wel aardig geworden, het origineel dat ze tijdens de concerten speelden vond ik een stuk beter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:03 schreef Love Mae King het volgende:
En check hier één van de hits van het nieuwe album. Ik hoor het festivalpubliek al meeschreeuwen...
http://nl.youtube.com/watch?v=h3QfXQk9x60
wat moet je anders als je niet kan wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef Mistaken het volgende:
DOWNLOADERS!![]()
Deze CD gaat gewoon gekocht worden in April!
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2008 14:18 schreef Love Mae King het volgende:
Briljante plaat...
Dat weten jullie nog niet, maar na een aantal luisterbeurten komt dat besef pas
echt
Zeikert... Ik heb de cd allang besteld (en betaald) dus niets aan het handje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef Mistaken het volgende:
DOWNLOADERS!![]()
Deze CD gaat gewoon gekocht worden in April!
quote:Kooks Release Special Double Album "Rak"
To mark the release of their new album ’Konk’ on April 14th The Kooks have announced details of a special limited edition double album ’Rak’ which will be released on the same day.
’Rak’ will comprise of two discs; the full studio album ’Konk’ on one, and a second featuring seven new songs recorded live in one day at Rak Studios in North West London, plus an acoustic version of album track ’See The Sun’ and a home demo of Luke Pritchard performing new track ’Brooklyn’. All tracks are exclusive and available for the first time ever for a limited period. The tracks at Rak were recorded with Mike Crossey (Arctic Monkeys, Coral, Zutons).
The tracklisting is
1. Watching The Ships Roll In
2. Eaten By Your Lover
3. No Longer
4. Fa La La La La
5. Nothing Ever Changes
6. By My Side
7. Hatful Of Love
8. See The Sun (Alternate Version)
9. Brooklyn (Home Demo)
Niet goed, of juist wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef kweek89 het volgende:
heb ik dan weer met sway haha
nee volgende single moet van mij Do You Wanna worden
Ik had ze besteld via een andere site, waar ze maar 10 euro duurder waren (uitverkocht was het al).. maar ik kan dan helaas nietquote:Op maandag 31 maart 2008 12:35 schreef Leonos het volgende:
Do You Wanna
Jammer dat ik geen kaartjes heb
Als ik ze nog had had ik ze met alle plezier verkocht aan Leonos, maar toen ik (een dag daarna) er achter kwam heeft m'n maat ze meteen gemaild en geannuleerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef kreuk050 het volgende:
Wat doe je dan met de kaartjes? Misschien mag Leonos ze kopen.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |