
Deel 19 alweer
![]()
![]()
![]()
![]()
Houdoe Kuukske, tot morgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Ja, mand. Goed idee.
Adieuh en bis morgen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je de koffie eed al afgezworen ? je staat namelijk nog in in de OP![]()
Ja, een heleboel.. leest den OP zou ik zeggenquote:
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef buzzer het volgende:
Godsamme, moest ik nog even hard werken op mijn relax avond
Ik zal hem in de WIKI zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Zo, en nu wilt ik mijn mooie icon ook ertussen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Niet direct brutaal worden hoor!!!quote:Zo, en nu wilt ik mijn mooie icon ook ertussen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
186 (gemiddeld 186 per dag)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef cablegunmaster het volgende:
en oh ja sorry voor mijn onbeschoft heid :$ ben nog een beginnende userWELKOM in ons koffieleut topic ^^
Het is je vergeven...quote:
ach die haal ik over 186 X = 18.000quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga denk ik de 18k nog wel halen vandaag![]()
Wel je gemiddelde bijhouden heyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
valt toch reuze mee ? tis de kwaliteit die teltniet de kwantiteit
![]()
dan moet ik blijven posten als je me vast taped aan dit notebook een constante stroom van eten / drinken 3maal daags , een constante stroom voor mijn labtop en dont forget KOFFIEquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan moet ik blijven posten als je me vast taped aan dit notebook een constante stroom van eten / drinken 3maal daags , een constante stroom voor mijn labtop en dont forget KOFFIEvind ik het best
![]()
En weer een nummer van mijn abonnementjequote:
Begin van de maand zat ik op 3 per dag...quote:
ben sinds ik aangemeld ben met regelmaat online, vandaar denk ik ook 18k posts in ruim een jaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ik vijf per dag, maar heb na mijn inschrijving ruim een jaar niet gepost
Vond er niets aan toen![]()
maar ben sinds vorige zomer ongeveer hier met grote regelmaat aanwezig![]()
Waar ken ik dat toch van?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ik vijf per dag, maar heb na mijn inschrijving ruim een jaar niet gepost
Vond er niets aan toen![]()
maar ben sinds vorige zomer ongeveer hier met grote regelmaat aanwezig![]()
groots, belangrijksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
BIGS?
ja een grote happening een gebeuren een situatie waarin er veel users komenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
BIGS?
ik wel het grote doelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik weet het niet.
Ik weet al niet eens meer waarom ik geregistreerd ben.
au revoir et bien dormirquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef OA het volgende:
Zo, na 139 posts vandaag is het weer bedtijd!![]()
Bis morgen, au revoir!![]()
Tot morgen OA ik ga door tot de klok 0:00 gaat dan zegt mijn internet POEF en ben ik in bedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef OA het volgende:
trusten OA, bis morgen. Tschuessquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef OA het volgende:
ik ook maar denkquote:
Das niet zo fijn nee... Wie moet je ophalen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Kuukske het volgende:
Huu beloven dat je iemand ophaalt van het station als er geen bussen meer rijden is best pijnlijk als je net lekker warm onder de wol lag.
JDude.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet zo fijn nee... Wie moet je ophalen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Kuukske het volgende:
Huu beloven dat je iemand ophaalt van het station als er geen bussen meer rijden is best pijnlijk als je net lekker warm onder de wol lag.
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef Kuukske het volgende:
Je moet er wat voor overhebben.
Trustequote:
quote:
Haha, ik ga nog een half uurtje oude tentamensommen maken en dan ga ik slapenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leren dan! School gaat voor, toch?
Altijd, je weet toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Ben ook nog wakkerVanmiddag dik 2 uur op de bank liggen pitten
![]()
Euj Sander, ook weer van de partij![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch...
Als jullie het topic nog niet hebben volgegooid met koffie gewoontes.![]()
Jullie knallen die topics ook razend snel dicht vind je het gek dat ik dan meerdere delen mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt wat deeltjes gemist
Moordend tempo vanmiddag
![]()
Wat doe je overdag eigenlijk?
Fok is mijn levenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jullie knallen die topics ook razend snel dicht vind je het gek dat ik dan meerdere delen mis.![]()
Ik heb namelijk ook nog een leven buiten Fok!, jij dan niet erkel![]()
![]()
Ja Fok! is ook mijn leven, buiten Fok! zou ik mijn leven niet meer zeker zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Fok is mijn leven![]()
Nee..hehe...vanmiddag tijdje meegepost, maar vanavond deel 18 gemist![]()
Join the club men >quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
Ik ben nog wakker ja... Goed aan de leut, en teveel hier aanwezig, moet eigenlijk leren
Koffie till I die!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
En ja ik zit nu weer heerlijk aan de koffie, na deze neem ik niet meer voor vandaag > > >
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Iets van Cola ????quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Koffie till I die!![]()
alleen nu zit ik ook aan caffeïnehoudend zwart drankje, alleen met koolzuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |