er waren ook wel wat gewone wolken maar nihil...helaas zat "even van de strakblauwe lucht genieten" er niet bij. Niet 1 of 2 , maar wel meer dan 30 trails gezien toen ik omhoog keek bij de A9...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.
Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
dan kan je ook altijd wel met respect reageren met je "ach gossie" en je "digitaal toneelstukje".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.
Vriend van mij is piloot op een 747. Hij zegt ook, onderwerp in dit topic is grote bullshit.
nou als dat jou definitie van normaal is. Reageer anders met respect, je kan ook anders laten blijken dat je het er niet mee eens bent ipv ridiculiseren en termen als "ach gossie" te gebruiken en mensen erg raar te beschuldigen van een "digitaal toneelstukje".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef haaahaha het volgende:
Ik doe normaal.
Je kan ook even kappen en gewoon je mening geven ipv termen als "ACH GOSSIE" te gebruiken als mensen anders denken dan jou.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef haaahaha het volgende:
Ik doe gewoon even normaal.
Jonge, doe eens je eigen onderzoek !quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.
Vriend van mij is piloot op een 747. Hij zegt ook, onderwerp in dit topic is grote bullshit.
Waarom reageer je hier niet op?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
er waren ook wel wat gewone wolken maar nihil...helaas zat "even van de strakblauwe lucht genieten" er niet bij. Niet 1 of 2 , maar wel meer dan 30 trails gezien toen ik omhoog keek bij de A9...
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
1. Er is ook gewone bewolking
2. We zitten in een hoge-drukgebied met vochtige bovenluchten.
Opgelost!!
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jonge, doe eens je eigen onderzoek !
Mensen die niet in deze "bullshit" geloven, flikker toch op naar een ander forum of zo.
plukt hij wel monsters en onderzoekt dat in zijn persoonlijke lab?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?
Ik heb uit eerste hand bewijs dat chemtrails bullshit zijn, een vriend van me is piloot op een 747.
Jonge, ik praat niet over Chemtrail, maar ik noem ze "white stripes".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?
Ik heb uit eerste hand bewijs dat chemtrails bullshit zijn, een vriend van me is piloot op een 747.
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
plukt hij wel monsters en onderzoekt dat in zijn persoonlijke lab?
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jonge, ik praat niet over Chemtrail, maar ik noem ze "white stripes".
Wat het precies is, weet ik niet, maar het "waarom" is veel belangrijker !
Luister, als ik 's morgens opsta en kijk in de lucht, dan zie ik wel het verschil tussen wolken en "sluier bewolking" en als ik alleen een blauwe hemel zie met "sluier bewolking" en zie een aantal vliegtuigen door het luchtruim kruisen, die de hemel "verzieken" met "the white stripes" dan klopt dat gewoonweg niet .quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.
Heb ik dus met 2 soorten input te maken. Een handvol mensen die het vermoeden hebben dat er iets niet goed zit met die strepen, en een persoonlijke vriend die weet waar de strepen vandaan komen en dit technisch kan onderbouwen. 3 keer raden op welke mening ik in zo'n geval afga..
Ja, maar dat het niet klopt komt simpelweg omdat je niet begrijpt waardoor die strepen ontstaan. En omdat je dat niet weet en je hebt al een zweverige achtergrond vul je het negatief in; de regering of een groter geheel wil 'iets' met ons doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Luister, als ik 's morgens opsta en kijk in de lucht, dan zie ik wel het verschil tussen wolken en "sluier bewolking" en als ik alleen een blauwe hemel zie met "sluier bewolking" en zie een aantal vliegtuigen door het luchtruim kruisen, die de hemel "verzieken" met "the white stripes" dan klopt dat gewoonweg niet .
nou de co-piloot die ik ken vindt het namelijk geen contrails en vindt het iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.
Heb ik dus met 2 soorten input te maken. Een handvol mensen die het vermoeden hebben dat er iets niet goed zit met die strepen, en een persoonlijke vriend die weet waar de strepen vandaan komen en dit technisch kan onderbouwen. 3 keer raden op welke mening ik in zo'n geval afga..
euuhhhh misschien de technieken die te maken hebben met het vliegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou de co-piloot die ik ken vindt het namelijk geen contrails en vindt het iets van de laatste tijd.
met welke technieken houdt "die vriend" van je zich dan mee bezig.
weet ik veel, jij weet het beter....leg eens uit, wil het wel weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
euuhhhh misschien de technieken die te maken hebben met het vliegen?
Ahh, omdat je er geen antwoord op weet dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier niet op?
[..]
Het is heel simpel : NO PLANES, NO STRIPES !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, maar dat het niet klopt komt simpelweg omdat je niet begrijpt waardoor die strepen ontstaan. En omdat je dat niet weet en je hebt al een zweverige achtergrond vul je het negatief in; de regering of een groter geheel wil 'iets' met ons doen.
Ja duh!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Het is heel simpel : NO PLANES, NO STRIPES !!!!
je vriend de co-piloot weet het toch allemaal?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
weet ik veel, jij weet het beter....leg eens uit, wil het wel weten.
ah man, doe geen moeite. complotgelovers zijn een ster in ontwijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef Knarf het volgende:
Teenwolf en Squealmaster, denk eens na over mijn vragen die ik op 26 maart (een paar post terug dus) heb gepost. En geef daar eens antwoord op.
Misschien gaan ze dan eens nadenken, voordat ze met posts komen als: "NO PLANES, NO STRIPES!"quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
ah man, doe geen moeite. complotgelovers zijn een ster in ontwijken.
Wat ligt er nu net aan die kant?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom toch telkens weer die prachtige patronen in de lucht, altijd een kruis in de lucht van verschillende strepen..
liep net buiten en een enkele streep was al aan het uitwaaieren terwijl er in totaal 9 strepen zichtbaar waren. Elke lijn wordt meerdere malen 'geraakt' door andere strepen...
Chemtrails of niet, toch opvallend dat er altijd 'kruizen' in de lucht te zien zijn... en de meeste strepen zijn hier (zuid-veluwe) altijd te vinden in de richting van waar de zon onder gaat..
BLA, bla,blaquote:Op donderdag 5 april 2007 19:25 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat ligt er nu net aan die kant?
Amerika en Engeland.
Oftewel dit zijn vliegtuigen die vanuit duitsland (of verder) naar Engeland en Amerika vliegen.
Net als dat er vliegtuigen uit scandinavie naar het zuiden (en viceversa) vliegen, waardoor je noord-zuid strepen krijgt.
Dus jij ontkent dat er dagelijks honderden pasagiers vliegtuigen over ons land vliegen?quote:
Zoals je zelf al aangeeft, strepen waaien uit. De wind heeft dus invloed op de strepen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom toch telkens weer die prachtige patronen in de lucht, altijd een kruis in de lucht van verschillende strepen..
liep net buiten en een enkele streep was al aan het uitwaaieren terwijl er in totaal 9 strepen zichtbaar waren. Elke lijn wordt meerdere malen 'geraakt' door andere strepen...
Chemtrails of niet, toch opvallend dat er altijd 'kruizen' in de lucht te zien zijn... en de meeste strepen zijn hier (zuid-veluwe) altijd te vinden in de richting van waar de zon onder gaat..
Ga je nou serieus ontkennen dat er dagelijks tientallen, zoniet honderden vliegtuigen ons luchtruim doorkruisen om passagiers te vervoeren?quote:
he, luister eens dampatroon. Er vliegen ook gewoon passagiersvliegtuigen door alles heen, dat kun je zien aan de trail die zij achterlaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, strepen waaien uit. De wind heeft dus invloed op de strepen.
Als je nou nagaat dat vliegtuigen bepaalde vaste routes vliegen, de zogenaamde 'snelwegen' van de lucht, en de strepen die ze achterlaten door de wind meegenomen worden, dan is het toch niet moeilijk om te bedenken dat een streep van een vliegtuig een half uur later door de wing naar een bepaalde kant wordt gedreven? Volgende vliegtuig vliegt dan 'langs' die streep. De streep van dat vliegtuig drijft ook die kant op, met als resultaat strepen die naast elkaar komen te liggen. Op zo'n manier kom je tot een dambordpatroon.
Good Call, Teenwolf, jij snapt 'em !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef TeenWolf het volgende:
zoek de verschillen (contrail Vs chematrail):
[afbeelding]
Lekker belangrijk !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef haaahaha het volgende:
Vliegen alle vliegtuigen op dezelfde hoogte?
Met deze opmerking ben je dus gediskwalificeert. DAn weet je dus echt niets over dit onderwerp.quote:
Als je nu nog even erbij verteld op welke hoogte en welk type vliegtuigen (of eigenlijk motortype) we zien. En gelijk ook even de relatieve luchtvochtigheids graden op de verschillende hoogtes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef TeenWolf het volgende:
zoek de verschillen (contrail Vs chematrail):
[afbeelding]
Begin je weer net als vanmiddag en een tijdje terug, tijd voor een admin om in te grijpen..quote:
lol, waar de piloot de sproeier uitzetquote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier is trouwens een video, waarop je kan zien dat een piloot z’n sproeier uitzet.
http://www.youtube.com/watch?v=fb5xBU3Jlxo
En hier een video met twee tegelijk overvliegende toestellen één met een chem/contrail en één zonder:
http://www.youtube.com/watch?v=rCDpUj93ZZc
Werkt een gewone airco in je auto dan ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Niemand hier ook maar een beetje vertellen wat voor stoffen er uit 'chemtrails' komen, dus hoe moet iemand hier je kunnen vertellen of een luchtzuiveraar die stoffen zuivert?
Sjees wat een malloten bij elkaar zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |