Ik hoop eerlijk gezegd dat het allemaal niet zo vergezocht is al lijkt dat het om de een of andere reden wel altijd goed te doen bij het publiek...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:36 schreef Rhinestone het volgende:
Wie zegt ons dat de Humanoid Cylons al niet langer bestaan dan de Centurions? De Final Five zouden zomaar iets met de Five Priests te maken kunnen hebben, en die zijn al wat ouder dan de CylonsIk denk dat het allemaal wat ingewikkelder is dan dat het nu nog lijkt.
Verder hoort Tigh de muziek en is hij net als Samuel "We're All Cylons" Anders verzetsheld, dus ik hou het er nog een 24 uur op dat Tigh Cylon is!
Dus de Cylons weten al waar aarde is?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het oud zijn an sich, maar hij heeft al een heel leven als mens achter zich, de cylons zouden hem een slordige 50 jaar voor de aanval op aarde gedropt moeten hebben dus.
Of waar ze dan ook woonde...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Dus de Cylons weten al waar aarde is?
Wat doen ze dan moeilijk
De final five weten het wellicht, maar delen dat om een of andere reden niet met de 'gewone' Cylons? Ze vertrouwen hen niet? zijn het niet eens met hun doel? Keuren de genocide af?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Dus de Cylons weten al waar aarde is?
Wat doen ze dan moeilijk
Dit interview was trouwens met Ronald D. Moore en is hier nog een keer na te lezen.quote:
Ik ga daarin mee. Wie weet hebben de Colonials in een top secret project de eerste humanoid Cylons (Final Five) wel zelf gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:36 schreef Rhinestone het volgende:
Wie zegt ons dat de Humanoid Cylons al niet langer bestaan dan de Centurions? De Final Five zouden zomaar iets met de Five Priests te maken kunnen hebben, en die zijn al wat ouder dan de Cylons![]()
Zoiets denk ik ja. Het voorzetje dat de Final Five iets met de 13th Tribe te maken hebben, hebben we in The Eye Of Jupiter al gehad. Zou het raar vinden als er daar niets mee wordt gedaan. En een van de Final Five's moet iemand zijn die D'Anna Biers al kende en waaraan ze excuus moest maken. Nu is ze natuurlijk niet echt liev geweest voor Tigh...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De final five weten het wellicht, maar delen dat om een of andere reden niet met de 'gewone' Cylons? Ze vertrouwen hen niet? zijn het niet eens met hun doel? Keuren de genocide af?
Zoiets misschien?
Ik moet nog steeds 3x19 kijken, dus ik heb wat in te halen van de week . . .quote:Op maandag 26 maart 2007 00:03 schreef Helo het volgende:
Nou morgen lekker de final ep,
heb al met wat vrienden afgesproken om het op een beamer te kijken bij mij thuis met wat biertjes erbij, heb er al helemaal zin in![]()
![]()
.
Nu hopen dat de rip een beetje goed is.
Doet mij een klein beetje denken aan een aflevering van de originele BSG waarin ze beelden oppikken van de maanlanding in 1969.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef Rhinestone het volgende:
Of de muziek van Earth komt weet ik niet... Is het mogelijk om met een normale radiofrequentie muziek zo ver de ruimte in te sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso geweldige aflvering, worden flink wat vragen beantwoord en ik wil nu wel eens zien hoe de 4 nieuwe cylons zich gaan profileren in het schip... Gaan ze de vloot tegen werken of proberen ze te helpen? Gaan ze het vertellen aan iedereen of houden ze het voorzichzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit de laatste ep van s3? Pas in 2008 weer? Grmbl....Old Blood and Guts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef Op-zicH het volgende:Ja, harde cover, leuk hoe ze dat nummer geïntegreerd hebben in de storyline van de Final Five, Verdonk zou er trots op zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dus ook dat de Final Five de mensen naar Earth moeten brengen. Starbuck dus duidelijk ook een van hen en twee halfbloedjes.
Vraag ik me alleen nog af, wat voor "new life" gaat Baltar heen?
jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |