ben je net te laat, 2 weken geleden was kart meetquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Kunnen we niet xtje in Maarssen (lekker centraal) gaan karten met zn alle, cq. de gezellige mensen
heej en ik wist van niks........ had toch geen geld dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
ben je net te laat, 2 weken geleden was kart meet![]()
Tof. Wat doe je vanavond?quote:
IRL ook én ze kan mooi zingen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:23 schreef Duvel86 het volgende:
yvonne, da's toch zo'n stoot
Songfestival hits.quote:
En natuurlijk boem-dikkie, harakuju, Zargon., deonogwattes en de onz-mods natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:50 schreef cerror het volgende:
Gedegen onz-volk.
Oude garde dus. Croup, Bios, Shir, MUUS dus ook, Kasta, Xebro.
Je vergeet Stoepjong, JK, BS, Nouk, VAC, R2ck.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:50 schreef cerror het volgende:
Gedegen onz-volk.
Oude garde dus. Croup, Bios, Shir, MUUS dus ook, Kasta, Xebro.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En natuurlijk boem-dikkie, harakuju, Zargon., deonogwattes en de onz-mods natuurlijk.
Überpuike lui en volgens mij lusten ze wel een biertje of drieenvijftig, behalve harakuju maar die zoekt d'r eigen drank maar.
Haha. we hebben alleen een meningsverschil over voetbal.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik zie er wel naar uit om Messenga te zien morgen. We zijn ontzettend hetzelfde, en daarom mogen we elkaar nietMaar ik denk dat het best tof zal worden.
Voor de buitenwereld wel jaquote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha. we hebben alleen een meningsverschil over voetbal.
Daarom hou ik je ook lekker onder m'n duim.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Opboksen tegen mij blijft moeilijk natuurlijk.
Houden zo.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarom hou ik je ook lekker onder m'n duim.
Jijquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarom hou ik je ook lekker onder m'n duim.
whehehe, ga je dan tegen iedereen niets zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:44 schreef ericajax het volgende:
best wat van fok, sommige blij mee, andere cker niet
Meisjes die negatief over zichzelf denkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef Lady-A het volgende:
[..]
toch maar niet![]()
wil geen mensen afschrikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |