quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Dat zal een apart festival worden...
Verketteren wat andersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe gaan ze dat dan doen met die devil horns en pentagrammen?
Maar als er ééntje (of een compleet veld) devil horns gaan doen, dan gaat ze ook naar de rechter?quote:
18 weken guantanamo bayquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als er ééntje (of een compleet veld) devil horns gaan doen, dan gaat ze ook naar de rechter?
Wat heeft diegene die rechts van ze staat er nou mee te maken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als er ééntje (of een compleet veld) devil horns gaan doen, dan gaat ze ook naar de rechter?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie organiseert er dan ook een metalfeest.
Mwa, in Amerika gebeurt dat zo vaak.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef Drugshond het volgende:
Het is te hopen dat Morbid Angel niet in het programma is opgenomen.
Lijkt me wel een komische happening.... als die trash figuren die staan te bangen en ergens in de menigte staan een stel nette vrome mensen met een kladblok wat aantekeningen te maken.
Cannibal Corpsequote:
Altar - Youth against Christquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
Deicide staat ook wel bekend om z'n liefde voor het christelijke geloof.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
Dat zal een apart festival worden...
heh, op de EO Jongerendag wordt ook gesnoven, gespoten, geblowd, gezopen en gegangbangt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef Drugshond het volgende:
EO-jongerendag is zoooooo 1998.
Nu krijgen ze tenminste wat stevigere muziek voor hun gevoelige oortjes.
- See no evil, hear no evil. -
Wat ?!?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:16 schreef Reddiablo het volgende:
heh, op de EO Jongerendag wordt ook gesnoven, gespoten, geblowd, gezopen en gegangbangt....
Knappe jongens zeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:27 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien dat ze nu eindelijk eens de teksten gaan lezen, maar die zullen ze vast wel op hun eigen wijze interpreteren.
ik hoop dat ze in de pit terecht komen.
[afbeelding]
HALALluja?quote:
Tsja, zo kun je alles wel een kwestie van perspectief noemen. Verheerlijken van nazi's ligt voor de meeste mensen toch wat gevoeliger dan beledigingen aan het adres van het christendom, ook voor het gros van de christenen. Maar ja, je hebt het hier over mensen die al een concert van Normaal wilden verbieden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Godslasteraar het volgende:
kwestie van perspectief nietwaar, mocht Nokturnal Mortum naar Paradiso komen voor een optreden is Amsterdam ook te klein, en wordt er ook gedreigd met rechtzaken etc.
ik kan me voorstellen dat het voor sommige christenen geen verschil maakt, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles wel een kwestie van perspectief noemen. Verheerlijken van nazi's ligt voor de meeste mensen toch wat gevoeliger dan beledigingen aan het adres van het christendom, ook voor het gros van de christenen.
terecht, als je ziet wat voor een publiek dáár op afkomtquote:Maar ja, je hebt het hier over mensen die al een concert van Normaal wilden verbieden.
Ik zei ook de meeste christenen, zwaar gereformeerden kunnen inderdaad godslastering nog wel eens erger vinden. Er is bovendien nogal een behoorlijke gradatie in de mate van godslastering van metalbands. Bij Elsrock boeken ze volgens mij sowieso geen bands die in het straatje van bijvoorbeeld Deicide liggen qua teksten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het voor sommige christenen geen verschil maakt, integendeel zelfs.
Dat is een ander verhaal. Maar als dat een reden is om een concert te verbieden dan heb ik nog wel wat genomineerden.quote:terecht, als je ziet wat voor een publiek dáár op afkomt![]()
Nee, dat is die band die schijnt te bestaan maar elk optreden uiteindelijk afzegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef ThE_ED het volgende:
Deicide, is dat niet die coverband van zichzelf?
Het komt wel op hetzelfde neer, de meeste gereformeerden vinden elke vloek godslasterlijk, dat is namelijk hun definitie van een vloek. Zie ook de (sowieso zeer komische) website van de Bond Tegen Het Vloeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
Godlsasterlijke taal en vloekverbod is niet hetzelfde
Haaah, Marduk, heb net laatst Panzer Division van ze gekocht. Tovve plaatquote:
Ik heb ze gezien ik heb ze gezien! Anderhalf jaar geleden in Haarlemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is die band die schijnt te bestaan maar elk optreden uiteindelijk afzegt.![]()
Was Glen er wel bij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien ik heb ze gezien! Anderhalf jaar geleden in Haarlem
Jep, en ditkeer geen buikspreekpopquote:
Ik in januari nog, maar dan zonder bassist en met de drummer van Severe Torture als zanger...quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien ik heb ze gezien! Anderhalf jaar geleden in Haarlem
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie organiseert er dan ook een metalfeest in Rijssen.
Lucky in Rijssen heeft regelmatig metalfeestjes / concerten.quote:
Klopt, maar aangezien ze de stadsrechten volledig te danken hebben aan het feit dat ze zo gereformeerd zijn (de geestelijken deelden destijds de stadsrechten uit) weiger ik ze in dit topic een stad te noemenquote:Rijssen is trouwens wel een stad TAV74.
Whehehequote:
Dat waren nog eens tijden!quote:
volgens mij zijn ze, slightly altered, weer bj elkaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden!
Ik heb nog een shirtje van ze liggen
Slightly Altar-edquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze, slightly altered, weer bj elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |