Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef Reena het volgende:
Het concert in Tilburg was ongeveer 22.30 uur afgelopen...weet niet of Paradiso dezelfde aanvangstijden heeft, neem aan van wel...20.00 uur Ladytron, 21.00 uur NIN.
Ah ik zie het...nu maar hopen dat de band het ook weetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achter
Na lang aarzelen wel, maar ik vind het prima zo, had ik maar eerder moeten beslissen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee, sorry! Toch nog zin in een extra concertje?
Heel. Erg. Goed.quote:
@jeejee77:quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:18 schreef jeejee77 het volgende:
en .... maak allemaal filmpjes met digicam of mobiel , liefst van hele nummers ! eens kijken of we er en mooie dvd van kunnen knutselen
Weet jij of er ook nog onderscheid wordt gemaakt tussen standard- en premium lidmaatschap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:02 schreef jeejee77 het volgende:
@Reena, Kimsomnia en Rupicola
spiral kaarten ?
je hebt nodig : het printje van je email dat je kaartjes hebt besteld en je identiteitsbewijs , that's all
vanaf een uurtje of 4 loopt Brandi rond met een grote stapel enveloppen waarbij op eentje jouw naam staat . Ieder uur komt Brandi een keer of twee langs om te kijken of er nog nieuwe mensen zonder kaartje zijn.
Ga vroeg : mogelijke soundcheck is meestal rond 16 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |