Dit is niet de slowchat, ophorken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:47 schreef CARLAK het volgende:
Ik miste jullie al. Wist bijna zeker dat jullie hier zaten.
Hoi![]()
![]()
je moet hier rellen, niet slijmen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:48 schreef CARLAK het volgende:
De COS is zo anders geworden zonder jullie, maar ja, moet wel van de modjes toch?![]()
Kun jij jezélf niet permanent deleten?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nou weer mee? Ga zwampostjes deleten uit de COS, da's jouw taak!![]()
![]()
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.
Als je een probleem met mij hebt moet je het rechtuit zeggen. Je vraagt om updates en streamverslagen, ik begin updates en streamverslagen te produceren. Ik zie niet in wat ik daarnaast nog fout doe.
Veel plezier met de beequeens en andere nitwit posters. Doei.
Uhuh..quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.
HOu jij je lekker erbuiten laat die 2 engnekken het lekker zelf uitzoeken.quote:
Ben jij uberhaupt weleens serieus, vind je altijd maar een hork.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh..
En wat doet jou ineens denken dat ik wèl serieus zou zijn dan?![]()
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
volgens mij snap jij deze topic niet.
![]()
![]()
Weet je wat ik nou altijd zo lelijk vind!!!!!!! JOUquote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!! [afbeelding]
Dit topic, Dat topic, Zus topic, Zo topic. boeit mij het nou het is EEN topic.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!! [afbeelding]
DIT topic
Alsof ik ermee zit dat zo'n geraniumtrut mij niet lekker vindtquote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou altijd zo lelijk vind!!!!!!! JOU![]()
IK heb geen geraniums lullo, ik zit achter de vingerplantenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik ermee zit dat zo'n geraniumtrut mij niet lekker vindt
Bekijk het maar met z'n allen, ik ga een hapje eten aan de haven.
Rel ze.![]()
Sjeez domme doos......... gevoel voor humor operatief verwijderd of nooit aanwezig geweest??quote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Leandra's reactie ...
Yip Yip Akela
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
Sjeez domme doos......... gevoel voor humor operatief verwijderd of nooit aanwezig geweest??![]()
Wie doet een uitnodiging PM'en?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?![]()
Het is niet mijn probleem dat zij alleen de COS maar verbaggert, moet ze maar eens buiten de COS komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?![]()
Neuh, ik scheld haar persoonlijk terug de COS in.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Het is niet mijn probleem dat zij alleen de COS maar verbaggert, moet ze maar eens buiten de COS komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |