Ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:54 schreef koningdavid het volgende:
Wat een grandioze fout net weer bij de Suriprofs.![]()
En maar 42 ledenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:39 schreef Flem het volgende:
Purrel is de baas-hyves: http://hyves.nl/gr.php/172311/0Hut
Het wordt echt tijd voor een transfer...quote:Fränkel moet van Vitesse thuisblijven
Vitesse heeft Purrel Fränkel verteld dat hij niet mee mag op trainingskamp naar Engeland. 'Ik ben vreselijk teleurgesteld, maar niet echt verbaasd. Je voelt het aankomen', vertelde de linksback aan RTV Gelderland.
Coach Aad de Mos heeft al vaker laten doorschemeren dat Fränkel niet dé linksback is voor Vitesse. Niet voor niets trok de Arnhemse club de Israelische verdediger Haim Megrelishvili aan. Vorig seizoen kwam de dertigjarige linkspoot nog 28 duels in actie, waarvan 23 als basisspeler.
'Het ziet er niet rooskleurig voor mij uit. Maar ik ga niet zomaar weg', voorspelde Fränkel, die nog tot medio 2008 op de loonlijst staat bij Vitesse. 'Mijn contract is goed en ik laat me niet gek maken. Het is alleen heel moeilijk je steeds weer op te laden. Het plezier is er wel vanaf.'
Fränkel begon enkele weken terug aan zijn zesde seizoen bij Vitesse. Eerder voetbalde hij namens De Graafschap en Telstar. Vitesse speelt komende week tegen Southend United en Norwich City.
Broodvoetballerquote:'Mijn contract is goed en ik laat me niet gek maken. Het is alleen heel moeilijk je steeds weer op te laden. Het plezier is er wel vanaf.'
De site scoort hoge ogen. Enkele lyrische typeringen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Flem het volgende:
Chill, ik heb een abonnement op Sportweek. Ben alleen dinsdag al op vakantie. Werk jij bij Sportweek ofzo? :>.
Chill, laat ik nou net lid zijn. Hij heeft nog een maandje om te verkassen, ik zag dat ze hem bij Vitesse te goed vonden voor in het veld. Al die jodokussen om hem heen snappen hem niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:01 schreef Baraja het volgende:
Dinsdag Sportweek kopen mensen.
Achterin het gidsje middenin een bespreking van de website purrel.nl.
quote:Fränkel heeft geen toekomst bij Vitesse
Linksachter is derde keus bij De Mos en mag uitzien naar andere club
Vitesse reist vandaag zonder Purrel Fränkel af naar Engeland, waar de Arnhemse club een trainingskamp belegt. De linksachter is door trainer Aad de Mos thuisgelaten, omdat hij niet voorkomt in de plannen voor dit seizoen. „Ik wil verder met Haim Megrelishvili en Anders Due”, zegt De Mos. „Fränkel is de derde vleugelverdediger voor de linkerkant. Hij is overbodig, want hij zal niet aan spelen toekomen. In de jeugd spelen nog twee jongens, die ook op die plek inzetbaar zijn.
Ik heb Fränkel eerlijk verteld dat hij niet in het rijtje voorkomt. Het zou beter zijn als hij een nieuwe club gaat zoeken.” Fränkel (30) is aan zijn laatste contractjaar bezig bij de Arnhemse club. Hij is niet de enige speler die de trip naar Engeland mist. Stephan Veenboer blijft thuis omdat De Mos met Piet Velthuizen en Balázs Rabķczki al twee keepers meeneemt. Theo Janssen, Michael Janssen, Gill Swerts, Sébastien Sansoni, Rihairo Meulens en Robin Faber ontbreken wegens blessureproblemen. Tijdens het trainingskamp oefent Vitesse woensdag tegen Southend United en vrijdag tegen Norwich City. De Mos neemt 22 spelers mee naar Engeland.
Doel:
Piet Velthuizen, Balázs Rabķczki.
Verdediging:
Kevin van Diermen, Anders Due, Giovanny Espinoza, Haim Megrelishvili, Colin van Mourik, Paul Verhaegh, Civard Sprockel.
Middenveld:
Jasar Takak, Jaime Bruinier, Onur Kaya, Cees Keizer, Remco van der Schaaf en Abubakari Yakubu.
Aanval:
Fred Benson, Anduele Pryor, Etiënne Esajas, Harrie Gommans, Yu Hai, Mads Junker, Santi Kolk.
Kan je het niet scannen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Dat stukje in Sportweek over Purrel.nl![]()
Ik heb geen scanner, maar ik typ het wel even overquote:
Verder staat er nog een screenshot bij van de site.quote:Vitesse-cultheld Purrel Frankel is gewoon chill
Hoe word je als voetballer een cultheld? Wat delen Bjorn van der Doelen, Martin Drent en Jeroen Heubach? Waarom veerde de Kuip op bij een warming-up van Christian Gyan? Zeker is dat de chouchou een karikaturaal trekje heeft en niet een vedette is. Bij Vitesse komt Purrel Frankel in aanmerking voor de eretitel. De linksback is een van de weinige troetelberen die een hommage in de vorm van een internetsite heeft. Op www.purrel.nl lezen we over de carričre van Frankel. Via Telstar en De Graafschap werkte de Surinamer zich op tot een vaste kracht bij Vitesse. Fans hangen over posters op van hun idool, tot in Australië toe. Nieuwe leden van de fanclub krijgen een Purrel-pruik. Hilarisch zijn de huldeblijken. 'Hij heeft uitstraling, is niet op z'n mondje gevallen en geeft om zijn medemensen en de natuur', schrijft een fan. 'Purrel is behalve een topvoetballer ook zeker een interessante, doch ingetogen jongen', verklaart een ander z'n adoratie. Een communis opinio waarom Frankel zoveel lof verdient valt hieruit niet af te leiden. Maar ja, het is onvoorspelbaar hoe culthelden ontstaan. Purrel is gewoon chill, staat op de homepage. Idem dito voor z'n site.
Te vet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner, maar ik typ het wel even over
[..]
Verder staat er nog een screenshot bij van de site.
Ik heb drie keer gevraagd om met de vitesse-fans een spandoek te maken, niemand reageerdequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Smeich het volgende:
geweldig!! Dat spandoek mist alleen nog!!
Bedankt koningdavid![]()
Ik ken er nog zo een: Reinder Hendriks. Ze moeten gewoon niet weg gaan bij onsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef vingerplant het volgende:
Purrel![]()
Toen hij bij ons speelde zat hij op het randje van Oranje; klinkt nu wel heel erg debiel maar het was toch echt waar![]()
quote:Fränkel gaat van Vitesse naar de Graafschap
Datum: 31-aug-2007 16:45
Purrel Fränkel verruilt Vitesse op huurbasis voor de Graafschap. De 30-jarige linksback speelde eerder van 1998 tot 2002 op de Vijverberg. In die tijd speelde hij 97 competitieduels voor de Superboeren, waarin hij een keer scoorde. ‘De komst van Fränkel is een buitenkansje en daar heb ik schik van,’ zegt technisch directeur Han Berger op de website van de Gelderlander. ‘Onze middelen waren minimaal, maar we hebben toch nog een erg goede speler aangetrokken, die op alle posities aan de linkerkant uit de voeten kan.’
Bij Vitesse speelde Fränkel de afgelopen vijf seizoenen 149 competitieduels, waarin hij twee keer doeltreffend was. Fränkel is zondag in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht nog niet speelgerechtigd. Hij kan pas op zaterdag 15 september voor de Graafschap debuteren in de wedstrijd tegen VVV Venlo. (HM)
en jullie kunnen hem zo aan het einde van het seizoen transfervrij overnemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zeer goede aankoop voor ons.
Van Peppen is een beetje door het ijs gechilled.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:50 schreef Flem het volgende:
Leuk nieuws! Maar ik dacht dat De Graafschap Purrel eerst niet hoefde omdat Ard van Peppen daar al chillde?
quote:Fränkel haalt uit naar Aad de Mos
Purrel Fränkel is enorm opgelucht dat hij op de valreep nog aan De Graafschap is verhuurd.
"Ik ben echt blij dat ik terug ga naar mijn ouwe cluppie, waar ik altijd heel goed ben behandeld. Bij Vitesse niet, de afgelopen twee jaar waren de ergste uit mijn carričre. Onder Sturing speelde ik ook niet altijd, maar Aad zag het vanaf dag één niet in mij zitten.
Het verbaasde me wel, maar ik had niet verwacht dat het dit seizoen zo extreem zou gaan worden." Purrel Fränkel speelt dit weekend nog niet. "Dan had ik voor twaalf uur moeten worden aangemeld.
Bron: Omroep Gelderland
Mee eens, Purrel vertelt ze op een chille manier de waarheid. Waarschijnlijk tijdens een chillsessie met de reporter van omroep Gelderland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef Flem het volgende:
Dat is toch geen uithalen? Gewoon chille reactie.
HAHAHA. Waar, wanneer en waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Waris7 het volgende:
En ik zei vandaag op de radio "Fok al die haters, Purrel Fränkel is ziek chill"![]()
Hier in de studio bij FMFM in m'n vrijdag- en zaterdagavondshow, daarnet, omdat ik toevallig dit topic aan het lezen wasquote:
Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Waris7 het volgende:
Maar é, van Peppen is DE linksback van de toekomst
Hij was gewoon zenuwachtigquote:Op zondag 2 september 2007 01:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.
Juistenem, van Peppen de koning...quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Ik zie hem volgende week wel op de plek van fung a wing staan.quote:Op zondag 2 september 2007 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Idd ik keek er al naar uit om hem chillend te zien voetballen
quote:Op maandag 3 september 2007 09:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit is iets wat alleen chille mensen snappen.
Live op tv bedoel jequote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Dat is een gevoel dat je hebt of niet. U staat daar boven met uw gave tot reflectie en mededogen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Zieke hater, wat dis je van Peppen? Die man is chill NO KAquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |