Ik hoorde dat het bij Maria Mena ook te druk was in de tent. Is gewoon een kwaaltje van de maandag...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:18 schreef kreuk050 het volgende:
Het was wel ontzettend druk in die tent op PP, hadden ze niet beter op de MAIN kunnen staan?
Misschien volgend jaar.
Nieuwe nr. OIL is trouwens vettttttt!!
Asap... (hoop ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:17 schreef kweek89 het volgende:
wanneeer komt dat nieuwe album nouhoue!
Ja want als je niet binnen 1 jaar een nieuw album hebt ben je echt slecht.quote:Op zondag 30 september 2007 14:16 schreef kreuk050 het volgende:
Tering idd, en dat album moet fucking goed zijn anders is het voorbij met de jongetjes.
12 goede liedjes niet denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef kreuk050 het volgende:
Jongen ik mekker niet, het moet gewoon niet te lang duren. Kom op man 12 liedjes opnemen, doe ik in een uur.
Was ook erg druk binnen, en dan gaan die malloten een beetje proberen te pitten. Ik bedoel, op the Kooks. Cocksuckers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:25 schreef MaJo het volgende:
Oeh een nieuw album zou leuk zijnEn ik hoop dat ze weer eens naar Nederland komen, zou ze graag eens live zien (heb ze op Lowlands wel gezien maar ik werd een beetje afgeleid door de stromende regen in mijn nek
)
Te laat gelezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef Love Mae King het volgende:
zaterdag op tijd in de rij staan bij postkantoor, ander kun je 14 april de Melkweg niet meer in...
BBC Persberichtquote:On Thursday 6 March 2008, BBC Radio 1 presents The Kooks at the Barfly, Liverpool.
The latest in the exclusive Radio 1 Presents series, this intimate gig will be introduced by Zane Lowe and highlights of the show can be heard on Zane's show from 7.00 to 9.00pm.
Jij ging toch heel stoer bij je connecties regelen?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef kweek89 het volgende:
doe niet zo arrogant
je hebt er niet 1tje over ? (A)(stel datii binnenkomt hé )
Die hoorde ik op PP vorig jaar ook al jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:03 schreef Love Mae King het volgende:
En check hier één van de hits van het nieuwe album. Ik hoor het festivalpubliek al meeschreeuwen...
http://nl.youtube.com/watch?v=h3QfXQk9x60
klopt, we hadde nog 1 kaartje nodig, maar die was er daarna niet meerquote:
klinkt zeker lekker jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Goover het volgende:
Nieuw plaatje:
http://nl.youtube.com/watch?v=ln_qHyGD9zo
Klinkt aangenaam
Dat las ik ook net, daar had ik nog wel heen gewild voor de gratisquote:Op maandag 3 maart 2008 16:21 schreef Love Mae King het volgende:
13 maart: 3VOOR12RADIO Live
met onder andere The Kooks (akoestisch) en The Black Box Revelation
13 maart 2008 : Gastenlijst is helaas vol
wel aardig geworden, het origineel dat ze tijdens de concerten speelden vond ik een stuk beter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:03 schreef Love Mae King het volgende:
En check hier één van de hits van het nieuwe album. Ik hoor het festivalpubliek al meeschreeuwen...
http://nl.youtube.com/watch?v=h3QfXQk9x60
wat moet je anders als je niet kan wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef Mistaken het volgende:
DOWNLOADERS!![]()
Deze CD gaat gewoon gekocht worden in April!
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2008 14:18 schreef Love Mae King het volgende:
Briljante plaat...
Dat weten jullie nog niet, maar na een aantal luisterbeurten komt dat besef pas
echt
Zeikert... Ik heb de cd allang besteld (en betaald) dus niets aan het handje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef Mistaken het volgende:
DOWNLOADERS!![]()
Deze CD gaat gewoon gekocht worden in April!
quote:Kooks Release Special Double Album "Rak"
To mark the release of their new album ’Konk’ on April 14th The Kooks have announced details of a special limited edition double album ’Rak’ which will be released on the same day.
’Rak’ will comprise of two discs; the full studio album ’Konk’ on one, and a second featuring seven new songs recorded live in one day at Rak Studios in North West London, plus an acoustic version of album track ’See The Sun’ and a home demo of Luke Pritchard performing new track ’Brooklyn’. All tracks are exclusive and available for the first time ever for a limited period. The tracks at Rak were recorded with Mike Crossey (Arctic Monkeys, Coral, Zutons).
The tracklisting is
1. Watching The Ships Roll In
2. Eaten By Your Lover
3. No Longer
4. Fa La La La La
5. Nothing Ever Changes
6. By My Side
7. Hatful Of Love
8. See The Sun (Alternate Version)
9. Brooklyn (Home Demo)
Niet goed, of juist wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef kweek89 het volgende:
heb ik dan weer met sway haha
nee volgende single moet van mij Do You Wanna worden
Ik had ze besteld via een andere site, waar ze maar 10 euro duurder waren (uitverkocht was het al).. maar ik kan dan helaas nietquote:Op maandag 31 maart 2008 12:35 schreef Leonos het volgende:
Do You Wanna
Jammer dat ik geen kaartjes heb
Als ik ze nog had had ik ze met alle plezier verkocht aan Leonos, maar toen ik (een dag daarna) er achter kwam heeft m'n maat ze meteen gemaild en geannuleerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef kreuk050 het volgende:
Wat doe je dan met de kaartjes? Misschien mag Leonos ze kopen.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |