waarom is het altijd zo tof om met een zwaar getunde auto's sneller te zijn dan een auto die standaard wél gaaf is...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
http://videos.streetfire.(...)4e9-9823010e226d.htm
Gallardo en Supra

woot! 20 seconden lol tegeonover jarenlang rijplezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je heb gelijk
Er is geen flikker aan om met een Golf een 996 Turbo en een Supra big single te smoken
Of om met een Impreza een F355 te hakken
Of natuurlijk om met een Punto een Testarossa bij te benen (ook al schakelt de bestuurder fokking langzaam)

Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je heb gelijk
Er is geen flikker aan om met een Golf een 996 Turbo en een Supra big single te smoken
Of om met een Impreza een F355 te hakken
Of natuurlijk om met een Punto een Testarossa bij te benen (ook al schakelt de bestuurder fokking langzaam)

Ach, da's de hele leut eraan een beetje. Zelf klussen en met zelf sleutelen iets "leuks" bereiken. Zat mensen die dat met hun huis of vrouw doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom is het altijd zo tof om met een zwaar getunde auto's sneller te zijn dan een auto die standaard wél gaaf is...

Mja, misshcien komt het ook omdat snelheid me niet zo boeitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, da's de hele leut eraan een beetje. Zelf klussen en met zelf sleutelen iets "leuks" bereiken. Zat mensen die dat met hun huis of vrouw doen![]()

Ik durf mijn auto's erom te verwedden dat een goed getunede MK4 big-single met 700rwhp langer heel blijft dan een Gallardo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:16 schreef Googolplexian het volgende:
woot! 20 seconden lol tegeonover jarenlang rijplezier
top hoor ... al rammelend en met de gedachte dood te zijn bij de eerst volgende fout een Porsche voorbij scheuren. De term Stratemakers Ferrari moet ergens vandaan komen.

Klopt, ik heb dezelfde instelling. Ik rijd wel motor voor de sensatie, Porsches met 400 PKquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, misshcien komt het ook omdat snelheid me niet zo boeit
Vlot genoeg naar die 80 of wat de max ook is vind ik wel chill, maar ik hoef ook niet zo nodig binnen 3 seconden honderd te rijden
anders had ik ook geen eend als auto

uhum er hebben al genoeg supra's met heel wat minder pk's al poef gezegd....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik durf mijn auto's erom te verwedden dat een goed getunede MK4 big-single met 700rwhp langer heel blijft dan een Gallardo.
Toch lullig als je met je 300.000 euro Lambo ge0wned word door een 75.000 euro Supra.
Vooral als je Lambo daarna in vlammen op gaat, want nogal eens gebeurt heb ik vernomen.
Net als F430's en F599's

Blijft leuk dat een "poor man" ook kan beschikken over een voiture met de performace van een Ferrari/Lambo oidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uhum er hebben al genoeg supra's met heel wat minder pk's al poef gezegd....
verder blijft het maar een supra welke totaal niet te vergelijken is met een ferrari en de naam/history wat ferrari heeft.....
beetje hetzelfde als een golf gti vergelijken met een bmw m3

Je mist het puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik durf mijn auto's erom te verwedden dat een goed getunede MK4 big-single met 700rwhp langer heel blijft dan een Gallardo.
Toch lullig als je met je 300.000 euro Lambo ge0wned word door een 75.000 euro Supra.
Vooral als je Lambo daarna in vlammen op gaat, want nogal eens gebeurt heb ik vernomen.
Net als F430's en F599's

leuk ongetwijfeld, maar dat ze vergelijkbaar zijn met een ferrari/lambo no wayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Blijft leuk dat een "poor man" ook kan beschikken over een voiture met de performace van een Ferrari/Lambo oid

Wat peformance betreft voor sommige blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leuk ongetwijfeld, maar dat ze vergelijkbaar zijn met een ferrari/lambo no way![]()

Ja van die blacktop van jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Zullen we maar weer verder gaan met filmpjes posten

Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mss dat ik van het weekend wat ga schieten
Hopen dat ie ook zo klinkt
http://videos.streetfire.(...)051-5458761ac82c.htm

Snel MR2'tjequote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
Vanmiddag was ik een beetje tegen de '95-er Kawasaki ZX-6R aan het racen van een maat van me en ik heb wat filmpjes geschoten.
De filmpjes zijn van mobieltje-kwaliteit, gecomprimeerd door TinyPic en ze zijn met de hand aan het stuur gemaakt, dus verwacht er niet veel van!
Het geluid van de ITB's komen helaas niet goed tot z'n recht op de filmpjes.
IRL is het minimaal 10x beter
Toch maar een keer een digitale videocamera aanschaffen...
Vanuit stilstand: (3e keer toeteren ging niet helemaal lekker)
http://video.tinypic.com/player.php?v=4zm2xjn
Vanaf 20km/u:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4y0g5dg
Binnenkort maar eens een tunnelfilmpje maken en mss wat drive-by's als er liefhebbers voor zijn?

Hey neefquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
Vanmiddag was ik een beetje tegen de '95-er Kawasaki ZX-6R aan het racen van een maat van me en ik heb wat filmpjes geschoten.
De filmpjes zijn van mobieltje-kwaliteit, gecomprimeerd door TinyPic en ze zijn met de hand aan het stuur gemaakt, dus verwacht er niet veel van!

Dat constante kansloze verdedigen van je merkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat bedoel je?

spuit 11quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat constante kansloze verdedigen van je merk

Mjah ... toch zijn het wel elke keer de Supra en Corvette rijders die de meest belachelijke vergelijkingen aangaan (Veyron, Lambo, Porsche ... tis allemaal nix)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef -Muse- het volgende:
Het is wel elke keer weer dezelfde discussie.

Zandhappenquote:

Dat komt omdat ze daar nooit in gereden of gezeten hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... toch zijn het wel elke keer de Supra en Corvette rijders die de meest belachelijke vergelijkingen aangaan (Veyron, Lambo, Porsche ... tis allemaal nix)

Hoe dom kan je ook zijnquote:

Kan dat frame zo'n schok aan? Ik kan me voorstellen dat er wat verbogen is na zo'n klap...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe dom kan je ook zijn
Die LC staat echt in 1x stil met z'n assen tot het zand, en die mongool achterop denkt wel even te kunnen blijven staan bij zo'n sprong..

Geen probleem voor die dingen. Zijn nog sterker dan een Hi-Lux.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Kan dat frame zo'n schok aan? Ik kan me voorstellen dat er wat verbogen is na zo'n klap...

Ik weet niet wat jij aan het zwammen bent, maar waar 'verdedig' ik m'n merk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef jacco het volgende:
[..]

he wacko jacco schatje hij rijdt een mr2quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef jacco het volgende:
[..]

Hier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Net als F430's en F599's

Blijft een Toyotaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he wacko jacco schatje hij rijdt een mr2

10% misschien.quote:

goede ideeen overnemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
10% misschien.
Op dit moment alleen de Avensis, Verso en de Auris die in de EU geleverd worden. Dat is wat aantallen betreft dus helemaal niets. De rest zijn US Toyota's dat zijn er iets meer (Camry Hybrid, Solara en de Tundra).
Dus ik weet niet hoe je bij die wijsheid komt?
quote:As Honda Chief Executive Hiroyuki Yoshino strolled through the Toyota display at this year's Detroit auto show, what caught his eye wasn't the roster of new Toyotas but a very familiar red race car.
The Toyota Motor Corp. name was clearly emblazoned on the side of the car. But there was no doubt: This was the machine that had been powered by Honda engines and serviced by Honda engineers, until just a year ago. It was the same machine used by race-team owner Chip Ganassi -- under the Honda Motor Co. flag -- before he orchestrated a sensational defection last year and named Toyota as his new engine supplier.
The Toyota display did tout the Ganassi team's four racing championships. What it didn't mention was that Honda was associated with all of those wins. Astounded, a fuming Mr. Yoshino had to be restrained by his subordinates as he began looking around for Toyota's president, Fujio Cho.
jaja ... zo leert de geschiedenis je ook wat.quote:Production of the Model AA passenger car started in 1936. Early vehicles bear a striking resemblance to the Dodge Power Wagon and Chevrolet, with some parts actually interchanging with their American originals.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |