Trustenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga even slapen want het zal vannacht wel weer laat worden...![]()
Is dat de oplossing of een vermoeden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef demins het volgende:
[..]
Brian in de privateroom met een messenblok!![]()
Zal ik dan maar eens gaan studeren?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga even slapen want het zal vannacht wel weer laat worden...![]()
Juist welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef CARLAK het volgende:
Ha, paarden wel naar buiten toe. Denk er om, wel na elkaar en niet bij elkaar, Daar houdt Fries niet van.![]()
Hij zet het vast klaar voor Braaajenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef maikel112 het volgende:
Gaattie zich ophangen in de beautysalon
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zet het vast klaar voor Braaajen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef maikel112 het volgende:
Gaattie zich ophangen in de beautysalon
Een beauty-farm, kom je ook te weten als je de Cos terugleest.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben even niet bij, maar wat is in vredesnaam toch die Zwaluwenhoeve, waar jullie het allemaal over hebben? Wat gaan zij daar doen?
voor de gein eens even het filmpje zonder geluid bekeken. Dan wordt het allemaal nog veel duidelijker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Kijk dit nog even terug, en vertel mij .waarom Billie geen waarschuwing heeft gekregen???![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M
Dat bedoel ik dus, onbegrijpelijk dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
voor de gein eens even het filmpje zonder geluid bekeken. Dan wordt het allemaal nog veel duidelijker.
dan zie je dus dat jaap heel erg fysiek fout bezig is, gewoon tegen huub en eric aanstaan, voorhoofd tegen ze aandrukken, aan ze zitten, telefoonknopje uitdrukken en zelfs eric wegduwen.
Jaap maakt echt misbruik van zijn postuur op een fysieke manier en volgens mij had dit absoluut een waarschuwing moeten opleveren. Je wordt gewoon beroerd van de bodylanguage van die man.
Huub en eric zie je alleen praten en staan in een passieve houding, maar jaap gaat ver over de rand.
Duidelijk is wel dat jaap het verbaal niet aankan en dus de fysieke toer opgaat, en als DKG echt consequent is, geven ze hem daar alsnog een waarschuwing voor. (huub heeft hem ook pas een week na dato ontvangen, dus dat kan bij jaap ook nog wel)
BEdankt. Ik had dit nog niet gezien. Wel over gelezen maar wat zich hier afspeelde vind ik heel erg. Waarom wordt Jaap momenteel in bescherming genomen. Zijn er afspraken gemaakt dat hij - naast zijn immumiteit - hij in ieder geval 4 weken in de villa kan blijven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Kijk dit nog even terug, en vertel mij .waarom Billie geen waarschuwing heeft gekregen???![]()
Is dit eigenlijk al op tv geweest ???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, onbegrijpelijk dus.
Ja. Misschien is butler een ruim begrip en past de functie van Palma hier binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef maikel112 het volgende:
er stond eerst een vacature voor Butler, heeft iemand die ooit gezien?
Volgens mij komt dat vanavond, de gekuisde versie, uiteraard.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk al op tv geweest ???
Ja, inderdaad onbegrijpelijk. Maar zou er geen andere redenen zijn dat zowelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, onbegrijpelijk dus.
Dat wil zeggen: de vergaderzaal van de zwaluwhoeve. Prachtig excuus om de scripts eens uitgebreid onder elkaar te bespreken zonder allerlei streamers die dit meteen melden.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Tot 18.00 uur zijn de bewoners naar de zwaluwhoeve.
Klopt, maar dit akkefietje hebben Huub en Eric dus wel doorgegeven maar wordt er niets mee gedaan. Dan ga je je toch ook afvragen of het wel zin heeft!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad onbegrijpelijk. Maar zou er geen andere redenen zijn dat zowel
Brainless als Jaap tot op heden geen waarschuwing hebben ontvangen ??
Vanmorgen gaf Huub in een gesprek met een schoonmaakster aan, dat hij niet zo
kinderachtig is om de productie-telefoon op te pakken en zich te beklagen als Jaap
of Brainless hem fysiek belagen. Misschien zijn de regels wel zo, dat alleen een
waarschuwing kan volgen als Huub ook daadwerkelijk een klacht indient ???
En blijkbaar heeft hij dit tot op heden niet gedaan. Zomaar een idee ......
Ik kan niet naar dat filmpje kijken zonder weer net zo boos te worden als toen het 'live' gebeurde.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het ook nog steeds niet ....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat filmpje kijken zonder weer net zo boos te worden als toen het 'live' gebeurde.
Onbegrijpelijk dat alles wat jaap en Brian doen gezien wordt als reactie op wat Huub doet.(zie maar reactie van Herma en villa vandaag onzin)
De Brianiaans gecensureerde versie laten ze idd zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vanavond, de gekuisde versie, uiteraard.
En dat zijn dan volwassen mannen?!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Reverse psychology is the term that describes the outcome where advocacy of one course of action persuades someone to do the opposite. It is basically making virtue out of necessity.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad onbegrijpelijk. Maar zou er geen andere redenen zijn dat zowel
Brainless als Jaap tot op heden geen waarschuwing hebben ontvangen ??
Vanmorgen gaf Huub in een gesprek met een schoonmaakster aan, dat hij niet zo
kinderachtig is om de productie-telefoon op te pakken en zich te beklagen als Jaap
of Brainless hem fysiek belagen. Misschien zijn de regels wel zo, dat alleen een
waarschuwing kan volgen als Huub ook daadwerkelijk een klacht indient ???
En blijkbaar heeft hij dit tot op heden niet gedaan. Zomaar een idee ......
Ik heb Brian een kaart gestuurd met een rode kaart van mij (onrecht) Zal hij denk ik wel niet krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:20 schreef miraculeus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met zo'n kaartenactie? Worden alle kaarten die gestuurd worden aan hem gegeven?
bij mij ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:06 schreef CARLAK het volgende:
Herma staat bij mij niet hoog in het vaandel.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik heb Brian een kaart gestuurd met een rode kaart van mij (onrecht) Zal hij denk ik wel niet krijgen
Als dat echt zo werkt, heb ik er geen moeite mee, ik weet alleen niet of ze bij Tien zover kunnen denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Reverse psychology is the term that describes the outcome where advocacy of one course of action persuades someone to do the opposite. It is basically making virtue out of necessity.
Dat is misschien de reden waarom brian en jaap door de redactie/productie worden beschermd (even afgezien van die nitwit Debora Flens). Door iedere keer de 'goeden' te straffen ontstaat er een gevoel van onrechtvaardigheid. feit is nu dat de meesten brain, natasja, amanda en jaap wel kunnen![]()
het is maar een kleine beschouwing.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat echt zo werkt, heb ik er geen moeite mee, ik weet alleen niet of ze bij Tien zover kunnen denken.
Gezien de verrichtingen van Mevr. D Flens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |