Ik heb me doodgelachen om dat filmpje. Op de website van DWDD roepen kansloze om het vertrek van Matthijsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel van dat belspelletje waar vorige week een fragment van was is nu ontslagen ook.
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef kodama het volgende:
nee want meneertje nieuwkerk is niet hypocriet natuulijk.... tering zijn jullie nou echt zo blind
Welk filmpje was dat? Ze zenden er elke dag wel een paar uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb me doodgelachen om dat filmpje. Op de website van DWDD roepen kansloze om het vertrek van Matthijs![]()
Van Kevin en de knecht van de Sintquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Welk filmpje was dat? Ze zenden er elke dag wel een paar uit.
Die heb ik niet gezien. Linkje??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Van Kevin en de knecht van de Sint![]()
Je bent niet de enige. Check de kijkcijfers maar eens. Ten minste, die van maandag waren altijd duidelijk lager dan de rest van de week, weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef TLC het volgende:
Ik vind de maandag uitzendingen het saaist.....![]()
was over de volle breedte volgens mij zo, ONM trok ook veel minder kijkers, zal wel aan het goede weer liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Check de kijkcijfers maar eens. Ten minste, die van maandag waren altijd duidelijk lager dan de rest van de week, weet niet of dat nu nog zo is.
Claudia..
Lingo ook flink wat kijkers kwijtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was over de volle breedte volgens mij zo, ONM trok ook veel minder kijkers, zal wel aan het goede weer liggen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel van dat belspelletje waar vorige week een fragment van was is nu ontslagen ook.
[..]
Ik doelde meer op elke week, niet specifiek deze. Was iig wel vaak zo, maar ben te lui om te kijken of dat nu nog zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was over de volle breedte volgens mij zo, ONM trok ook veel minder kijkers, zal wel aan het goede weer liggen
Die zijn gewoon doodquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lingo ook flink wat kijkers kwijt
Vorige week :quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op elke week, niet specifiek deze. Was iig wel vaak zo, maar ben te lui om te kijken of dat nu nog zo is.
Nee volgens mij heeft ze blauw lenzen over haar donkere ogen.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Check de kijkcijfers maar eens. Ten minste, die van maandag waren altijd duidelijk lager dan de rest van de week, weet niet of dat nu nog zo is.
Claudia..
Is dat de broer van Mart?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:21 schreef MadGuy het volgende:
Morgen Marc Smeets...
Ik vond d'r een beetje vervelend eigenlijk. Verder ook niet een heel interessante aflevering, maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Stofje het volgende:
Leuke aflevering, ik vond Goedele een leuke tafeldame.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Frank Lammers.
Marjon van Royen is even in Nederland voor de correspondentenweken van de NOS, de grote bijeenkomst van verslaggevers van over de hele wereld.
Michiel Mol is de directeur van het nieuwe Nederlandse Formule 1-team en op de schouders van Christijan Albers rust de taak om de komende jaren voor Spyker WK-punten te halen.
Nihad Hrustanbegoviæ is de beste accordeonist uit Bosnië, won belangrijke prijzen en gaf zelfs een solo-optreden gegeven voor onze koningin.
Onlangs heeft de NOS, met presentator Mart Smeets, wereldwijd haar visitekaartje afgegeven met de tv-registratie van het WK afstanden in Salt Lake City.
Dat en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Zou dat betekenen dat Smeets weer aanschuift?quote:Onlangs heeft de NOS, met presentator Mart Smeets, wereldwijd haar visitekaartje afgegeven met de tv-registratie van het WK afstanden in Salt Lake City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |