Brian moest even ontspannen in bad met Amanda. Daar moeten we begrip voor hebben, NOTquote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
We mochten ze dus gewoon niet zien.
Word ook steeds gekker daar.
In jouw houding heb je goede inkijk. Vertelquote:
Je voedt een zielpiet. Als mammie straks nog licht ziet branden ben je er van af... Olvariet staat klaar als ontbijt. Tjoeka tjoeka tjoek. Voedt dat persoon nu ook maar voor het laatstquote:
helemaal mee eens, kl*te streamsquote:Op maandag 19 maart 2007 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lach me gek ik luister niet eens meer naar de streams
dit is veel leuker
![]()
Nou word weer tijd voor een ander pilletje.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
heeft 20 mg valium gehad van de Febo![]()
kan niet, wil geen banquote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef FdW het volgende:
[..]
In jouw houding heb je goede inkijk. Vertel![]()
Ja is het nieuwe script.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:09 schreef kissa het volgende:
Ah gatver, Joop in zijn onderbroek maakt neukbewegingen![]()
![]()
![]()
![]()
NEe joh, schept juist perspectieven! (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 maart 2007 23:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aam Brainless zijn gezicht is te zien als hij ontspannen is. Dan heeft hij iets kinderlijks viel me net heel erg op. Had het al eerder gezien, maar legde toen nog niet die link met zijn pilletjes!!!
Het moet toch niet gekker worden, dat mensen gedrogeerd moeten worden om gehandhaafd te blijven????
mooiquote:Op maandag 19 maart 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia, in de toen nog blonde uitvoering
[afbeelding]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 maart 2007 23:09 schreef kissa het volgende:
Ah gatver, Joop in zijn onderbroek maakt neukbewegingen![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij het er maar bij laatquote:
Klasse damequote:
Is je liefdesbrief al op de post?quote:
Gesprekstof voor later ... Te veel gaatjes denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 23:17 schreef grazygirl het volgende:
para nog in bad, hopelijk spoelt ie met het vieze water het afvoerputje in![]()
Terwijl het zo'n mooie avond had kunnen worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:17 schreef Dogga het volgende:
wat een kut streams op het moment
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een blonde Sylvia. Enkele weken voordat ze de villa in ging.
[afbeelding]
daar ben ik dus ook bang voor......... blijf nog effe zittenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:19 schreef grazygirl het volgende:
iedere keer als jullie zeggen er gebeurd niets en ik ga naar bed is het feest de laatste tijd, en wat als ik nu ga slapen? lees ik morgen DGK opgeheven?![]()
Angst voor de toneelhaak misschien....quote:Op maandag 19 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij heeft syl opdracht gekregen om meer van zichzelf te laten zien
want al die persoonlijke foto's zo laten zien is nu voor het eerst en ze verteld
ook steeds meer over zichzelf..
Waarschijnlijk veel klachten gekomen van het dikke mensen frontquote:Op maandag 19 maart 2007 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is al de tweede keer dat ik huub iets hoor zeggen oven excuses maken tegen alle (dikke?) mensen in nederland en dat ie dat dus écht niet gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |