ingredienten van het kinderen opvoeden tot stabiele sociale mensen zijn onder andere, ritme, regelmaat, stabiliteit, vertrouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ahum?
Ik lul helemaal niet dom, dat jij dat niet met je eigen kinderen zou doen snap ik ook wel, zover ik je heb gehoord over hoe jij je kinderen opvoed vind ik dat top.
Maar wat loopt iedereen hier nu geschokeerd te zijn, is het nu zo vreselijk om in het bos te zitten...
Meneer zou de kinderen savonds ophalen dus zo eng kan het niet geweest zijn.
De kinderen zullen vast 'geshockeerd' gedaan hebben omdat kinderen daarmee aandacht weten te krijgen.
Welk kind gaat nu niet als een bezetene janken wanneer het straf heeft gekregen.
Als ze zonder gezien te worden, van een afstandje een oogje in het zeil houden, prima.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ahum?
Ik lul helemaal niet dom, dat jij dat niet met je eigen kinderen zou doen snap ik ook wel, zover ik je heb gehoord over hoe jij je kinderen opvoed vind ik dat top.
Maar wat loopt iedereen hier nu geschokeerd te zijn, is het nu zo vreselijk om in het bos te zitten...
Meneer zou de kinderen savonds ophalen dus zo eng kan het niet geweest zijn.
Op dat gebied heb je in 'princiepe' gelijk, maar als ik het bericht zo lees was het gewoon overdag, en welk kind is nou niet eens ergens achtergelaten omdat het niet mee wilde werken, ik wel hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ingredienten van het kinderen opvoeden tot stabiele sociale mensen zijn onder andere, ritme, regelmaat, stabiliteit, vertrouwen.
En stabiliteit, regelmaat.... vertrouwen.....de belangrijkste factor hiervoor is stabiliteit. Ouders zijn de factor waarvan een kind ervan uitgaat dat die er altijd zullen zijn, dat er altijd liefde zal zijn, altijd zorg, altijd geborgenheid. Neem dat vertrouwen weg en je hebt ene goede basis om kindsoldaatjes te drillen die perfect regeltjes opvolgen, maar verder emotioneel compleet fucked up zijn.
Je neemt het enige echte stabniele weg, vertrouwen neem je weg. Verlatingsangst kweek je, paniek !!
Éen kind van 4 en een kind van 7 raken in paniek, verliezen vertrouwen.
Hangt er vanaf of de kinderen is duidelijk gemaakt waarom ze achtergelaten worden, gewoon neerzetten en wegrijden zou ik ook zeer onverantwoord vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze zonder gezien te worden, van een afstandje een oogje in het zeil houden, prima.
Als dat een half uurtje duurt, totaal, ook nog prima.
Maar achterlaten en naar huis gaan, vind ik niet prima.
Gaan we weer, vind je dat nu leuk in zon angstcultuur leven?quote:En ja, in het bos, zeker met mooi weer, lopen nogal eens viezeriken rond.
Hier althans wel. Niemand laat nog graag zijn/haar kinderen in het bos spelen.
Ja hoor...tuurlijk.quote:Zou niet zo moeten zijn, maar is helaas wel het geval. Dagelijks worden vrouwen en kinderen lastig gevallen door van die smeerkezen.
Ik , ik ben nog nooit ergens alleen achtergelaten voor strafquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en welk kind is nou niet eens ergens achtergelaten omdat het niet mee wilde werken, ik wel hoor.
same here...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik , ik ben nog nooit ergens alleen achtergelaten voor straf
Maak je weleens een boswandeling?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik , ik ben nog nooit ergens alleen achtergelaten voor straf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |