U2 zonder Bono Queen zonder Freddy.quote:
Van mij mag hij metal afzeiken, maar ik erger me gewoon altijd aan hem.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van mij mag hij metal afzeiken, maar ik erger me gewoon altijd aan hem.![]()
Siebelink schrijft geweldige boeken maar ik begrijp waarom ie mislukte als leraar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Enkeltje mediatraining voor Jan Siebelink!
En oeh Kamagurka maandag!
Maar de manier waarop was wel heel treurig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef VoreG het volgende:
En terecht dat hij Metal afzeikt
Idd. echt zo niet-grappig. Maar goed, het is wel Freek de Jonge dus ik verwacht niet andersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Maar de manier waarop was wel heel treurig.
Hij bewees er in ieder geval de beginstelling mee dat het cabaret morsdood is.
nu al legendarisch inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren in de herhaling:
Fotograaf-figuur bij nationalistische demonstratie: "Ik zet je foto op internet"
Jakhals: "Dit wordt uitgezonden op tv en er kijken 1 miljoen mensen naar"
Fotograaf-figuur: *weet niet meer wat hij moet doen, maakt foto van gebouw en vervolgens heel stoer van Jakhals*
![]()
dat plan is neit van hem natuurlijk. Dat kan hij niet ff in een paar weken uit de grond hebben gestamptquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Wup het volgende:
Bert Koenders vind ik een beetje genant met zn kinderplannetje
het ging meer om de manier waarop hij het zat te vertellenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dat plan is neit van hem natuurlijk. Dat kan hij niet ff in een paar weken uit de grond hebben gestampt
Dhyan Sutoriusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die vent van die lachtherapie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |