Jij was toch die gek die ook beweerde dat AIDS niet bestaat, niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
EU_akkoord_met_open_luchtruim_met_VS
Chemtrail formaties zullen wel gaan toenemen nu...maar daaar tegenover staat wel dat we goedkoper naar USA kunnen vliegen.
Jaap de Hoop Schefferquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die chemtrails komen van militaire toestellen, niet van commerciele. Je moet ook niet vergeten dat Nederland een NAVO land is en de "baas" van de NAVO is bekend. Deze chemtrails zouden dus ook gebruikt kunnen worden voor andere onderzoeken binnen de NAVO. (ik zelf denk sterk dat het HAARP-project er wat mee te maken heeft)
Daarom stel ik ook een onafhankelijk onderzoek voor naar de schedelijkheid van deze chemtrails, mochten ze schadelijk zijn voor de gezondheid, DAN PAS zouden eventueel degenen opgesppoord kunnen worden die hiervoor verantwoordelijk zijn. Duidelijk toch?
En een vraagje aan jou, weet jij zeker of die rook uit die rookgeneratoren, al dan niet gebruikt voor een vortex-onderzoek onschadelijk is voor de gezondheid?
Leuk het komt niet in je op dat het veel makkelijker is en goedkoper om een satteliet in een lage baan om de aarde te laten cirkelen die hetzelfde kanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmmm wat je daar zegt klinkt aardig interessant , vooral in combinatie met sommige bijna perfecte patronen wat je ziet.
dit plaatje gecombineerd met deze site, daar zat ik toevallig gisteren in te lezen:
[afbeelding]
http://www.nwbotanicals.org/forum/forum.html
Nope, dat kon ik voor die tijd alquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef merlin693 het volgende:
Jij was toch die randdebiel die nooit begrijpend lezen heeft geleerd op school , niet ?
schitterendquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dat kon ik voor die tijd al
En ik maak ook niet de fout met een kloon te reageren.
aggut..hij krijgt bijval van iemand die daar dezelfde problemen mee heeft !.quote:schitterend
nou nee eerder dat jij jezelf klem lultquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef merlin693 het volgende:
[..]
aggut..hij krijgt bijval van iemand die daar dezelfde problemen mee heeft !.
schitterend
zo nu weer OT
over klonen gesprokenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef merlin693 het volgende:
[..]
aggut..hij krijgt bijval van iemand die daar dezelfde problemen mee heeft !.
schitterend
zo nu weer OT
zoals het er staatquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jaap de Hoop Scheffer![]()
wat is je punt
euh neequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Leuk het komt niet in je op dat het veel makkelijker is en goedkoper om een satteliet in een lage baan om de aarde te laten cirkelen die hetzelfde kan![]()
hmm nee wij zijn geen klonenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
over klonen gesproken![]()
nu weten we dus waarom hij zomaar uit het niets die kloon erbijhaalt merlin............, zoals de waard zelf is............
(let ook op zijn overmatiggebruik )
klopt ik was iets te snel ik bedoelde awacsquote:
"Depopulation" *proest*quote:
verschillende hoogtes misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het draait mij om 2 gedeeltes; dat je 2 vliegtuigen ziet, maar 1 met uitstoot die zichtbaar is, en in het andere gedeelte zie je dat een vliegtuig begint met sprayen.
Daar kun je niet om heen lijkt mij.
Het waarom er achter weet ik niet, ik vermoed dat ze kunstmatig wolken creëren, zodat de uitstoot van fabrieken e.d. minder opvalt om zo het kyoto protocol te omzeilen waardoor de economie stabieler blijft.
Ufo's vliegen achter de vliegtuigen aan in de trails zodat niemand ze ziet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef Maron het volgende:
of misschien wel om ufo's te maskeren...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ufo's vliegen achter de vliegtuigen aan in de trails zodat niemand ze ziet?
De vraag is al eens eerder gesteld, maar er is niet echt antwoord op gekomen volgens mij:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
wie spreekt zich nou gruwelijk tegen? een foto in de lucht van een toestel met een rookgenerator en je zei dat het een vortex was, terwijl op de Nasa website werd beweerd dat het rook uit de rookgenerator was om de "vortexen te onderzoeken". Daar gaat je vortex[...]
Ik weet wel wat het is, dat komt niet uit mijn post naar voren. Excuses daarvoor. Ik vroeg mij af of TeenWolf dat weet, of hij bij 'vortex' niet een soort Star-Trek-achtig wormgat voor zich ziet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef merlin693 het volgende:
ik zou zeggen ga hier eens beginnen met lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Vortex
hier had ik al dit op geantwoord:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is, dat komt niet uit mijn post naar voren. Excuses daarvoor. Ik vroeg mij af of TeenWolf dat weet, of hij bij 'vortex' niet een soort Star-Trek-achtig wormgat voor zich ziet.
quote:En een vraagje aan jou, weet jij zeker of die rook uit die rookgeneratoren, al dan niet gebruikt voor een vortex-onderzoek onschadelijk is voor de gezondheid?
Ik vermoed minder schadelijk dan de uitstoot van een normale vliegtuigmotor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hier had ik al dit op geantwoord:
[..]
Ja dat vind ik dus niet echt een antwoord. Dat is een wedervraag, en daardoor denk ik dat jij niet weet wat een vortex is. En waarom simpele rook kan helpen bij het onderzoek van deze vortices.quote:
kennelijk ben je niet goed op de hoogte, er wordt wel degelijk rook gebruikt bij het onderzoek van vortices, zie website Nasa: http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/photo/B-747/HTML/ECN-11848A.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus niet echt een antwoord. Dat is een wedervraag, en daardoor denk ik dat jij niet weet wat een vortex is. En waarom simpele rook kan helpen bij het onderzoek van deze vortices.
Je ontwijkt de vraag hè. Wat is een vortex? Er staat een wiki-linkje gegeven, lees dat eens. Er is zo ongeveer een synoniem voor te geven. Geef dat nou eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef TeenWolf het volgende:
kennelijk ben je niet goed op de hoogte, er wordt wel degelijk rook gebruikt bij het onderzoek van vortices, zie website Nasa: http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/photo/B-747/HTML/ECN-11848A.html
.......Smoke from underwing smoke generators made it possible for researchers to actually see the vortices created by the 747’s wings in flight...........
(er komt idd rook (bepaalde stoffen) uit de geplaatste rookgenerator om zogenaamd "de vortexen te onderzoeken.")
[afbeelding]
Zegt het fenomeen 'windtunnel' je iets ? Dat is ook zoiets, maar dan op aarde, kan je hetzelfde op kleinere schaal testen. Gebeurt ook vaak. Met rook. Enge rook. HELE enge rookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kennelijk ben je niet goed op de hoogte, er wordt wel degelijk rook gebruikt bij het onderzoek van vortices, zie website Nasa: http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/photo/B-747/HTML/ECN-11848A.html
.......Smoke from underwing smoke generators made it possible for researchers to actually see the vortices created by the 747’s wings in flight...........
(er komt idd rook (bepaalde stoffen) uit de geplaatste rookgenerator om zogenaamd "de vortexen te onderzoeken.")
[afbeelding]
Een synoniem voor vortex is draaikolk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Rasing het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag hè. Wat is een vortex? Er staat een wiki-linkje gegeven, lees dat eens. Er is zo ongeveer een synoniem voor te geven. Geef dat nou eens.
net zo eng als je avatar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zegt het fenomeen 'windtunnel' je iets ? Dat is ook zoiets, maar dan op aarde, kan je hetzelfde op kleinere schaal testen. Gebeurt ook vaak. Met rook. Enge rook. HELE enge rook
Mijn avatar doet er niet toe. Reageer on-topic a.j.b.quote:
ik word er enorm afgeleid (in negatieve zin) door dat gay-plaatje van jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn avatar doet er niet toe. Reageer on-topic a.j.b.
Mijn vraag of het fenomeen windtunnel je iets zegt ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik word er enorm afgeleid (in negatieve zin) door dat gay-plaatje van je
ik vind je vraag trouwens bijster off topic.
jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn vraag of het fenomeen windtunnel je iets zegt ?
Een windtunnel, een opstelling op schaal waar wind-wervelingen over bijvoorbeeld vleugelpunten en motoren worden getest. Wat ook wel eens gebeurt op grotere schaal door rook-generatoren aan vliegtuigen te bevestigen ?
Die vraag ? Die vond je bijster off-topic ?
14.gif. Jammer dat het niet van TW kwam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Een synoniem voor vortex is draaikolk.
Die opmerking bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik word er enorm afgeleid (in negatieve zin) door dat gay-plaatje van je
ik vind je vraag trouwens bijster off topic.
Waarom begin je er dan zelf over?quote:
proest.quote:
quote:Investigations by EIR have uncovered a planning apparatus operating outside the control of the White House whose sole purpose is to reduce the world's population by 2 billion people through war, famine, disease and any other means necessary.
http://home.iae.nl/users/lightnet/world/depopulation.htm
Lees je 's in.quote:Two excellent examples of existing U.S. depopulation policy are, first, the long-term impact on the civilian population from Agent Orange in Vietnam, where the Rockefellers built oil refineries and aluminum plants during the Vietnam War. The second is the permanent contamination of the Middle East and Central Asia with depleted uranium, which, unfortunately, will destroy the genetic future of the populations living in those regions and will also have a global effect already reflected in increases in infant mortality reported in the U.S., Europe, and the UK.
http://www.rense.com/general59/kissingereugenics.htm
dus een opmerking over ieman'ds sexavatar maken is erger dan zo'n avatar uitkiezen en er mee te koop lopen? Je kan er een opmerking over verwachten als je dat doet, of voel JIJ je aangesproken over die avatar, dat kan natuurlijk ook.quote:
Teenwolf, krijg ik nog een antwoord?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel me eens, enig idee hoeveel militaire vliegtuigen er zijn in europa met 4 motoren, zoals een commerciele airliner?
Maar dat was er altijd al hoor, kom maar op met die foto's, films etc..quote:More Evidence of Ionization Beam Activity in British Columbia
http://educate-yourself.o(...)ctivity26apr06.shtml
N handje vol..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Teenwolf, krijg ik nog een antwoord?
quote:Eurocontrol is the Brussels-based air traffic management centre that is supposed to know about these things.
Trying to put a figure on the amount of sky over Europe which is limited for military use is like trying to grip jelly - when you think you've got it all, a piece squeezes out somewhere else.
Senior RAF sources reckon "about 5%". Aviation and defence industry analysts say "about 20%
But the transparency which has become so fashionable everywhere else in our world eludes this centre so far, and it refuses to put a number on what the military needs and how much of our skies is civilian airspace.
One thing all agree on - Europe has more military airspace than anywhere else. This is partly historic, a legacy of Europe's past conflicts and the Cold War.
But there is a capital cost to too much military airspace, and the airlines are paying it.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/the_economy/523115.stm
quote:Eurocontrol wil geen apart militair luchtruim meer.
BRUSSEL - Militaire en commerciële vliegtuigen moeten voortaan door hetzelfde luchtruim kunnen vliegen. Het huidige onderscheid in luchtruim moet worden opgeheven. “Dat is veel efficiënter. Zo ontstaat meer plaats voor het groeiend luchtverkeer'', betoogt topman Jean-Robert Cazarré van luchtverkeersorganisatie Eurocontrol in het eigen magazine Skyway.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=19264
Het heeft geen donder met de discussie te maken om met dergelijke opmerkingen te komen. Maakt je uitspraak "ik doe netjes" ook behoorlijk ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus een opmerking over ieman'ds sexavatar maken is erger dan zo'n avatar uitkiezen en er mee te koop lopen? Je kan er een opmerking over verwachten als je dat doet, of voel JIJ je aangesproken over die avatar, dat kan natuurlijk ook.
niet zo zeuren
niet zo zeurenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het heeft geen donder met de discussie te maken om met dergelijke opmerkingen te komen. Maakt je uitspraak "ik doe netjes" ook behoorlijk ongeloofwaardig.
Debunk wat? Ik zie een filmpje met wat vliegtuigjes die contrails achter laten? Als ik dat wil zien kan ik ook gewoon even een paar minuten naar buiten kijken. Ik zie weinig bijzonders in dat filmpje.quote:
je krijgt weer geen gelijkquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
Debunk wat? Ik zie een filmpje met wat vliegtuigjes die contrails achter laten? Als ik dat wil zien kan ik ook gewoon even een paar minuten naar buiten kijken. Ik zie weinig bijzonders in dat filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |