En terecht. Moet ie ook vooral niet doenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is al de tweede keer dat ik huub iets hoor zeggen oven excuses maken tegen alle (dikke?) mensen in nederland en dat ie dat dus écht niet gaat doen
idd, waarom zou hij excusses moeten aanbieden voor het feit dat zij te dik zijn?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
En terecht. Moet ie ook vooral niet doen![]()
nee alsjeblieft niet zeg want dan wordt het pas écht ergquote:Op maandag 19 maart 2007 23:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
En terecht. Moet ie ook vooral niet doen![]()
idd, daarom vond ik dat gesprekje van Syl en Huub net over 'pesten' en 'gepest worden' zo ongeloofwaaridig....quote:Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet zeg want dan wordt het pas écht erg
hij heeft gelijk
jaap moet gewoon uit zijn slachtoffer rol kruipen en niet alles en iedereen de schuld geven
van zijn eet probleem
dan pas is ie op de goede weg
huub is hard maar eerlijk
en daarom hou ik van huub
![]()
Zou het Tien personeel soms een vergadering met de ondernemingsraad hebben ? en daarom een verplichte avond rust in de villa, zodat de regie het aankan met uitzendkrachten.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:30 schreef Day het volgende:
Wat een rust in dat huis!
Dan ga je toch lekker naar huis!!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
Ik begin somiggen van jullie echt zieligger vinden dan de bewoners van DGK.
Ggoh zegg!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
Psies. Stelletje lichtgeraakte moraalridders, net als die zielepoot van een Johan met zijn videoboodschapje.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, waarom zou hij excusses moeten aanbieden voor het feit dat zij te dik zijn?
Het schijnt daar bij de Febo onderling ook niet zo te boteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Lynn-Live het volgende:
Huub heeft inderdaad instructie's van de Febo, zie en hoor je aan alles, snap het niet helemaal, hij moest toch televisie maken. Wordt hij daar nu voor bestraft en Brian ontzien?! Kan het krommer??![]()
ik kots met je meequote:Op maandag 19 maart 2007 23:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies. Stelletje lichtgeraakte moraalridders, net als die zielepoot van een Johan met zijn videoboodschapje.
Snappen die lui nou niet dat Huub het alleen op Jaap gemunt heeft/had, en dat dat he-le-maal niks te maken met alle andere dikke mensen.
Natasia reageert ook steeds op zo'n manier als Huub pissed is op Brainless en hem voor vuile Antilliaan uitmaakt. Dan is Huubje meteen een racist. Ook al om stemming te maken en Huub in een kwaad daglicht te stellen.
En juist mensen die op zo'n manier reageren op zulke uitspraken laten zichzelf kennen als lichtgeraakte vooringenomen mensen zonder relativeringsvermogen.
Ik seg ik kots erop!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
Gesellig!quote:
Ga je weg? mooi.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
daar gaat ze ook nietmeer weg.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Lynn-Live het volgende:
Zou AmanDREL weer bij die SOA-boy in bed kruipen?!![]()
Dusssss......quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gesellig!
Beter gedeelde kots dan halve kots!
Schept toch een band, samen kotsen![]()
Hey Pietje, hij heeft zelf gezegd dat ie fout was en nu begin jij weer met je zinloze eenzijdige Bull.S?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies. Stelletje lichtgeraakte moraalridders, net als die zielepoot van een Johan met zijn videoboodschapje.
Snappen die lui nou niet dat Huub het alleen op Jaap gemunt heeft/had, en dat dat he-le-maal niks te maken met alle andere dikke mensen.
Natasia reageert ook steeds op zo'n manier als Huub pissed is op Brainless en hem voor vuile Antilliaan uitmaakt. Dan is Huubje meteen een racist. Ook al om stemming te maken en Huub in een kwaad daglicht te stellen.
En juist mensen die op zo'n manier reageren op zulke uitspraken laten zichzelf kennen als lichtgeraakte vooringenomen mensen zonder relativeringsvermogen.
Ik seg ik kots erop!![]()
heeft zijn preek weer zijn uitwerkingquote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Lynn-Live het volgende:
Zou AmanDREL weer bij die SOA-boy in bed kruipen?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |