Ik vind dit tempo wel prettig.quote:
Idem!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dit tempo wel prettig.Zo kom ik ook nog eens aan werken toe.
![]()
Ja, blijkbaar wordt er vandaag meer koffie geleuterd dan gewerktquote:
Ik wou dat ik daar tijd voor had gehad vandaag...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wordt er vandaag meer koffie geleuterd dan gewerkt
Ik probeer keihard te werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben keihard aan het werk hoor.
Hobbies? Muziek?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ben ik weerwerken is voor mietjes slaap voor sufferds en domkoppen KOFFIE dat is het ding
* cablegunmaster haalt koffie ^^ nu nog een avater voor mij >.> iemand een idee? wat bij mij past^^?
Een supersoaker!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ben ik weerwerken is voor mietjes slaap voor sufferds en domkoppen KOFFIE dat is het ding
* cablegunmaster haalt koffie ^^ nu nog een avater voor mij >.> iemand een idee? wat bij mij past^^?
Nah piano spelen maar geen zin in een piano als avaterquote:
denk een stepmania logo ^^ alhoewel een supersoaker ook best leuk is voor de zomerquote:
quote:
dus je hebt een plaatje nodig om jezelf te herkennenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik verander nooit meer van avatar.
Dan herken ik mezelf nooiten nee ik stel ook geen kleur in voor mezelf
.
Wat is een stepmania-logo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah piano spelen maar geen zin in een piano als avater
[..]
denk een stepmania logo ^^ alhoewel een supersoaker ook best leuk is voor de zomermaar het bracht me wel op het idee
![]()
wie weet lijkt kuukske wel op haar user iconquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je hebt een plaatje nodig om jezelf te herkennenach daarvoor heb je toch een spiegel
![]()
Uhm ja, in topics vind ik dat wel handig ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je hebt een plaatje nodig om jezelf te herkennenach daarvoor heb je toch een spiegel
![]()
http://www.stepmania.com/images/news_icon_stepmania.pngquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is een stepmania-logo?![]()
Is het ook, zie je veel sneller wie iets gepost heeft... Moet je alleen geentopicgenoten hebben die elke dag van user icon veranderenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm ja, in topics vind ik dat wel handig ja.
Ik ben niet blauwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
wie weet lijkt kuukske wel op haar user icon
haha, wat ben je dan wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw. En ook geen bot
.
Af en toe moet je toch verversen hoor. Sommige Ico's zie je zo lang dat ze bijna een baard krijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het ook, zie je veel sneller wie iets gepost heeft... Moet je alleen geentopicgenoten hebben die elke dag van user icon veranderen
Een baard hoeft niet lelijk te zijn thoughquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Af en toe moet je toch verversen hoor. Sommige Ico's zie je zo lang dat ze bijna een baard krijgen.![]()
moet je naar piet snor af scheer cursus toequote:
Blond en lief.quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Het is zo rustig hier dat ik maar aan het archiveren geslagen ben...![]()
M'n kasten puilen uit van de rotzooi uit 2004 & 2005...![]()
Maar ja, archiveren is niet bepaald mijn favo bezigheid, dus dat stel ik altijd uit totdat het onvermijdbaar wordt... en dat moment is nu aangebroken...![]()
Gelukkig staat er wel continu een bak koffie naast me te dampen!![]()
en ik maar denken dat het een blond 14 jarig snot jochie wasquote:
He, je hebt een UI.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een blond 14 jarig snot jochie wassorry no offense maar komt door je botje!
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een blond 14 jarig snot jochie wassorry no offense maar komt door je botje!
![]()
quote:
Dat je een UI hebt. :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en wat bedoel je hiermee ? ik snap de zin nietERROR cant recognize input
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |