Ik heb die docu ook gezien, en wat er precies wordt verteld is, wat is het tegenovergestelde van 1 kogel die alles had aangericht? juist allemaal een aparte kogel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, twaalf kogels ... en jij gaat nu evetjes uitleggen welke kogels dat allemaal waren en hoe men in godnsaam dat kan verhullen ...
oh, waren het driemaal precies 4 gelijktijdige kogels die precies in een richting geschoten werden dat het uitzag alsof de kogels één baan hadden ...
nee je hebt gelijk, dat is véél geloofwaardiger dat die domme 'Single Bullet Theorie'
SBT is net zo geloofwaardig als Pinksteren en Pasen op één dag vallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, twaalf kogels ... en jij gaat nu evetjes uitleggen welke kogels dat allemaal waren en hoe men in godnsaam dat kan verhullen ...
oh, waren het driemaal precies 4 gelijktijdige kogels die precies in een richting geschoten werden dat het uitzag alsof de kogels één baan hadden ...
nee je hebt gelijk, dat is véél geloofwaardiger dat die domme 'Single Bullet Theorie'
en waarom is dat wel geloofwaardig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef AY het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien, en wat er precies wordt verteld is, wat is het tegenovergestelde van 1 kogel die alles had aangericht? juist allemaal een aparte kogel.
Kennedy
1 rug,2 keel,3 hoofd,
Connally
4,rug,5 borst,6,arm,7 been
Overig
8 gras,9 nog een op gras, 10 de stoep, 11 bord en 12 nog eens op het bord.
ik vroeg je uit te leggen waarom je twaalf kogels, waarvan het merendeel op precies de juiste locaties om een 'lijn' mogelijk te maken naar de TBS, en alle tientallen getuigen die tot hooguit 6 kogels zeggen gehoord te hebben ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
SBT is net zo geloofwaardig als Pinksteren en Pasen op één dag vallen
precies ... maar ik dacht nog te herinneren dat er 1 of 2 kogels ook nog de auto hadden geraakt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef AY het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien, en wat er precies wordt verteld is, wat is het tegenovergestelde van 1 kogel die alles had aangericht? juist allemaal een aparte kogel.
Kennedy
1 rug,2 keel,3 hoofd,
Connally
4,rug,5 borst,6,arm,7 been
Overig
8 gras,9 nog een op gras, 10 de stoep, 11 bord en 12 nog eens op het bord.
Ja, in de voorruit zat nog een scheur, en op een onderdeel van de auto(weet niet welke meer) die was ook geraakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
precies ... maar ik dacht nog te herinneren dat er 1 of 2 kogels ook nog de auto hadden geraakt?
de SBT is geen eens een optie. Het is een onmogelijkheid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik vroeg je uit te leggen waarom je twaalf kogels, waarvan het merendeel op precies de juiste locaties om een 'lijn' mogelijk te maken naar de TBS, en alle tientallen getuigen die tot hooguit 6 kogels zeggen gehoord te hebben ...
hoe kun je dat een beetje geloofwaardig brengen, anders dan mekkeren over dat mensen die de SBT niet per definitie afserveren, 'goedgelovig' zouden zijn?
Vietnam - terug roepen van de troepen en dat wilde de warmachine niet. Week na dood wordt direct de troep juist opgevoerd wat naar vietnam wordt gestuurd. Dat is vast de hoofdrede geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef vosss het volgende:
Call me stupid, maar wáárom is ie eik vermoord?
Dat weet niemand, Oswald was al vermoord voordat hij wat kon zeggen. Maar hij was een communist dus het zal daar wel mee te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef vosss het volgende:
Call me stupid, maar wáárom is ie eik vermoord?
Volgens mij tekende Lyndon Johnson op 24 november al iets zodat ze daar konden blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vietnam - terug roepen van de troepen en dat wilde de warmachine niet. Week na dood wordt direct de troep juist opgevoerd wat naar vietnam wordt gestuurd. Dat is vast de hoofdrede geweest.
2 dagen later dus?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:49 schreef AY het volgende:
[..]
Volgens mij tekende Lyndon Johnson op 24 november al iets zodat ze daar konden blijven.
En wie heeft Oswald dan vermoord?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef AY het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Oswald was al vermoord voordat hij wat kon zeggen. Maar hij was een communist dus het zal daar wel mee te maken.
Oswald werd twee dagen na de moord op de president neergeschoten door nachtclubeigenaar Jack Ruby in Dallas te Texas, toen hij op het punt stond om te worden overgebracht naar de lokale gevangenis. Het gebeurde voor de draaiende camera van de Amerikaanse televisie, zodat miljoenen Amerikanen de moord op Oswald rechstreeks op het scherm konden zien. Oswald werd dodelijk in zijn maag getroffen; in hetzelfde Parklandziekenhuis te Dallas, waar artsen twee dagen eerder hadden gepoogd om president Kennedy te redden, vochten deze nu voor het leven van Oswald, eveneens tevergeefs. Hierdoor kon hij niet aan de rechter worden voorgeleid.quote:
Och ik klik wel verder door op Wiki voor je ... "Ruby overleed aan een longziekte in de gevangenis op 3 januari 1967 voordat hij opnieuw voor de rechtbank kon verschijnen. Hij ligt begraven op de Westlawn Cemetery in Chicago."quote:
Ik ben ook erg verbaast over KroJoquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef Panick het volgende:
Nooit gedacht dat er nog steeds mensen waren die in de SBT geloven.
Bizar eigenlijk.
ook lekker " toevallig"quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Och ik klik wel verder door op Wiki voor je ... "Ruby overleed aan een longziekte in de gevangenis op 3 januari 1967 voordat hij opnieuw voor de rechtbank kon verschijnen. Hij ligt begraven op de Westlawn Cemetery in Chicago."
Wat nog velen malen grappiger en toevaligger is .. alles komt samen bij een man. Bush Sr.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef huupia het volgende:
[..]
ook lekker " toevallig"
jack ruby had trouwens banden met de cia , en is ook nog geidentificeerd door getuigen bij het grastalud waar de schutter bij hem in de auto zat.
het stinkt behoorlijk
wat is de bush connectie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat nog velen malen grappiger en toevaligger is .. alles komt samen bij een man. Bush Sr.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |