We halen de #600 al voor NAC - PSV en Ajax - Heracles.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, we willen topic #600 halen voordat de laatste wedstrijd gespeeld wordt![]()
Zaterdag is er wel wat te belevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kut, man. Dan zitten we ons nog anderhalve week op te vreten, zondar dat er ook maar iets aan de situatie verandert. Waarom schaffen ze die kut-interlands niet af?
en hoe groter de blijdschap is als het wel lukt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aaaah toe nou![]()
Ik heb het liefst dat het helemaal nergens anders meer over gaat!
Hoe meer er over gepraat wordt hoe optimistischer iedereen wordt, hoe harder de deksel op de neuskomt als toch net weer niet lukt.
Haha, dan hebben we het gewoon aan ons zelf te danken. Win je Heerenveen en Excelsior thuis en een Sparta uit dan ben je al bijna kampioen. En dat in een seizoen waarin je van je grootste concurrenten met grote cijfers wintquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef PyTh het volgende:
Hoe meer er over gepraat wordt hoe optimistischer iedereen wordt, hoe harder de deksel op de neuskomt als toch net weer niet lukt.
Ik denk dat niemand ergens op rekent, en dat de deksel op de neus van PSV'ers een heel stuk harder aan komt mocht die zeer kleine kans die er is gepakt wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef PyTh het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ergens op rekent, en dat de deksel op de neus van PSV'ers een heel stuk harder aan komt mocht die zeer kleine kans die er is gepakt worden
Dat wordt een makkiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, we willen topic #600 halen voordat de laatste wedstrijd gespeeld wordt![]()
quote:Davids kiest verkeerde ballenjongen
Geschreven door Jurre de Ruiter op dinsdag, 20 maart om 12:16
Een mooi gebaar van Edgar Davids. De speler van Ajax werd in het duel met PSV boos op een ballenjongen, omdat deze de bal te langzaam zou hebben toegespeeld. Toen hij na afloop zijn verontschuldigingen wilde aanbieden, koos hij echter de verkeerde ballenjongen.
De Ajacied wilde het slachtoffer, die overigens ontkende te hebben gehuild door het incident, zijn shirt geven. Achteraf blijkt echter dat dit shirt in verkeerde handen is gevallen.
Teammanager David Endt heeft inmiddels een goede oplossing gevonden. Het originele shirt zal in handen komen van het echte slachtoffer, terwijl de andere ballenjongen een nieuw shirt opgestuurd zal krijgen.
Nog niet hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Pitje zit m te knijpen joh.
Goh, gaan we nou iedere pagina hetzelfde nieuws krijgen?quote:
Ik ook. Heerlijk begin van het weekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vrijdagavond vind ik ook ideaal, beter nog dan zaterdagavond.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Pas als PSV de komende 2 wedstrijden 5 punten laat liggen ga ik erin geloven. Dan moet er nog 1 punt of +6 aan doelsaldo goedgemaakt worden.
Dat is het dus. Je loopt Ajax wel heel opzichtig in te dekken de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het feest niet kan meemaken, is het toch al gauw minder.
Twente (psv 2) laat psv dan echt wel winnen.squote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:30 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, maar daar winnen jullie niet.
Denk dat het allemaal in de op 2 na laatste ronde beslist gaat worden.
Programma:
Vr 13/4 20:30 Ajax - NAC
Za 14/4 19:30 PSV - FC Twente
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Vijf punten goedmaken in vijf wedstrijden wordt gewoon heel lastig, misschien wel onmogelijk.
Wat is dat nou voor gelul. PSV moet zich net zo goed inspannen, zij moeten ook nog wel wat winnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef sanni het volgende:
Als PSV gewoon alle overige wedstrijden wint dan is Ajax verliezer. Dus eigenlijk
hoeft PSV zich niet echt in te spannen. Ajax moet nog steeds alles winnen om nog
een kleine kans te maken op de landstitel. Dat is veel zwaarder.![]()
Ja, sorry. Maar het is nog niet definitief dat ik naar AS Roma - Lazio ga, maar stel dat Ajax dan kampioen wordt, ben ik flink genaaid. Aan de andere kant, als ik thuisblijf voor een eventueel kampioenschap, valt het ook zo tegen als PSV gewoon kampioen wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is het dus. Je loopt Ajax wel heel opzichtig in te dekken de hele tijd.![]()
Ik zou bijna zeggen.. ga naar AS - Lazio.. dat doe je niet elke dag... magoed.. Een ajax kampioenschap is ook niet echt meer een jaarlijks terugkerend ritueel..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar het is nog niet definitief dat ik naar AS Roma - Lazio ga, maar stel dat Ajax dan kampioen wordt, ben ik flink genaaid. Aan de andere kant, als ik thuisblijf voor een eventueel kampioenschap, valt het ook zo tegen als PSV gewoon kampioen wordt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is het lastig om daar kaarten voor te regelen, of valt het wel mee met de recente tegenvallende toeschouwersaantallen in Italie? Wil er misschien heen als ik er geld voor bij elkaar kan sprokkelen.
is toch te gek voor woorden..quote:Slop: 'druk op spelersgroep vanwege financieel verlies'
Financieel directeur Jeroen Slop heeft vandaag als reactie op het verlies van Ajax in de eerste seizoenshelft laten weten dat het financiele resultaat meer druk zet op de spelersgroep. 'Dat betekent dat we dit jaar gewoon kampioen moeten worden, zodat we in het seizoen 2007/2008 weer mee kunnen doen in de lucratieve Champions League. De jaarrekening legt wat dat betreft druk op de spelersgroep', aldus Slop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |