Neuken varkens veel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het wel weten. Da's een boer. Die hebben veel geld. Neuken als varkens
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef TrenTs het volgende:
De Both.Als ik een strijkplank wil ga ik wel naar de Hema.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef Frollo het volgende:
Tong ga eens ff onder de koude douche staan man!
Ja, dat bedoel ik dus. Zo'n lelijke vlek achterop, geen speciale reet en ook al geen tieten om het goed te maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
this topic is worthless without pics
dus hier ff de billen
[afbeelding]
En als ze straks 70 en uitgezakt is zit ze daar nog steeds mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef longinus het volgende:
Lelijke tatoeage, was eens zo trendy maar nu oerlelijk.
Ja, als het dan uitgezakt is zit ze er idd opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En als ze straks 70 en uitgezakt is zit ze daar nog steeds mee.
Jij kent mensen bij wie het vel op de rug zo ver uitzakt is dat ze er op kunnen zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, als het dan uitgezakt is zit ze er idd op
alleen op zon- en feestdagen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Deadline het volgende:
is ze wel eens een echte milf?
Welk deel van Mother I'd Like to Fuck snap je niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
RTL-4 programma nu op TV.
Weet niet of ze het op het uiterlijk laat aankomen.
De maat van de lul zal ook meespelen lijkt me.
Froukje heeft zelf vanaf haar 16de met 20 verschillende mannen geneukt. Dat lijkt weinig. Maar ze is 34.
Voor een hoer is dat oud maar voor een Milf begin je net.
Weet niet of ze zich al een Milf voelt. Als je rekent dat iedere vriend haar dertig keer heeft gepaald, kom je op 20 keer dertig. Dan zit je toch al snel op zo'n 200 keer een orgasme faken 200 keer ongeïnteresseerd om je heen kijken en 200 keer oprecht de naam van de paler noemen.
Zet hem op Froukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |