Ook DAT wist ik, zoals ik al zei IK BEN NIET BLONTquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook sarcastisch, omdat het algemeen bekend is dat Snollie de bijnaam voor Amanda is.
Dus toch PC eend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik voel me gediscrimineerd, ik hoor bij geen enkel clubje![]()
![]()
Bedenk me net dat ik geen hokjes mens ben, dus laat maar, ben een vrije vogel![]()
Echt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ook DAT wist ik, zoals ik al zei IK BEN NIET BLONT![]()
Dat stomme lijstjes gedoe wist ik niet, voor de rest ben ik niet blont en heb me eigen mening. En die mening is dat ik Jaap een eikel vind net zoals Brian die is echt onuitstaanbaar. Natasia heb ik geen mening over.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Echt.![]()
Ik dacht dat je het niet wist.![]()
helemaal mee eens, maar ach sommige mensen hebben helaas niets anders omhandenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrije vogel ik wil niet bij een clubje horen en ZEKER niet in een lijstje staan.![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ach sommige mensen hebben helaas niets anders omhanden
dus gaan ze Lijstjes maken, ik heb gelukkig andere hobby's![]()
Tering, wat zijn die mutsen dom.quote:
Als hem daarna een eeuwige kuisheidsbelofte wordt afgedwongen en hij ter zekere handhaving daarvan wordt ingemetseld in een kloostercel sluit ik me hier volledig bij aan. Ik moet er niet aan denken dat j.aap en Cora kleine j.aapjes krijgen. Die mag zich niet vermenigvuldigen!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Black_king het volgende:
Jaap eindigt de stoet door op zijn blote knieën zichzelf te kastijden.
Alléén dan, zal er een reïntegratie kunnen plaatsvinden van BANJ in de Nederlandsche Maatschappij.
De DGK-Hooligans![]()
Geniaal! Hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat j.aap en Cora kleine j.aapjes krijgen.
Ik uhhhhhhhhh.........., herken hier geloof ik toch wel iets in.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef danos het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens hoor Peter6000, echt dat zulke debiele users voortdurend hetzelfde blijven posten daar wordt je toch kots en kotsmisselijk van. Het wordt tijd voor een grote schoonmaak, en neem Ashak dan ook maar gelijk mee.
gelukkig, ik sta ook niet in de lijstjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrije vogel ik wil niet bij een clubje horen en ZEKER niet in een lijstje staan.![]()
![]()
wij zijn zo domquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat zijn die mutsen dom.
gaan ze er in de COS over verder slowchatten.
Ehhhh, de vraag is: hoe kom je er af? in dit geval.quote:
En dat is nou juist het probleem..... Voor dat chatten is een heel topic: de SC (SlowChat) zodat de COS niet verbaggerd wordt met allerlei off-topic geblaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn zo domdat we elke dat naar dgk kijken en chatten ook nog.........zo dom, ja ...maaarrre wat doe JIJ hier ??????????
![]()
ik welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
gelukkig, ik sta ook niet in de lijstjes![]()
Mag er gemept worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef danos het volgende:
waarom doen we niet een keer een fok! gouden kooi? Huren een vakantiehuisje voor een maand, iedereen legt 200 euro in, 1 sleutel ligt op tafel. Als je wegloopt ben je je inleg kwijt, denk dat ik het nog wel erg gezellig zou hebben met bepaalde fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |