Vloet houdt van broodvoetballers maar heeft iets tegen geniale gekken.quote:
'Maar vandaag ontbrak Alex'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Overigens staat er op de site van Sportweek wel een leuk artikel vanuit Brazilie.
[..]
Kansloos artikel idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Over het lek binnen de groep, dat de organisatie niet deugt, zowat alles wordt afgekraakt...het grappige is dat het allemaal insinuaties zijn, geen één feit in het hele artikel. Wat een aanfluiting
Geniale gekken hebben we genoeg in de jeugd. Het zit em meer in de mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Vloet houdt van broodvoetballers maar heeft iets tegen geniale gekken.
Lijkt me niet man op de juiste positie daar.
Olde Riekerink mag komen.![]()
Ik heb Sportweek erg hoog zitten, maar in de berichtgeving rond Ajax slaan ze deze week de plank volledig mis. Al heb ik dit artikel nog niet gelezen, doe ik morgen. Weblog van Struis gezien over zondebok Perez? Dat ging ook helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog iemand dat artikel over Ajax in Sportweek gelezen? Wat een load of shit zeg...."misschien dit, wellicht dat". Verschrikkelijk, volgens mij was dit artikel geschreven in de veronderstelling dat Ajax zou gaan verliezen van PSV...
Tuurlijk maar als je al kijkt hoe Vloet omgaat met spelers zoals Harris M. bij Sparta heb ik weinig vertrouwen erin dat hij dat bij Ajax anders doet. Ik ben het met je eens dat er een persoon moet komen die wel veel waarde hecht aan mentaliteit. Roy Wesseling lijkt me ook nog een goede optie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geniale gekken hebben we genoeg in de jeugd. Het zit em meer in de mentaliteit.
Nog niet gelezen, maar dat valt me tegen van Sportweek zeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog iemand dat artikel over Ajax in Sportweek gelezen? Wat een load of shit zeg...."misschien dit, wellicht dat". Verschrikkelijk, volgens mij was dit artikel geschreven in de veronderstelling dat Ajax zou gaan verliezen van PSV...
Verder wordt de 1-5 afgedaan als een "incidinteel succesje"...er wordt totaal niet gekeken naar de stijgende lijn die Ajax te pakken heeft. Ik snap dit artikel echt niet, terwijl Sportweek juist altijd positief opviel bij mij...naja, misschien is dit artikel een "incident".quote:Ajax lekt, ruziet & roddelt
Ajax sleept zich dit seizoen van de ene affaire naar het andere conflict en niemand die ingrijpt. Trainer Ten Cate niet, technisch directeur Van Geel niet, de onzichtbare directeur Fontein niet en "bruggenbouwer" Jaakke niet.
Dat is niet waar. Alex is ontzettend belangrijk voor PSV. Je had nooit met 5-1 gewonnen als Alex erbij was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef toma het volgende:
[..]
'Maar vandaag ontbrak Alex'
slap excuus.
We hadden wel gewonnen, Ajax was gewoon veruit superieur, maar met Alex erbij had je het gewoon een stuk lastiger gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat weet ik niet. Nac wint ook met 3-0 met Alex in de basis.
Ja en als we Charisteas niet naar Feyenoord hadden laten gaan was het 10-0 gewordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef BonJovi het volgende:
Ja precieskunnen we ook zeggen we hadden Leonardo niet, anders was het 8-1
een van de meest sympathieke spelers van de afgelopen tijd.. Veel bankzitten en klagen ho maar..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Houniet het volgende:
je vergeet Rosales!
Doen er wel meer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
een van de meest sympathieke spelers van de afgelopen tijd.. Veel bankzitten en klagen ho maar..MAURO
Mooi dat die weg is. Met sympathie win je geen prijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
een van de meest sympathieke spelers van de afgelopen tijd.. Veel bankzitten en klagen ho maar..MAURO
Leuk stukjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar een mailtje opgesteld naar die kwal Borst (ik heb niets beter te doen nee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |