abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47688975
De twee anorexia meisjes mogen gewoon probleemloos door en Bengü die gewoon nog niet helemaal snapt hoe je je gedraagt bij een fotograaf (maar dat is aan te leren!) moet er om die reden uit?

Ik snap er niets meer van.....
  maandag 26 maart 2007 @ 21:34:31 #252
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_47688977
Nu zitten er alleen nog maar breezers en bitches in (op Bodil na dan want die is wel lief).
You cheated on me with choreography.
pi_47689003
Wat een kutprogramma
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_47689037
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef Malahide het volgende:
Nu gaan ze opeens over het gewicht van die twee troelen zeuren, terwijl ik die Jan Taminiau alleen maar dun dun dun hoorde zeggen hypocriet hoor.
Dat gaat idd helemaal nergens over. Bijzonder hypocriet. Maar dit is natuurlijk opgenomen op het moment dat dit heel erg in de media was met te dunne modellen. Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.
Als de vooruitblik van volgende week zie begint het steeds meer op sensatie tv te lijken dan op een modellenwedstrijd
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_47689045
Bengu maakt een foutje en moet eruit. Hadden ze vorige week moeten doen maar die tweeling was natuurlijk beter oor de kijkcijfers.
Dat is eens wat anders...
  maandag 26 maart 2007 @ 21:36:06 #256
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47689059
Jammer dat Tanimara er nog is. Hopelijk hoepelt ze snel op. Ze zit alleen maar te roddelen en te klagen, en dan weer te huilen. Volgens mij heeft die haar emoties vlak onder de oppervlakte liggen. Goed voor een danseres, maar voor een model? Denk 't niet.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:36:36 #257
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47689082
AAAARRRGGGGHHHHHHHHH die Kim! Ik krig moordneigingen door dat slaakgeblek!
In me Burberry......
  maandag 26 maart 2007 @ 21:36:49 #258
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47689098
Of het nu spieren of ribben waren die je bij de tweeling zag: mooi was het iig niet.
pi_47689110
Die twee sletjes weer door terwijl ze weer ruk op de foto's staan. En die Turkse eruit omdat ze zat te zuchten ?!? Stuur gewoon Maan eruit en kijk hoe ze het volgende keer doet !

En klagen dat ze te dun zijn, vorige week zat Yfke nog vrolijk uit te leggen dat je het beste alleen maar fruit kan eten in de ochten
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_47689155

Valt best mee met dat mager. Het zijn nog jonge meiden, en ze zijn beiden gespierd.
Maar ja, ze moeten de heilige boon uithangen hè... 30 minuten tevoren nog zeuren over te dik te dik te dik, en dit is weer niet goed...
pi_47689177
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Toeps het volgende:
En nou ineens zeuren dat ze te dun zijn. Heilige bonen. Sanne was net zo mager in dat bad, en volgens mij heeft die tweeling meer spieren. Daarbij denk ik echt niet dat ze het expres doen.
Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:38:17 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47689178
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef SnowDoggg het volgende:
Bengü
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47689231
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Roi het volgende:
Wat een kutprogramma
Precies ... meeste kritiek geven op Maan en Tanimara maar toch Tanimara niet in de eliminatie!

Natuurlijk mag ze er niet uit! Haar opmerkingen zorgen voor genoeg kijkcijfers
pi_47689262
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Samson het volgende:

Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.
Toen ik dat zei bij de screening lachten ze me keihard uit hoor. De industrie wil de dunne modellen, dat zag je ook wel. Dit is zó schijnheilig. Net als wat ze bij Elyse deden in ANTM1.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:40:16 #265
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47689279
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]

Valt best mee met dat mager. Het zijn nog jonge meiden, en ze zijn beiden gespierd.
Maar ja, ze moeten de heilige boon uithangen hè... 30 minuten tevoren nog zeuren over te dik te dik te dik, en dit is weer niet goed...
Wat was vooral die andere waar ik van schrok.
pi_47689290
Tsja het zou kunnen dat de tweeling overdag niks naar binnen werkt en daarom zoveel commentaar krijgt. kan me niet voorstellen dat het alleen aan die foto's lag. Ze hebben die meiden immers al van top tot teen bekeken.
Dat is eens wat anders...
  maandag 26 maart 2007 @ 21:41:01 #267
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_47689325
Wat overdreven zeg, zo dun zijn L&R helemaal niet.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_47689339
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Samson het volgende:
Die Rosalie met die bontjas, dat geloof je toch gewoon niet. Wat een ontzettend fout k...wijf is dat toch. Terend op de roem van haar ex van jaren terug. In die winkels zullen ze wel denken, daar heb je die ouwe golddigger weer...
Verschrikkelijk mens, met dito uitstraling. En gatver wat een jas
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 26 maart 2007 @ 21:44:32 #269
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47689506
Bij Tanimara zag je echt alles bungelen op de catwalk. Dacht even dat ze eruit zouden vallen.
pi_47689528
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Syytön het volgende:

[..]

Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
pi_47689567
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat was vooral die andere waar ik van schrok.
Die foto hebben ze niet in de trailer gebruikt, dus die kon ik niet plaatsen.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:46:37 #272
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_47689603
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
Klopt! Mensen die stoppen met roken worden meestal ineens veel zwaarder!
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_47689632
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
pi_47689717
Kim
  maandag 26 maart 2007 @ 21:49:11 #275
123170 alors
zlata1234
pi_47689756
Nou dun, ja dun, maar Sanne was net zo. En ik had het idee dat de tweeling nog wat gespierder was. Wat een hypocriet commentaar zeg
En die Sabrina ik vind haar echt niet mooi, dr foto ook niet. Gewoon zo'n standaard sugababes meisje. En Sandra omg triest figuur zeg..

Volgende week lijkt me wel een toffe aflevering Drill instructor
know'm sayin?
word? word.
pi_47689774
Ik vind t vooral jammer dat Maan eruit ligt moet ik zeggen, zij was een van de meest uitgesproken meiden in de groep, en bij de shoot van volgende week, van wat ik er in de preview van kon zien (een soort jaren 40/50 hollywood film drama shoot, was zij VEEL beter uit de verf gekomen! Zeker weten) Bengu was een mooi meisje, without a doubt, maar geen high fashion model. Bengu is meer catalogus werk of pret a porter stuff, niet haute couture. Ik zie Bodil, Sandra en Christa allemaal ver komen. Kim is te veel FHM girl, Tanimara valt in de komende weken door de mand, de tweeling hebben een look die niet sterk genoeg is. Maar goed, niks zo onvoorspelbaar als een top model programma, dus we zullen zien. Ik zet voorlopig mijn geld nog in op Christa en Bodil.
pi_47689864
Ik vond Bodil daar in Parijs wel helemaal op haar plek trouwens, het klopte gewoon
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_47689876
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:

[..]

Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
Ja, die opmerking kwam wmb compleet out of the blue... Ze hebben nog nooit eerder een verhaallijntje aangeknoopt over het eetgedrag van de tweeling.
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 21:53:05 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_47689973
Was me nog niet opgevallen, maar wat praat Kim raar. En de tweeling is inderdaad dun, maar ik vind ze nou niet echt overdreven dun, als je soms andere modellen ziet. En Sandra moet ophouden met dat geklets, wat een ouwehoer is dat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 26 maart 2007 @ 21:54:03 #280
123170 alors
zlata1234
pi_47690027
En zelfs Kim was te 'dik' voor die haute couture show. Als ze een statement wilden maken hadden ze dan moeten zeggen, okay dan doen we het niet. Maar tegen die ontwerpers durven ze niet
know'm sayin?
word? word.
pi_47690112
River:
quote:
Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee, nog nooit
quote:
Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
MmM tenen en wat dikkere billen hahaha,,
Lois:
quote:
Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee ik volg geen dieet is niet nodig
quote:
Wat is je favoriete sport
dansen en voetbal

Sport je zelf ook?
ja ik voetbal
  maandag 26 maart 2007 @ 21:56:30 #282
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47690135
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Samson het volgende:
Ik vond Bodil daar in Parijs wel helemaal op haar plek trouwens, het klopte gewoon
Ze moet ontzettend zenuwachtig zijn geweest, maar ze liep die show of ze nooit anders gedaan had. Echt top.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:59:35 #283
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47690288
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:

[..]

Er staat me iets van bij dat de meiden bij de vorige HNTM allemaal een soort keuring mbt hun gewicht, conditie en vetgehalte kregen. Vraag me af of ze dat dit run nogmaals gaan doen. Maar het lijkt er tot nu toe niet op.
pi_47690517
Aaaaaah Kim... die moet der gewoon alleen al vanwege haar uitspraak uit. Ze meent zich heel wat zo met haar uitspraak maar ze maakt zichzelf compleet belachelijk.
pi_47690527
Mijn commentaar:

Wow goede uitzending met lekker veel gebitch. Die Designer is echt een in en in slecht mens. Hoe vals, maar ja zo werkt het in de modellenwereld.

Bengü leuk meisje maar geen model, misschien wat catalogus werk.
Maan, hier gaan de makers de mist in. Absoluut Haute Couture/High Fashion. Zij heeft het lichaam en de lengte alleen jammer dat ze nog niet goed met haar lijf kan omgaan. Als zij echt getraind word krijgt ze echt veel werk.
Bodil: Klassiek gezicht, kan een middenmoter worden
Kim: Zal de winnaar worden. Die wenkbrauwen zijn haar goudmijntje.
River en Lois: nou de preview van volgende week beloofd wat. Ik vind ze niet annorexia types zoals werd gesuggereerd, ze hebben namelijk erg gespierde buikjes. Ze zijn ook minder dun dan Sanne uit cycle 1.
Sabrina: blablablablabla shut it bitch, goed model maar geen topper. Doorsnee meisje
Sandra en Christa: kan ze niet uit elkaar halen. Die ene met die pony heeft geen uitstraling maar is wel een modelletje in de dop.
Die ene die zoveel praat is zo'n strebertje als Sanne, weet niet echt wat ik vind
Tanimara: lelijk, raar, labiel, janken en raar lachen. Vond het persoonlijk erg erg stom dat ze dat meisje zooo fucking lang uitlachte wat viel.

Echt stoer dat die 2 meiden naar Parijs gingen. En ik vond Kim's commentaar echt erg grappig.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47690541
Heb wel echt medelijden met bengu.. maan had ik wel verwacht...
  maandag 26 maart 2007 @ 22:06:54 #287
124789 superhero87
Playin my game
pi_47690680
Bodil, Sandra en Sabrina zijn mijn favorieten
pi_47690996
Even iets heel anders:

Gisteravond zag ik op TMF de clip van Sylvia van cycle 1 voorbijkomen?!?

Het was tenenkrommend, zingen kan ze duidelijk niet...
Pff
  maandag 26 maart 2007 @ 22:15:12 #289
123170 alors
zlata1234
pi_47691067
Ik vond het ook zo kinderachtig van die gast, Ruud(?), dat hij Kim helemaal ging afkraken omdat ze schoenen met touwtjes aanhad. Ja, moet je nou kijken, dit had je kunnen weten, dit kan echt niet hoor, gooi ze maar weg, etc. Zeg dat vooraf dan.
know'm sayin?
word? word.
pi_47691355
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef alors het volgende:
Ik vond het ook zo kinderachtig van die gast, Ruud(?), dat hij Kim helemaal ging afkraken omdat ze schoenen met touwtjes aanhad. Ja, moet je nou kijken, dit had je kunnen weten, dit kan echt niet hoor, gooi ze maar weg, etc. Zeg dat vooraf dan.
Idd, en hij had het over een fotoshoot, nou dan shop je dat streepje toch zo weg?!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:23:06 #291
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47691497
Rosalie met d'r walgelijke bontjas

En in Bodil zie ik niks.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 26 maart 2007 @ 22:25:16 #292
47102 Elvi
miemkwien
pi_47691593
Ik vond het echt belachelijk dat Bengü eruit moest! Ik vond het echt zielig! Maan was wel mn favoriet, juist omdat ze zo anders was... maarja het was voor mij toch wel duidelijk dat die niet lang zou blijven
Dat gezeik over te mager was echt suf... Want Kim was dan "te dik" voor die jurk En Yfke kwam zelf met dr achterlijk "misschien wat groentes"-dieet.

Sandra is niet zo nuchter als dat ik dacht... De tweeling kan haar wel geod nadoen En Tanimara is gewoon een trut... Ik hoop dat die er volgende keer uitgaat
pi_47691768
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Scandalous het volgende:

En in Bodil zie ik niks.
Bodil kan dat hele mooie hebben, maar soms komt ze ook gruwelijk grof over...
  ESF Reporter maandag 26 maart 2007 @ 22:31:44 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_47691924
Die bontjas an sich was al walgelijk genoeg, maar dan heeft ze nog zo'n model waar nog eens tachtig van die dooie hamsters aan hangen en dan loopt ze daar te bravouren met d'r Versace tasjes, . Daar heeft ze volgens mij d'r plastic zakken met haar H&M aankopen in gedaan.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:33:33 #295
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47692012
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

Bodil kan dat hele mooie hebben, maar soms komt ze ook gruwelijk grof over...
Mja, ik vind haar een beetje mutserig... haar gezicht, maar nu ook dat haar.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_47693000
Ik kan het mis hebben.. maar volgens mij staat de nieuwe foto van Bodil niet op modelmasters.nl
Of kijk ik er over heen?
Ik volg het hele programma niet.. alleen jullie comments is voldoende
  maandag 26 maart 2007 @ 22:57:16 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47693252
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Ephemera het volgende:
Ik kan het mis hebben.. maar volgens mij staat de nieuwe foto van Bodil niet op modelmasters.nl
Of kijk ik er over heen?
Ik volg het hele programma niet.. alleen jullie comments is voldoende
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_47694384
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.
Ah.. dat verklaart een hoop
pi_47695184
Het was weer tenenkrommend vanavond, wat een stel dozen zeg .

Ben het er wel mee eens dat Maan eruit is, haar hele houding en uitstraling was gewoon allemaal net niet. Voor Bengu vond ik het wel erg jammer, ik kreeg een beetje het idee dat ze niet de kans heeft gehad/gebruikt om dat wat ze wel in zich heeft goed te laten zien.

Ik vind Bodil een beetje nog overkomen als zo'n boerendochtermeisje, maar toen ze daar tussen die meiden liep dééd ze het maar wel even uit het niets. Dat vond ik toch wel heel knap en cool van dr.

Oh en zou er niet eens iemand van de jury wat kunnen gaan zeggen van dat spraakgebrek van Kim? Misschien moeten ze ook nog wel een commercial doen ofzo, dan is toch wel duidelijk dat dit écht niet kan. Ze loopt wel heel erg geloofwaardig op die catwalk, dat dan weer wel. Tanimara vind ik echt 10 keer irritanter
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_47696690
Denk dat ze niet veel met het spraakgebrek van Kim doen omdat Danielle met haar aparte manier van praten wel heeft gewonnen..
Verder vond ik Bodil heel goed in die modeshow, je zou niet zeggen dat ze dat pas een week doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')