Nou liever Geen verkrachting en Geen steekpartij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:01 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Jeetje zeg.......wel één steekpartij en één verkrachtig.....welkom in de grote stad![]()
Lol Channah zie je nu pas :|quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nah, het zal IIG niet lang duren voordat het eerste filmpje op Geenstijl staat.
zo wie zo op tv rijnmondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
welke zender?
Hé geinig, daar zit mn vriendin ook opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jeetje
Zit hier op het Grafisch Lyceum in Rotterdam, word ik gebeld: 'kijk even naar buiten'
20 man nodig om iemand neer te stekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef Azz0r het volgende:
het ging over een ruzie voor een meisje ofz, ze stonden met een man of 20 voor de school te wachten op een plek waar normale leerlingen niet mogen staan van de beveiliging, maar hun werden niet weg gestuurd door de beveiliging, het was tot een ruzie gekomen een gevecht en er was een pistool bij betrokken, maar het magazijn van het pistool was er uitgevalen het slachtoffer was tijdens de vechtpartij geraakt door een mes in zijn been, zo ver ik weet zijn er 8 opgepakt en zouden er nog 5 in het school gebouw bevinden. (dit is wat ik gehoord heb via mensen die daar op school zitten en mensen van het slachtoffer kennen)
KLPD... klinkt toch nog erg USA.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je geen FBI![]()
Uhuh, en nog een paar duizend anderenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hé geinig, daar zit mn vriendin ook op
zoiets jaquote:
Weet ik 't hoe groot die school isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Alet het volgende:
oeh foutje
[..]
Uhuh, en nog een paar duizend anderen
En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Weet ik 't hoe groot die school isaangezien het geen hbo is dacht ik ongeveer even groot als een gemiddelde ROC ofzo
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |