Ja, die opmerking kwam wmb compleet out of the blue... Ze hebben nog nooit eerder een verhaallijntje aangeknoopt over het eetgedrag van de tweeling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee, nog nooit
Lois:quote:Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
MmM tenen en wat dikkere billen hahaha,,
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee ik volg geen dieet is niet nodig
quote:Wat is je favoriete sport
dansen en voetbal
Sport je zelf ook?
ja ik voetbal
Ze moet ontzettend zenuwachtig zijn geweest, maar ze liep die show of ze nooit anders gedaan had. Echt top.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Samson het volgende:
Ik vond Bodil daar in Parijs wel helemaal op haar plek trouwens, het klopte gewoon![]()
Er staat me iets van bij dat de meiden bij de vorige HNTM allemaal een soort keuring mbt hun gewicht, conditie en vetgehalte kregen. Vraag me af of ze dat dit run nogmaals gaan doen. Maar het lijkt er tot nu toe niet op.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
Idd, en hij had het over een fotoshoot, nou dan shop je dat streepje toch zo weg?!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef alors het volgende:
Ik vond het ook zo kinderachtig van die gast, Ruud(?), dat hij Kim helemaal ging afkraken omdat ze schoenen met touwtjes aanhad. Ja, moet je nou kijken, dit had je kunnen weten, dit kan echt niet hoor, gooi ze maar weg, etc.Zeg dat vooraf dan.
Mja, ik vind haar een beetje mutserig... haar gezicht, maar nu ook dat haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bodil kan dat hele mooie hebben, maar soms komt ze ook gruwelijk grof over...
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Ephemera het volgende:
Ik kan het mis hebben.. maar volgens mij staat de nieuwe foto van Bodil niet op modelmasters.nl
Of kijk ik er over heen?
Ik volg het hele programma niet.. alleen jullie comments is voldoende![]()
Ah.. dat verklaart een hoopquote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |