Wuhahahaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:11 schreef Jimmeh het volgende:
Een dikke Duitser gaat de topsnelheid uitproberen van een Ferrari 599 GTB
Let op de verplaatsing van z'n buik tijdens het schakelen
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef WaSTeiL het volgende:
Porsche en BMW driften tussen het verkeer door. Zo te zien weer een stel Saudies.. : http://www.break.com/index/porshce-drifting-on-busy-streets.html
			
			
			
			
			
			
			
			
			Fucking hell ik had nog gekeken, maar zag niets staan. Ach beter dubbel dan niet.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:07 schreef StefanP het volgende:
http://www.roadandtrack.com/video/index.html?bcpid=717440069&bclid=716073162&bctid=1125899987
De TT vette is op de start na even snel als de Veyron... en er zit zelfs een auto bij die sneller is; die de 100-200mph zelfs 5 seconden sneller doet
http://www.youtube.com/watch?v=fsdvmcfLmBY
In-car van 'die andere auto'.
			
			
			
			Hij rijdt in een Honda??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YFCPtf2UmKQ
http://www.youtube.com/watch?v=E92jeM8BWAU
Asmooh![]()

			
			
			
			
			
			
			
			Cylinder dat op en neer gaat is knap.. Nooit eerder gezien.. Denk dat de zuigers dan stil staan? en de motor op en neer beweegt he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:55 schreef Gast84 het volgende:
Misschien is het voor natuurkunde-whizzkids, maar deze zal jullie vast wel interesseren, dacht ik zo:
cylinder dat bij 700 rpm op en neer gaat.
Handleiding om 'm na te maken.
700 rpm.. dat alleen maar op en neer gaat, bij onze motoren is dat nog stationair.. en dan nog: er vindt iedere keer 4x een slag plaats (compressieslag, etc. ontsteking dat ook gemeten wordt). Sterker, sommige motoren trekken met gemak naar 17.000 rpm met zo'n cylinder van paar kilo. Beeld het eens goed in, een 2 kg zware cylinder dat maar liefst 17.000 toeren (!) gaat met ontsteking en allerlei ingewikkelde processen![]()
![]()
			
			
			
			Ja man, dit wist ik al vanaf m'n geboortequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cylinder dat op en neer gaat is knap.. Nooit eerder gezien.. Denk dat de zuigers dan stil staan? en de motor op en neer beweegt he?![]()
			
			
			
			Ooit gedacht waarom zo iets nooit in productie is genomen in auto's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef Gast84 het volgende:
[..]
Ja man, dit wist ik al vanaf m'n geboorte
Maar als je zoiets in de praktijk echt eens goed kunt bekijken. Dan dringt het langzaamaan tot je door dat een zuiger () van 2 kg naar 17.000 toeren gaat, met alle ingewikkelde onstekingen en dergelijke erbij, dan besef je pas wat dit voor een verbazingwekkende uitvinding is, dat alles in al die toeren en ontstekingen zonder enig probleem verloopt
			
			
			
			Ja dat weet ik, maar het ging me ff om de zuiger zelf. Deze kon je nooit duidelijk zien, dit is nu de eerste keer dat ik hem goed zie, en het dringt me nu pas GOED door dat zuigers in auto's en motoren (motobikes dus) zulke verbazingwekkende toeren moeten uithalen met alle processen erbij. That's all.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ooit gedacht waarom zo iets nooit in productie is genomen in auto's?![]()
0,1 PK en koppel van niksen daarmee doel ik op zo'n cylinder inhoud van 1L? dit is wat ik denk. Het kan ook dat ik mis heb.. maar ik durf te wedden dat als die man fftjes zn vinger op die wiel hield dat ie meteen stil stond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |