Dat gaat idd helemaal nergens over. Bijzonder hypocriet. Maar dit is natuurlijk opgenomen op het moment dat dit heel erg in de media was met te dunne modellen. Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef Malahide het volgende:
Nu gaan ze opeens over het gewicht van die twee troelen zeuren, terwijl ik die Jan Taminiau alleen maar dun dun dun hoorde zeggenhypocriet hoor.
Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Toeps het volgende:
En nou ineens zeuren dat ze te dun zijn.Heilige bonen. Sanne was net zo mager in dat bad, en volgens mij heeft die tweeling meer spieren. Daarbij denk ik echt niet dat ze het expres doen.
quote:
Precies ... meeste kritiek geven op Maan en Tanimara maar toch Tanimara niet in de eliminatie!quote:
Toen ik dat zei bij de screening lachten ze me keihard uit hoor. De industrie wil de dunne modellen, dat zag je ook wel. Dit is zó schijnheilig. Net als wat ze bij Elyse deden in ANTM1.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Samson het volgende:
Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.
Wat was vooral die andere waar ik van schrok.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Valt best mee met dat mager. Het zijn nog jonge meiden, en ze zijn beiden gespierd.
Maar ja, ze moeten de heilige boon uithangen hè... 30 minuten tevoren nog zeuren over te dik te dik te dik, en dit is weer niet goed...
Verschrikkelijk mens, met dito uitstraling. En gatver wat een jasquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Samson het volgende:
Die Rosalie met die bontjas, dat geloof je toch gewoon niet. Wat een ontzettend fout k...wijf is dat toch. Terend op de roem van haar ex van jaren terug. In die winkels zullen ze wel denken, daar heb je die ouwe golddigger weer...
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.
Die foto hebben ze niet in de trailer gebruikt, dus die kon ik niet plaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat was vooral die andere waar ik van schrok.
Klopt! Mensen die stoppen met roken worden meestal ineens veel zwaarder!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
Ja, die opmerking kwam wmb compleet out of the blue... Ze hebben nog nooit eerder een verhaallijntje aangeknoopt over het eetgedrag van de tweeling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee, nog nooit
Lois:quote:Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
MmM tenen en wat dikkere billen hahaha,,
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee ik volg geen dieet is niet nodig
quote:Wat is je favoriete sport
dansen en voetbal
Sport je zelf ook?
ja ik voetbal
Ze moet ontzettend zenuwachtig zijn geweest, maar ze liep die show of ze nooit anders gedaan had. Echt top.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Samson het volgende:
Ik vond Bodil daar in Parijs wel helemaal op haar plek trouwens, het klopte gewoon![]()
Er staat me iets van bij dat de meiden bij de vorige HNTM allemaal een soort keuring mbt hun gewicht, conditie en vetgehalte kregen. Vraag me af of ze dat dit run nogmaals gaan doen. Maar het lijkt er tot nu toe niet op.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
Idd, en hij had het over een fotoshoot, nou dan shop je dat streepje toch zo weg?!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef alors het volgende:
Ik vond het ook zo kinderachtig van die gast, Ruud(?), dat hij Kim helemaal ging afkraken omdat ze schoenen met touwtjes aanhad. Ja, moet je nou kijken, dit had je kunnen weten, dit kan echt niet hoor, gooi ze maar weg, etc.Zeg dat vooraf dan.
Mja, ik vind haar een beetje mutserig... haar gezicht, maar nu ook dat haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bodil kan dat hele mooie hebben, maar soms komt ze ook gruwelijk grof over...
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Ephemera het volgende:
Ik kan het mis hebben.. maar volgens mij staat de nieuwe foto van Bodil niet op modelmasters.nl
Of kijk ik er over heen?
Ik volg het hele programma niet.. alleen jullie comments is voldoende![]()
Ah.. dat verklaart een hoopquote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |