quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef DYin het volgende:
Hoe kunnen mensen dit?!
Lijkt het nou moeilijker dan het is, of is dit echt belachelijk lastig?

't heeft een beetje veel van mn leven gekost, ik speelde soms tot 2 uur s'ochtends, ik voelde dat mn vingers niet meer wilden maar ging door. ik voelde me trots omdat ik een niveau van levenloosheid had berijkt die weinig mensen me na konden doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Stepmania heerstZquing geef toe
je was zelf ook een Stepmania junkie
mss heb je er nu spijt van maar het heeft zijn charmes ^^

hoeft nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Je moet ook met zo'n matje spelen hé.

ach, het is leuk als je gebrek hebt aan een levenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef De_Brandweer het volgende:
Leuk!
Dan heb je echt niks beters te doen hé.Op je toetsebordje rammen

ach dat is wat jij vindquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef De_Brandweer het volgende:
Leuk!
Dan heb je echt niks beters te doen hé.Op je toetsebordje rammen

Dan heeft het tenminste toch iemand geholpen en is het topic niet voor niks geweeestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef phileine het volgende:
Stepmania is leuk! En ook nog erg goed voor je conditie en de lijn (als je tenminste met zo'n matje speelt). Heb het alweer een tijdje niet gespeeld, maar ga het nu toch weer eens opsnorren, geïnspireerd door dit topic. Mijn dochtertje vindt het ook erg geinig om mee te springen.

moet toch wat om zijn wensen te vervullen Roquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:57 schreef cablegunmaster het volgende:
dit topic is pas vol als 2008 begintdenk ik
![]()

aangenaam ik heet jasper aka apollo15 op smoquote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef Kersje86 het volgende:
awww wil je er ook bij horen??? aangenaam, ik ben manting, nu ken je mij ook

jou op een topic van mij reagerenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Dansmatten is geinig! Ik heb een dansmat bij de PS2 gekocht laatst.

quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:11 schreef Ulquiorra het volgende:
Vriend van me die speelt
^ Da's een vriend van me die Stepmania speelt, kan niet geloven dat iemand dat ooit kan![]()

recorden moet je doen met een camera, als je met fraps gaat werken dan daalt je fps zoveel dat je niet fatsoenlijk kan spelenquote:Op maandag 26 november 2007 23:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas moet ik toegeven dat ik dat makkelijk kan overtreffenik zal ff kijken hoe ik het moet recorden :p
mn stepmania gedrag en het posten op youtube ^^. het gaat niet om de combo maar zijn liedje is redelijk makkelijk :p

welk programma gebruiken jullie ? ook stepmania ? want ik raak nu wel geinteresseerd in jullie omzet programma, kan ik dus een mp3 toevoegen niks doen en hij maakt er arrows van ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef Maxke het volgende:
Stepmania is kei gaaf om te spelen.
Ik speel al bijna 2 jaar en het is hartstikke makkelijk dat het gewoon op de PC geinstalleerd kan woren.
Je zet het op je laptop en je kunt je mat overal mee naar toe nemen om het spel te spelen. Het leukste is om met z'n tweeen tegen elkaar te gamen.
Wat betreft de liedjes.
Die kun je zelf maken en ook zelf editten.
Ik maak altijd stepfiles van m'n favo mp3'tjes.
Hoe dat moet staat stap voor stap beschreven op www.DANSMAT.INFO zag ik laatst. Handig voor mensen die dat zelf allemaal niet uit willen zoeken.

Klopt, wat dat betreft is rapidshare heel vervelend.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:05 schreef Maxke het volgende:
Jovatov, hoe download jij die Dancing Gorilla?
Ik krijg het idee dat ik ervoor moet betalen op die site. Doe ik iets fout?

Ja ik heb gisteren ook goed moeten googlen voordat ik dat programmaatje eindelijk kon vinden.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef Maxke het volgende:
Okee, ik heb het gezien. Dat werkt inderdaad.
Bedankt!!!!!!
Ik heb het niet voor mezelf nodig want ik had 'm dus al maar voor anderen is het lastig te vinden.
Dansmat Info geeft het momenteel mee op de DVD die er bij het pakket geleverd wordt maar mensen die daar niet bestellen hebben daar dus niks aan.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |