abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:29:38 #226
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48284183
Ik heb net het de organisatie waar het CB toe behoort aan de telefoon gehad en gevraagd om inzage in Kai's dossier. Volgens de dame die ik aan de telefoon had heb ik toestemming van de CB-arts nodig om het dossier in te mogen zien. Dit zou te maken hebben met de wet op de privacy. Ik vind het echt belachelijk. Het gaat toch verdorie om mijn eigen dossier, waarom zou iemand anders mij dan toestemming moeten geven om het in te zien? Nouja, ze gaat de procedure verder uitzoeken en belt me terug
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:36:21 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_48284438
Hmm word je niet blij van idd M@x, maar om even over die toestemming te hebben...
Ook hier mogen wij het dossier niet zomaar in zien, ik wilde graag kopietjes hebben van alle tijd dat wij daar geweest zijn, gewoon om een compleet iets van Thijs hier in huis te hebben.

Maar ook hier hebben wij toestemming nodig van de cb arts... volgende week woensdag ga ik langs en dan mogen ze kopietjes maken....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:39:34 #228
3142 m@x
pi_48284567
Bar, ik verhuis even hiernaartoe.
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:23:50 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48286223
Julius welkom!
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef Mammietje het volgende:
Het oprekken van de voorhuid werd geadviseerd door de huisarts; bij voorkeur in bad en niet verder dan kon; dus niet forceren, gedurende 3 weken. Dit omdat hij maar liefst 4 keer in een half jaar een ontsteking had aan zijn eikeltje en dat kan ook ernstige gevolgen hebben. Als dat niet werkte moesten we terug komen voor een verwijzing, maar daar hikken we dus nogal tegen aan; ik had ook gelezen dat het op Randy's leeftijd nog normaal kan zijn dat zijn voorhuid vernauwd is en dat je daar niets aan moet doen. Maar het is echt een speldeprikje, zo'n klein gaatje. Eerlijk gezegd kijk ik het aan in de hoop dat het spontaan veranderd maar zodra hij opnieuw een ontsteking krijgt, of als hij weer aangeeft er pijn aan te hebben, ga ik er mee terug naar de dokter. Op het CB vertelden ze dat ze het tegenwoordig ook wel eens 'besnijden' door alleen maar een smal sneetje te maken, maar goed, dat hoor ik wel in het ziekenhuis als het zover komt. (Hoop toch zo dat het niet nodig is, hij heeft genoeg medisch meegemaakt; met 3 maanden geopereerd aan een liesbreuk, geboren met sleutelbeenbreuk, voorkeurshouding en overstrekking en daardoor maandenlang bij fysiotherapeut en chiropractor (nog steeds) gelopen, meneer heeft +7 aan beide oogjes, heeft een brilletje en loopt bij een orthoptiste, mag het eens klaar zijn?!)
Eerste wat ik wil vragen is: Is dat oprekken in overleg met een uroloog?
(Aangezien huisarts het bij Michiel ook aanraadde en de uroloog het juist sterk afraadde.)

Ik zou sowieso een verwijzing vragen al is het alleen maar om advies te vragen aan een uroloog. Even een uroloog er naar laten kijken lijkt me niet gek, zeker niet als hij al zo vaak een ontsteking heeft gehad. Een plasgaatje zo groot als een speldeprikje is wel heel erg klein idd.

Maar zo hee, wat heeft dat kleine manneke al veel mee gemaakt.
Ik snap aan de ene kant wel dat je dat ziekenhuis nu wel vaak genoeg van binnen hebt gezien.

Maar ben je het niet met me eens als ik zeg: Liever nóg een keer nu naar het ziekenhuis en (enige) zekerheid, of afwachten in onzekerheid met de kans dat hij misschien wel weer een ontsteking (en/of veel pijn) krijgt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:18:51 #230
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48292666
Hier ook twee kinders met ballonplassen. Ik heb afgewacht en het met rust gelaten maar er zit nog geen verbetering in.
Ik heb goede verhalen gehoord over smeren met Emovate creme. Dat in combinatie met voorzichtig! oefenen, zou binnen een paar weken tot maanden het probleem tot het verleden laten behoren.
Ik kan me voorstellen dat je niet op nog een operatie zit te wachten Mammietje
Saartje
pi_48293131
Ik ben het met je eens, Noli, maar het lijkt alsof ik al een afspraak maak voor een operatie op het moment dat ik me laat doorverwijzen, snap je? Onzin natuurlijk, want een uroloog zou ook nog kunnen zeggen dat het onzin is en af wil wachten. Maar toch... En juist dit is de leeftijd dat er nog zoveel spontaan kan veranderen, dus eigenlijk wil ik dat even afwachten, tenzij hij er natuurlijk weer last van krijgt. Want ik heb wel liever dat hij nu geholpen wordt dan dat hij al meer 'piemel-bewust' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is ook zo dubbel allemaal. Je wilt niet dat hij er nog eens last van krijgt of later alsnog geholpen moet worden. Maar ook VOORAL niet dat hij onnodig zijn voorhuid kwijtraakt en WEER de medische molen in moet.
Het oprekken was alleen in overleg met de huisarts en de 3 weken zijn al om. Ik probeer het nu niet meer en ZEKER niet na jullie reacties. Bedankt daarvoor dus.
  zondag 15 april 2007 @ 00:16:41 #232
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48338068
Nou nou nou jongens, wát een feest!!! Om half elf vanochtend kwamen de eerste klanten binnen en nu zitten er nog zo'n 10 vrienden bier te drinken op het dakterras. Juultje was een zonnestraaltje, niet normaal gewoon! Alles was even heerlijk voor hem: de taartjes, de koekjes, de spekkies, de eitjes, de worstjes, en niet te vergeten de asociaal grote berg cadeau's. Een step van de ene opa en oma, een driewieler van de andere, een glijbaan voor op het dakterras, dvd's van Barbapapa, kleren, een boek (uiteraard ook van Barbapapa), een waterpistool, een skippybal, een piano, een wipkipachtig ding, drie(!!!) helikopters, een verrekijker... echt super! En hijj vond alles even prachtig! Hij heeft heel veel gedanst en gespeeld met al zijn kleine vriendinnetjes en (surrogaat)tantes. Om elf uur vanochtend had ie al knalrode konen en die zijn de rest van de dag gebleven. Om half tien is ie totaal uitgeput zijn nestje in gerold. Het schaap. Moe, maar zeer voldaan. Ja, het was een heerlijke tweede verjaardag voor mijn lieve peutertje Julius.
Zo, en nu ben ik KAPOT! Ze drinken maar bier tot ze eens ons wegen, moeders gaat naar bed. Zo!
pi_48341364
Renzell, dat klinkt als een superfeest! Nog van harte met je peutertje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48341793
Klinkt heel erg gezellig renzell Julius is een peuter
Jullie hebben het ook wel getroffen met het prachtige weer he!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 15 april 2007 @ 09:54:38 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_48341893
wat een knalfeest
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 april 2007 @ 09:58:01 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48341930
Nog gefeliciteerd Renzell!

Suzanna gaat het goed met Noa?
  zondag 15 april 2007 @ 10:10:30 #237
3142 m@x
pi_48342095
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:58 schreef Luchtbel het volgende:
Suzanna gaat het goed met Noa?
Dat vroeg ik me dus ook net af.

Renzell, wat een knalfeest zeg. Julius zal ook wel helemaal uitgeput zijn van alle indrukken.

Ik had trouwens helemaal Wilyan's grote schoolavontuur overgeslagen. Wat moet dat spannend zijn. Zo groot en dan toch eigenlijk nog maar zo klein.

Kai wordt ook opeens zo groot. Gisterochtend stonden er hier twee buurjongetjes voor de deur "We komen Kai halen. Hij moet buitenspelen". Echt zo schattig
  zondag 15 april 2007 @ 21:54:54 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_48362053
Nick was vandaag met ian en Liam naar het zwembad. Liam is nogal bang voor vanalles lately en aangezien de vakantie er aan komt leek het wel handig om een beetje te gaan oefenen in het zwembad. Nou, het was niet nodig Liam vond het geweldig, is van glijbanen en wildwaterbaan geweest, wilde zo wel even in het diepe springen, heeft echt gezwommen, we zijn zo trots op hem
stormy waters...
sailin'
pi_48371349
Goed van Liam zeg

Wat leuk dat Kai omgehaald werd om buiten te spelen Lijkt me zo leuk als dat hier ook gaat gebeuren, 'mag Dylan buiten spelen?'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48371422
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:10 schreef m@x het volgende:

Kai wordt ook opeens zo groot. Gisterochtend stonden er hier twee buurjongetjes voor de deur "We komen Kai halen. Hij moet buitenspelen". Echt zo schattig
Oh, dat lijkt me ook zo leuk Maar dat zal volgend jaar pas gebeuren denk ik, als we verhuist zijn.
Daar kan je echt goed buiten spelen.

Belana wat fijn dat Liam helemaal niet bang bleek te zijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:40:21 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48405957
Wat leuk Belana. Jolie vindt zwemmen ook zo leuk.

Gister is ze zonder luier naar de peuterspeelzaal gegaan en het ging helemaal goed. Stom dat ik er zo over denk maar ik vind het ineens zo knap. Terwijl ik d'r eerder net zo knap vond. Maar toch ineens voel ik me echt trots soms. Zo'n gevoel van 'moet je jou nou zien'
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:47:53 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_48406007
LB, das heul herkenbaar hoor ik had dat ook en soms nog wel eens, terwijl het nu al een paar maanden zo is. het is een flinke stap in de ontwikkeling

Maar m@x, gewoon een vraagje van een angstige moeder hoor, laat jij Kai dan buiten spelen? Ik zou Liam echt nog niet alleen laten gaan, dat durf ik niet.

Liam is momenteel helemaal into Thomas de trein, hij speelt ook steeds dat ie conducteur of machinist is en dan moeten we "allemaal instappeeeen!!!" en we gaan naar de noordpool (de polar express...) of naar zandvoort aan strand natuurlijk.
En Liam is zo dol op zijn broertje, zo lief. ze spelen nu echt samen en Liam kan heerlijk knuffelen met Ezra, erg fijn om te zien

Ja, het gaat echt weer beter met Liam, het is weer leuk en gezellig en niet zo veel gevechten, das echt weer genieten dan
stormy waters...
sailin'
pi_48406417
LB, ook hier herkenning. Amber is eigenlijk overdag alleen maar zonder luier. En laatst zelfs een nacht zonder luier. Ik had echt het gevoel dat ik alweer een groot kindje heb en dat ze echt zo klein niet meer is en dat ze zoveel leert

Amber kan hier niet alleen buiten spelen (industrieterrein), maar bij m@x zou ik het wel durven.
Als we bij mijn schoonmoeder zijn speelt ze ook wel vaak alleen. Ik ga wel vak kijken of in de tuin zitten (dan nog kan ik haar slecht zien, er staat een schuur in het grootste gedeelte van mijn gezichtsveld dan, maar kan haar wel horen.
En het lijkt me ook zo leuk als Amber opgehaald wordt om buiten te spelen Ik vind het nu al zo leuk dat ze verhalen heeft van de psz (ze heeft gewoon een eigen leventje buiten die met mij zo groot is ze al, dat er ook nog eens over kan vertellen)

Amber bijt Iris wel regelmatig de laatste tijd. Iris had laatst helemaal Amber haar tandje in haar handje staan Toch is Amber echt dol op haar. Ik geloof dan ook niet dat het uit afgunst komt of jaloezie of het "gewoon niet lief vinden" Ze geeft haar regelmatig kusjes en ze spelen ook samen (nou ja,amber bouwt een toren, iris gooit hem om of kiekeboe spelen als ze samen moeten slapen , Iris ligt dan helemaal dubbel. (wel leuk om te horen ) dat soort dingen)
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:50:36 #244
3142 m@x
pi_48406859
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:47 schreef Belana het volgende:
Maar m@x, gewoon een vraagje van een angstige moeder hoor, laat jij Kai dan buiten spelen? Ik zou Liam echt nog niet alleen laten gaan, dat durf ik niet.
Nooit alleen hoor. Ons huis staat aan een autovrij plantsoen met een kunstgrasveldje met speeltoestellen in het midden. Heel kindvriendelijk allemaal maar ik laat hem nog niet alleen buiten. Meestal zit ik voor de deur en laat ik hem gewoon zijn gang gaan en af en toe loop ik even naar binnen om koffie te halen/was te doen/etc, maar alleen als er nog een volwassene buiten is om even op te letten.

Treinen, trams en bussen, ik word er knettergek van. Het is zo ongeveer het enige onderwerp van gesprek wat betreft Kai
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:07:11 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48407216
Ghehe, Noah heeft het ook alleen maar over auto's, tram's, treinen, bussen, vrachtwagens, vliegtuigen, hijskranen, tractors, etc. Als ik alleen ben en ik zie een bus denk ik al "Oeh een bus!!!" om even later te denken, oh wacht, Noah is er niet Een tijdje geleden zei Noah nog wel eens "mama I love you" als ik het ook tegen hem zei. Als ik nu zeg "Noah I love you" zegt Noah "Nee I love you" Maar hij zegt dan weer wel "Tram I love you"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!fossiel dinsdag 17 april 2007 @ 11:23:12 #246
2628 Karin
pi_48411294
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef texelonia het volgende:
Als ik alleen ben en ik zie een bus denk ik al "Oeh een bus!!!" om even later te denken, oh wacht, Noah is er niet
Herkenbaar! Zo zei ik per ongeluk laatst toen ik met een collega een rondje om ging in de pauze "hee een politie-auto!"
Zo grappig dat alle kinderen dat hebben.

Belana misschien ken je het al maar hier staan ontzettend leuke Thomas spulletjes. http://www.selintoys.nl/m(...)OMAS%20AND%20FRIENDS
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:04:20 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_48412647
dankjewel karin, ik ga ff kijken!

edit: meteen een thomas locomotief besteld en een conducteurset

[ Bericht 70% gewijzigd door Belana op 17-04-2007 12:13:23 ]
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:52:56 #248
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48416709
Liefdesbeet LadyS

Hier zit Zoë in de lappenmand, ze heeft een blaasontsteking te pakken en is er goed ziek van
Dit maal ook direct de plas weg gebracht naar het lab in het ziekenhuis het wordt op kweek gezet.
pi_48428693
Ik wou idd ook liefdesbeet zeggen rottdog

rottdog beterschap voor Zoë!

Hier vandaag de lang verwachte afspraak in he allergiecentrum, blijken ze een fout gemaakt te hebben in de afspraken want een boel artsen waren er niet. Nu gaan we volgende week vrijdag weer.
Het is trouwnes onvoorstelbaar hoeveel mensen er in een kinderzieknhuis werken die een hekel aan kinderen hebben van die mensen die boos gaan kijken als er een kindje huilt of totaal geen geduld hebben met kinderen.
  Jubileum moderator dinsdag 17 april 2007 @ 19:44:41 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48431778
Agos blaasontsteking is zo pijnlijk, beterschap Zoë

Anitra ik wilde net gaan vragen hoe het vandaag was ik vraag het gewoon volgende week nog een keer. Wel vervelend hoor dat het mis gaat met zo'n afspraak!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')