Klopt denk dat ze het wil ontkennen. Het probleem is dat we dit nieuws van een doktor hebben het schijnt dat er iets mis is met haar eitjes en ovulatie en we dus eigenlijk gewoon geluk moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MissMayhem het volgende:
Het is voor een vrouw zeer moeilijk te aanvaarden als je niet snel zwanger geraakt.
Dan gaat ze direct denken dat er iets mis is met haar, erover praten is dan nog moeilijker, want als man ga je zoiets minder goed begrijpen.
Als jullie samen zeker zijn dat jullie aan kinderen willen beginnen, reken dan uit aan de hand van de cyclus van je vriendin wanneer ze het meest vruchtbaar is. Zoek samen lekker rustig uit hoe je het beste zwanger kan geraken.
Je hoeft niet naar een dokter, je vind alles op internet.
http://babyplaza.be/worden/docs/index.php
Hier kan je bijvoorbeeld een kijken.
Het 'we zien wel' kan ook een vorm van ontkenning zijn. Dat ze zich echt spitst op zwanger worden en als het dan niet direct lukt dan is dat zeer frusterend. Best kan je niet aandringen, als ze er klaar voor is zal ze er zelf wel over beginnen.
Ik hoop dat je hiermee al een beetje uit de nood bent.
Het is inderdaad heftig en ik vertel haar ook vak dat ik het zeer naar vindt, maar ik zal dat topic eens bekijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef kozakken het volgende:
Wat een heftig nieuws GTR34. Dat lijkt me heel ingrijpend voor jullie beiden.
In dit topic vind je zeer zeker geljkgestemden en ook behoorlijk wat ervaringsdeskundigen.
En mss kun je haar gewoon af en toe vertellen dat jij het ook naar vindt. sterkte!
Je moet dus wel naar een dokter he als je te horen heb gekregen van de dokter dat ze moeilijk zwanger kan raken..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MissMayhem het volgende:
Als jullie samen zeker zijn dat jullie aan kinderen willen beginnen, reken dan uit aan de hand van de cyclus van je vriendin wanneer ze het meest vruchtbaar is. Zoek samen lekker rustig uit hoe je het beste zwanger kan geraken.
Ik ben het grotendeels met je eens, maar het vetgedrukte dus helemaal niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MissMayhem het volgende:
Het is voor een vrouw zeer moeilijk te aanvaarden als je niet snel zwanger geraakt.
Dan gaat ze direct denken dat er iets mis is met haar, erover praten is dan nog moeilijker, want als man ga je zoiets minder goed begrijpen.
Hier kan je bijvoorbeeld een kijken.
Het 'we zien wel' kan ook een vorm van ontkenning zijn. Dat ze zich echt spitst op zwanger worden en als het dan niet direct lukt dan is dat zeer frusterend. Best kan je niet aandringen, als ze er klaar voor is zal ze er zelf wel over beginnen.
Ik hoop dat je hiermee al een beetje uit de nood bent.
pffff - da's wel heeeeeeel erg kort door de bocht. Ik vrees dat je zo op nogal wat teentjes gaat staan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef sanni het volgende:
Tja zoiets hakt er altijd in bij vrouwen en tast hun zelfverzekerheid aan.
Beste oplossing? Niet te lang bij stilstaan - hoe moeilijk ook - en adoptie
overwegen.![]()
Er is geen beste oplossing. En al zeker niet zo kort nadat je zulk heftig nieuws hebt gekregen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef sanni het volgende:
overwegen.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MissMayhem het volgende:
Ik dacht niet dat de vorige overtroffen kon worden, maar verdorie 2 in 1 topic....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef sanni het volgende:
overwegen.![]()
Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat de vorige overtroffen kon worden, maar verdorie 2 in 1 topic....
Ja, want degene die dit straks post heeft een collega wiens zus ook die problemen had, maar toen ze op Mallorca een keer ontspannen neukte was ze wel zwangerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef phileine het volgende:
We hebben nog niet gehad dat TS en vrouw er wat minder mee bezig moeten zijn, dan komt het vanzelf wel...
Ik werd zelfs een beetje boosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met afstand het meest stupide advies in jaren.
Ja, vooral het zinnetje "je hoeft niet naar de dolter, je vindt alles op internet"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje boos![]()
Pols tegen voorhoofd slaat (niet te hard) en dramatisch doet..
Maar ik ben er inmiddels overheen *snik*
De diagnose is voor niets geweest..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, vooral het zinnetje "je hoeft niet naar de dolter, je vindt alles op internet"
Hoe dom kun je zijn
Doe mij die link ook evenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
De diagnose is voor niets geweest..
En waarom hebben wij al die onderzoeken gehad miss_sly we kunnen het via internet doen..
Via internet zwanger raken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |