Sorry Gert. Te druk voor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
Gezien de rust op de streams, hebben mensen die daar normaal "geen tijd" voor hebben nu ook mooi de gelegenheid om het aangepaste beleid m.b.t de COS te lezen:
dankquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef HetBronzenHok het volgende:
"voor het concert des levens krijgt niemand een program"
"Van het concert des levens krijgt niemand een program"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef HetBronzenHok het volgende:
De kerstverlichting hangt hier ook nogquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:07 schreef rooie3 het volgende:
jippieeeeeeee de auto.
dan ga ik me voorjaarsschoonmaak doen en me kerstboom weghalen.
eindelijk weer tijd.
Het is afgelopen, finito, einde, in de villa lopen de potentieel kopers van de villa.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey fokkers,...alles kids...tha puma is back..anyway....what the fuck is er aan de hand in de vila en wie zijn die BOBO"S
oftopicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef HetBronzenHok het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is afgelopen, finito, einde, in de villa lopen de potentieel kopers van de villa.
of je gaat de cossen lezen![]()
Jah jah je hebt gelijk. maar moet ook zo weer weg. gelukkig want ik heb een leuk jobpie. Doe in mijn vrijetijd wat freelance journalistiek, en heel toevallig was er vanochtend in Den Haag een heftige overval overgaand in een gijzeling en dat voor mijn ogen. Dus ga effe een leuke story schrijven. Maar anyway bedankt voor de tip. zal wel een stukkie lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is afgelopen, finito, einde, in de villa lopen de potentieel kopers van de villa.
of je gaat de cossen lezen![]()
Whahaa....ik vraag me af als RTL de boel opkoopt (Tien dus) of DGK nog wel blijft want dat ligt nou niet echt in hun concept. Toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef anno-i-mus het volgende:
Zijn ze de gouden kooi aan het ombouwen tot Pannekoekenhuisje van D.Flens?
jah die heb ik live gezien...echt te erg gewoon....zo ritmisch gestoord die Brianless...whahhaa...grappig....zullen we een leuke fok video maken met mensen die wel kunnen zingen en rappen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
omdat er verder toch niks te beleven valt.. hier nog even de rap-"battle" tussen Brian en Huub..
Rappen kan ie ook al niet dus. Sneu voor Brian
http://www.youtube.com/watch?v=lFqYlXr17Bk
Als ze maar niet zijn blij gemaakt met een dooie zwaluwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef Zus_konijn het volgende:
van de tien site:
De Miljonairs zullen vast helemaal opgeladen weer terugkomen, dus houd rond het einde van de middag de streams goed in de gaten!
Nieuwe bewoner?
naar alle waarschijnlijkheid zal haar man zo reageren bij de 'grote opening'.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef anno-i-mus het volgende:
Zijn ze de gouden kooi aan het ombouwen tot Pannekoekenhuisje van D.Flens?
jij doet mij denken aan jaapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah die heb ik live gezien...echt te erg gewoon....zo ritmisch gestoord die Brianless...whahhaa...grappig....zullen we een leuke fok video maken met mensen die wel kunnen zingen en rappen?
Ja en ze hebben ook chloor, kunnen ze haar doos schrobben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor Delly is dat ze in de zwaluwhoeve waarschijnlijk voldoende Tri hebben. Komt ze lekker schoon terug.![]()
![]()
Da's toch zielig voor Wilgoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
We kunnen vandaag alvast wel uitgebreid wennen aan Ton als aanstaande kasteelheer.![]()
![]()
Heb je interesse?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
Wat is de vraagprijs eigenlijk?
Die trap moet voller met camera's he, want daar gaat hij hem pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef 2live het volgende:
Mss kunnen ze voor Brian meteen wat extra camera's installeren , voor als Huub hem wil pakken![]()
Laten we daar bij een etentje over verder pratenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oftopic
Maak hier je tegeltjes wijsheid. (Tip: gebruik het als avatar.)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef HetBronzenHok het volgende:
volgens mij zijn ze gewoon aan het zoeken waar Braaaieeen zijn CP's heeft verstopt
Hij gaat bij juf Judith over de knie. Spank, spanky op zijn blote billetjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef FSR het volgende:
En Bwian heeft dus vandaag ook geen tijd om het zingen te oefenen.....
Ow ow ow, ai ai ai dat word vanaavond uitgezwaai....![]()
Ik had er nog een met de tekst: "hij die volhoudt zal zegevieren"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi.... heb net een kaartje voor Huub gekocht met de tekst "Je bent een kanjer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |