ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Grappige manier om mij buiten de discussie te zetten. Je hebt gewoon geen antwoord op m'n post man. Je hebt het erover dat een piloot z'n sproeier uitzet, maar dat kan helemaal niet. Vraag ik je om uitleg, dan begin je zo'n lulpost op te hangen
Ah, je gelooft me niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.
en nog wat met welke maatschappij vliegt hij en hoeveel vluchten krijgt hij per maand.
is geen antwoord op de vraag, nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, je gelooft me niet.
Zoals ik al zei, hij houdt zich volledig met z'n vak bezig en zal je alles over de vliegtuigen kunnen vertellen waar hij mee vliegt, ken ze door en door. Moet je ook wel denk ik als je als piloot zo'n ding vliegt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou kom op voor de 12e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"
Geef eens antwoord dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef haaahaha het volgende:
oja, jij was die gast van het laatste woord hebben. Nou, ga je gang teenwolf!
nou kom op voor de 12e 21e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef haaahaha het volgende:
lol, man, ik zou zo elk maatschappij kunnen opnoemen, no way dat jij kunt checken of ik de waarheid spreek of niet. Zowieso kun jij dat niet checken, dus wat zou de maatschappij dan boeien?
Je draait gewoon om de zaken heen, teenwolf. Een pagina terug gaf je al geen antwoorden op vragen. Droom lekker verder in je fantasiewereldje, clown.
mijn dank is grootquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
ja teenwolfje ik heb de avatar weer teruggezet speciaal voor jou
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill. Ik dacht toen ook aan het feit van "ja maar al die leiders..."quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
ok.
Vandaag nam ik ook chemtrails waar, in 30 minuten tijd was het hier bewolkt dankzij mega veel vliegtuigen in de lucht die ik normaal nooit zie vliegen zeker niet gelijktijdig in zo grote getale!
3 a 4 oke maar geen 12 tegelijk en dat ze ook nog eens toevallig leuke ruitjes patronen in de lucht vliegen hahahaaha wat funny, hoe verzinnen ze het?
Ik ben van kinds af aan een luchtkijker, mag geern dromerig in de lucht staren, dus ik mag wel zeggen lijkt me zo dat ik dit fenomeen als kind nooit gezien heb?
Normaal waren kleine korte streepjes achter vliegtuigjes aan en die al snel weer oplosten in de blauwe hemel..
Blauwe hemels zie je ook steeds minder?
En de strepen tegenwoordig waaieren uit in een mega meterslange zijbaan, waarbij op den duur en dit kan zeer snel gaan, de hele hemel witachtig bewolkt raakt, dit is toch te zot voor woorden?
IJskristallen noemde men dit bij het weerbericht vanavond, jaja, ijskristallen die uitwaaieren en de hele lucht bewolken?
wtf is this?
Maar anderzijds denk ik al die regeringslieden wonen toch ook in dit land?
Stel ze zouden slechte stoffen sproeien met opzet, worden zij dan ingeent tegen die gemene stoffen?
Hoe moet ik me dat dan voorstellen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill.
uhmquote:
hehehe en wombcat is bij deze getuigequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hehehe en wombcat is bij deze getuige![]()
Misschien andere atmosferische omstandigheden?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Hij zet niks uit, de trails blijven gewoon komen. Ze blijven niet hangen, dat is wat anders, en te verklaren met andere atmosferische omstandigheden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier is trouwens een video, waarop je kan zien dat een piloot z'n sproeier uitzet.
http://www.youtube.com/watch?v=fb5xBU3Jlxo
Verschillende hoogtes.quote:En hier een video met twee tegelijk overvliegende toestellen één met een chem/contrail en één zonder:
http://www.youtube.com/watch?v=rCDpUj93ZZc
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het rare is....een vriend van me loopt stage in China, ik heb maanden geleden met hem over dit onderwerp gesproken en ook hem foto's en info gemaild over dit onderwerp..na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Op deze site spreekt een man over Turkije, ook geen 1 chemtrail te zien http://www.chemtrails.nl/(...)ils%20chemtrails.htm
Mischien vanwege de tekst "Nederland mag ook nog eens rekenen op 850.000 buitenlandse toeristen."quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Ja nogal jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |