Slaap lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Let op, we krijgen dadelijk weer wat live beelden van Brian en Amanda te zien.
Ik red mezelf dus tot morgen!
o gadver ja ik zie het, nee dan kap ik ook hoor ik wordt een beetje frigide als ik teveel naar die twee kijkquote:Op maandag 19 maart 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Let op, we krijgen dadelijk weer wat live beelden van Brian en Amanda te zien.
Ik red mezelf dus tot morgen!
Ja, 'haha', dat is 't punt natuurlijk niet, hij scheldt Jaap uit met scheldwoorden die slaan op zijn dikzijn etc., tuurlijk, dat is kwetsend. Maar Huub heeft zelf al gezegd: ik heb niks tegen dikke mensen, ik heb wat tegen Jaap, en die pak ik op z'n dik-zijn. En bij dik zijn vind ik dat dat moet kunnen. Als Jaap 'n ziekte had en hij pakte 'm daar op vind ik 't niet respectvol, maar dik zijn noem ik geen ziekte. Als Jaap 'n uitzonderlijk grote neus of belachelijk haar had mocht hij 'm daar ook op pakken van mij. Lekker Belangrijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, waarom zou hij excusses moeten aanbieden voor het feit dat zij te dik zijn?
je wou haar compleet in puin hebben?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt hopeloos verloren. Ze ligt nu iedere avond bij Brian in bed. Huub zei dat hij heel lief gaat doen tegen amanda morgen. Ik denk eigenlijk dat hij haar beter totaal kan gaan negeren en doen als haar lichaam hem niets meer doet. Dat lijkt me een veel leuker effect te hebben
Jij bent echt aan een sexpartij toe... Bestel Gaby ofzo...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt hopeloos verloren. Ze ligt nu iedere avond bij Brian in bed. Huub zei dat hij heel lief gaat doen tegen amanda morgen. Ik denk eigenlijk dat hij haar beter totaal kan gaan negeren en doen als haar lichaam hem niets meer doet. Dat lijkt me een veel leuker effect te hebben
Dan is ze bij Nobrains in goede handen dacht ik zo.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef neferhone het volgende:
[..]
je wou haar compleet in puin hebben?
behalve dat dik zijn ook een ziekte kan zijn of gevolg vanquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, 'haha', dat is 't punt natuurlijk niet, hij scheldt Jaap uit met scheldwoorden die slaan op zijn dikzijn etc., tuurlijk, dat is kwetsend. Maar Huub heeft zelf al gezegd: ik heb niks tegen dikke mensen, ik heb wat tegen Jaap, en die pak ik op z'n dik-zijn. En bij dik zijn vind ik dat dat moet kunnen. Als Jaap 'n ziekte had en hij pakte 'm daar op vind ik 't niet respectvol, maar dik zijn noem ik geen ziekte. Als Jaap 'n uitzonderlijk grote neus of belachelijk haar had mocht hij 'm daar ook op pakken van mij. Lekker Belangrijk.
Kruipen in elkaars hol.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
De konijnen liggen in hun hol
Je schat Sammy wat te hoog in denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss......
Je kijkt een zielige programma met zielige mensen, en post op een forum waar ook zielige mensen komen om je dosis amusement te scoren...
Hmmm... Woordeboekje en het woord 'zelfreflectie' opzoeken zeg ik....
quote:zelf·re·flec·tie (de ~ (v.))
1 het nadenken over het eigen doen en laten => introspectie
hmmm, Amanda en brian in één bed...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
en daar heeft ons kaboutertje helemaal gelijk inquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, 'haha', dat is 't punt natuurlijk niet, hij scheldt Jaap uit met scheldwoorden die slaan op zijn dikzijn etc., tuurlijk, dat is kwetsend. Maar Huub heeft zelf al gezegd: ik heb niks tegen dikke mensen, ik heb wat tegen Jaap, en die pak ik op z'n dik-zijn. En bij dik zijn vind ik dat dat moet kunnen. Als Jaap 'n ziekte had en hij pakte 'm daar op vind ik 't niet respectvol, maar dik zijn noem ik geen ziekte. Als Jaap 'n uitzonderlijk grote neus of belachelijk haar had mocht hij 'm daar ook op pakken van mij. Lekker Belangrijk.
Jaap zijn is ook een ziekte.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
behalve dat dik zijn ook een ziekte kan zijn of gevolg van
Ik seg; gesellugquote:Op maandag 19 maart 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
Hmmm... Woordeboekje en het woord 'zelfreflectie' opzoeken zeg ik....
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Trustequote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en daar heeft ons kaboutertje helemaal gelijk in
(ze pakken hem tenslotten op zijn ''klein'' zijn)
maar zijn daden benne groot![]()
truste allemaal
amda en brian gaan beginnen dus ik ga pitten
![]()
quote:
Nou ik denk niet dat de bedoeling is maar de waarheid staat. (Hij wil haar wel voor sex en ga nou niet moeilijk doen dat heeft hij zelf gezegd). Amanda heeft zoiets dergelijks gezegd..maar ik geloof dat er bij haar wel gevoelens zitten t.o. Brian. Maar vandaag of morgen MOET hij van haar af....quote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef neferhone het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en daar heeft ons kaboutertje helemaal gelijk in
(ze pakken hem tenslotten op zijn ''klein'' zijn)
maar zijn daden benne groot![]()
truste allemaal
amda en brian gaan beginnen dus ik ga pitten
![]()
Hij is als mijquote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[Op maandag 19 maart 2007 schreef Sonique het volgende:
Huub is precies zoals ik!...]
Huub is precies zoals mij![]()
Dat U daar een uur voor nodig heeftquote:Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hij is als mij![]()
![]()
Hij is als ik![]()
Zet het werkwoord dat erbij ...
Huub is zoals ik ben![]()
mag hij wel een een baan aan gaan bieden aan sommige streamersquote:Op maandag 19 maart 2007 23:50 schreef Polonium-120 het volgende:
Bij 10 hebben ze het dus eindelijk voor elkaar gekregen dat de streams saaier zijn dan een willekeurig goudenkooi forum. Hoop niet dat john fok! koopt.
Ik bedacht vanmiddag een mooi scenario. Dat Huub haar neukt en zodra hij is klaar gekomen haar zijn bed uit trapt en dan zegt: "En nou opsodemieteren".quote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef neferhone het volgende:
[..]
Ik kijk naar Sylvia en Ericquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, ik hoef dat gekonijn niet te zien. Maar voor de liefhebbers veel plezier![]()
Truste![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedacht vanmiddag een mooi scenario. Dat Huub haar neukt en zodra hij is klaar gekomen haar zijn bed uit trapt en dan zegt: "En nou opsodemieteren".
Maar misschien is dat een beetje té .....
en dom, en lomp, en labiel, en sociaal zwakzinnig. 'wie mij niet pest die vind ik lief' beetje niveautje groep 4 (of beledig ik hiermee nou weer alle groep 4 kinderen en hun ouders en hun broers en zusjes en tantes en ooms en opa's en oma's en vaders en moeders en sportkameraadjes en en en... uh oh, dit gaat me punten bij de popi-poll kosten!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat is een ander verhaaldie is gewoon ranzig
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stelletje debielen zijn die Huub & Sylvia & Eric toch.
Euhm ze heeft zelf aangegeven ook helemaal niks met brian te willen, ze hebben gewoon sex met elkaar, verder niksquote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef Lynn-Live het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat Brian totaal niets om AmanDREL geeft. Hij zal nooit een arm om haar heen slaan of iets anders liefs doen, en als ie uitgekonijnt is gaan ze ook niet lekker lepeltje lepeltje liggen. Stom kind heeft totaal niet door dat ze gebruikt wordt![]()
NEe hoor, een : 'En ga maar bij Brian uitjanken' kan er wat mij betreft ook nog wel bijquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedacht vanmiddag een mooi scenario. Dat Huub haar neukt en zodra hij is klaar gekomen haar zijn bed uit trapt en dan zegt: "En nou opsodemieteren".
nu hij weet dat hij geen SOA (boys) heeft denk ik dat hij de overgebleven condooms binnenkort op marktplaats zet.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
Uhh, mag ik Brian wijzen op z'n rubbers?
Vuile viespeuk dat je er bent!
Ik vind het scenario dat hij haar niet wilt een veel beterequote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
je reacties mogen wat mij betreft wel IETS meer inhoud hebben, hier heeft natuurlijk niemand wat aan.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stelletje debielen zijn die Huub & Sylvia & Eric toch.
ik denk dat hij ook niets anders heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
en dom, en lomp, en labiel, en sociaal zwakzinnig. 'wie mij niet pest die vind ik lief' beetje niveautje groep 4 (of beledig ik hiermee nou weer alle groep 4 kinderen en hun ouders en hun broers en zusjes en tantes en ooms en opa's en oma's en vaders en moeders en sportkameraadjes en en en... uh oh, dit gaat me punten bij de popi-poll kosten!)
pas maar op dat je niet gecast wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
mag hij wel een een baan aan gaan bieden aan sommige streamers![]()
Inhoud? DGK? Hier?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
je reacties mogen wat mij betreft wel IETS meer inhoud hebben, hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |