quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die 'Ik begrijp het wel' standpunt van het terrorsisme is ook ééntje die ik regelmatig gebuik... Mensen worden dan over het algemeen helemaal para, en verklaren je voor gek.
![]()
Dat doe ik dus ook..ik dacht al dat ik gek aan het worden wasquote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
vind ik ook, zoals nu dit gesprek weer, ik zit verdorie achter mijn pc een beetje mee te lullen en tgen het scherm te praten tegen die 2, gewoon omdat het leuke onderwerpen zijn
Hoe interessant jij bentquote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoveel reacties op één post heb ik nog nooit gehad
kan je nagaan hoe saai de streams zijn
![]()
zielig figuur ben jequote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ONZIN, brian probeert dit soms tevergeefs, omdat hij gewoon niet genoeg kennis van de nederlandsche taal heeft om dit te 'bewerkstelligen'. Maar huub heeft dat toevallig wel, maar hij lult echt VEEL TE VEEL om TE WEINIG te zeggen.
Bij Silvia bijvoorbeeld zie je dat zei wel naar de juiste woorden zoekt en alleen dingen zegt die ze van tevoren in haar hoofd op een rijtje heeft gezet en ze DAN PAS uitspreekt. Huub verzint de materie op het moment dat de woorden al uit z'n bek stromen....
Nou bedankt weer meer voeding voor het forumquote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
op de antillen krijg je ook gewoon les in het nederlands hoor, mijn zwager komt er vandaan en heeft er langer gewoond dan brian. Hij heeft een beetje een accent en spreekt en schrijft voor de rest gewoon prima nederlands en gebruikt nooit van die vage vervoegingen als brian dat doen.
Brian kan zich niet verschuilen achter zijn achtergrond wat betreft het nederlandse taalgebruik.
Eruit?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Maaruuh ik was dat filmpje aan het bekijken van vanochtend met Brian die ontploft...Ik mag hem niet maar kom op die jongen moet daar uit... Hij wordt alleen maar giftiger en verbitterd dan ooit...Dat wens ik hem ook niet, integendeel.
bekend verschijnsel bij extreme stress....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt weer schor. Dat heeft hij vaker als iets hem erg geraakt heeft.
Bij z`n moeder praat hij gewoon normaal nederlands. Hij praat langzaam, monotoom en laag met veel engelse woorden om indruk te maken op domme blondjes om ze zo je bed in te praten. Juf Judith zei ook al tegen hem dat hij praat om te verleiden...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef jacqjacq het volgende:
op de antillen krijg je ook gewoon les in het nederlands hoor, mijn zwager komt er vandaan en heeft er langer gewoond dan brian. Hij heeft een beetje een accent en spreekt en schrijft voor de rest gewoon prima nederlands en gebruikt nooit van die vage vervoegingen als brian dat doen.
Brian kan zich niet verschuilen achter zijn achtergrond wat betreft het nederlandse taalgebruik.
Die zijn hun koffers aan het pakken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef Lynn-Live het volgende:
Waarom zien we geen Brian, Natasja en Amandrel??? Worden die uit de wind gehouden, m.n. Brian??![]()
Waarom lipjes naar beneden? Bescheidenheid?quote:
Ok, maar dat had ik op het moment zelf ook al wel door. Het is alleen vreemd dat de programmaleiding toen niet heeft doorgepakt en hem een officiële waarschuwing heeft gegeven. Maar na die avond hadden ze er ook niet onderuit gekund om dan ook Jaap te sanctioneren. En op de een of andere manier geniet Jaap een speciale status, zie ook de verandering van de regels nadat Jaap daarover was gaan klagen (en dreigde met staken).quote:Op maandag 19 maart 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het moment dat hij dat pakt gaat er precies door z'n hoofd waar we het net over hadden.
Dat het gooien alleen een waarschuwing geeft, dat te danken is aan Amanda (sortof), en dat beide zal Brian alleen maar frusttreren...
En dan gooit hij de baco...
nee die peer zit me dwarsquote:Op maandag 19 maart 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom lipjes naar beneden? Bescheidenheid?![]()
Reageer dan niet op Fuck The Wankquote:
Omdat het nu toch saai is ..... Vanmorgen maakte ik deze cap van Brian. Typerend plaatje, je ziet hoe diep het verdriet bij hem zit. Volkomen verbitterd en teleurgesteld staat hij voor het raam en de tranen rollen spontaan over zijn wangen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Maaruuh ik was dat filmpje aan het bekijken van vanochtend met Brian die ontploft...Ik mag hem niet maar kom op die jongen moet daar uit... Hij wordt alleen maar giftiger en verbitterd dan ooit...Dat wens ik hem ook niet, integendeel.
ga je toch naar een andere stream, en anders ga je maar gewoon naar huis!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef r3gi3boy het volgende:
maar waar ik eigenlijk mee zit is dat huub soms gewoon INDERDAAD de langspeelplaat is waar Jaap mee kwam aandragen. Natasia WEET dat zij een langspeelplaat is en speelt daar ook op in, maar Huub kan soms zoooo vaak dingen herhalen zonder de intensie te wekken dat hij ook doorheeft dat hij op dat moment de langspeelplaat is, dat het me gewoon misselijk maakt van binnen om er naar te luisteren.
Vergeet niet, dit zijn momentopnames; op de momenten dat hij Brian met langspeelplaat-taktieken tot waanzin drijft kan ik er wel van genieten.
ah?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
Commentaar op Ned. 2
Tien gaat verdwijnen en is weinig waard ....
Kunstig plaatje!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat het nu toch saai is ..... Vanmorgen maakte ik deze cap van Brian. Typerend plaatje, je ziet hoe diep het verdriet bij hem zit. Volkomen verbitterd en teleurgesteld staat hij voor het raam en de tranen rollen spontaan over zijn wangen.
[afbeelding]
Wat humaan van jou, maar ik ben het met je eens hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "ik vind het leuk om even met je alleen te zijn, zonder Eric"
Sylvia: "Ja, dat heb ik ook wel gemist"
Wat bedoel je pruimzuur?quote:
Nee, niet gek, alleen maar dik, oud en vereenzaamd.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook..ik dacht al dat ik gek aan het worden was![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee die peer zit me dwars
![]()
toch heb ik geen medelijden met hem sorry......quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat het nu toch saai is ..... Vanmorgen maakte ik deze cap van Brian. Typerend plaatje, je ziet hoe diep het verdriet bij hem zit. Volkomen verbitterd en teleurgesteld staat hij voor het raam en de tranen rollen spontaan over zijn wangen.
[afbeelding]
Spaarlampen mag toch alleen nog maar...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook een peertje....... goed voor je humeur
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Spaarlampen mag toch alleen nog maar...![]()
Welke andere stream?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere stream, en anders ga je maar gewoon naar huis!!![]()
peertje ?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:02 schreef doesss het volgende:
Is er dagen en met name nachten lang naar toe gewerkt.
Komt er eindelijk een climax in zicht met een moedeloze Natasja en een geflipte parabrother.
Wordt het binnen een half etmaal omgebogen naar Huize Rust Roest door de incompetente redactie.
Kijk daar wordt ik nu para van.![]()
![]()
![]()
Mooi plaatje!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
MAar, het is dan ook zo dat met een gropeje mensen waar de meederheid een beneden gemiddeld IQ heeft heel moeilijk is om niet in herhaling te vallen omdat ze de stof gewoon niet op pakken, gewoon negeren of ontkennen..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef r3gi3boy het volgende:
maar waar ik eigenlijk mee zit is dat huub soms gewoon INDERDAAD de langspeelplaat is waar Jaap mee kwam aandragen. Natasia WEET dat zij een langspeelplaat is en speelt daar ook op in, maar Huub kan soms zoooo vaak dingen herhalen zonder de intensie te wekken dat hij ook doorheeft dat hij op dat moment de langspeelplaat is, dat het me gewoon misselijk maakt van binnen om er naar te luisteren.
Vergeet niet, dit zijn momentopnames; op de momenten dat hij Brian met langspeelplaat-taktieken tot waanzin drijft kan ik er wel van genieten.
ze hebben ze eerst even afgekoeldquote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
We mochten ze dus gewoon niet zien.
Word ook steeds gekker daar.
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar MSNquote:Op maandag 19 maart 2007 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lach me gek ik luister niet eens meer naar de streams
dit is veel leuker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |