Nee hij is save gekeurd dus neuken.... En Amanda voor is HIV errug vreemd (aleen homo's toch) zie eerder.. trieste troelaquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
Uhh, mag ik Brian wijzen op z'n rubbers?
Vuile viespeuk dat je er bent!
ging niet om mijquote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet gecast wordt.
JA, dat is weer wel zo....quote:Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk past Amanda perfect bij Brian. Beide volkomen gestoord.
vooral ook omdat die reactie op dit moment nergens op gebaseerd isquote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
je reacties mogen wat mij betreft wel IETS meer inhoud hebben, hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
In het begin had ik nog wel zo iets van 'ja, lijkt me wel leuk'quote:Op maandag 19 maart 2007 23:57 schreef neferhone het volgende:
[..]
ging niet om mijmaar wil ik best doen hoor
![]()
Mee eens. Zo komt het wel héél erg over als alleen maar dom willen provoceren. Graag daarmee stoppen, Sammy. Het verziekt de sfeer. Je mag best een mening hebben die afwijkt van die van de meerderheid, maar onderbouw die dan met zaken die je op de streams ziet.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
je reacties mogen wat mij betreft wel IETS meer inhoud hebben, hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
Brian is een vuile vieze rat en Amanda is een gore sletquote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Amanda vertelde (ik geloof) gisteren nog aan Huub en Eric dat ze verder niets met Brian had, maar dat ze het met Brian deed omdat ze ook behoeftes had en omdat ze nu eenmaal al het bed met hem gedeeld had. H&E zeiden daarop dat ze Brian dus gewoon gebruikte... ze kwamen met z'n drieën tot de conclusie dat het een win/win situatie was.. Brian gebruikt Amanda en Amanda gebruikt Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef Lynn-Live het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat Brian totaal niets om AmanDREL geeft. Hij zal nooit een arm om haar heen slaan of iets anders liefs doen, en als ie uitgekonijnt is gaan ze ook niet lekker lepeltje lepeltje liggen. Stom kind heeft totaal niet door dat ze gebruikt wordt![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, ik hoef dat gekonijn niet te zien. Maar voor de liefhebbers veel plezier![]()
Truste![]()
LOL!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedacht vanmiddag een mooi scenario. Dat Huub haar neukt en zodra hij is klaar gekomen haar zijn bed uit trapt en dan zegt: "En nou opsodemieteren".
Maar misschien is dat een beetje té .....
Ja hoor, dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian is een vuile vieze rat en Amanda is een gore slet![]()
Zo beter![]()
Ja hij begon ook al schor te praten en ik vind hem er al dagen slecht uitzien...beter dat hij nu eens 'vroeg' gaat slapenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:57 schreef Day het volgende:
Is Huub nou al naar bed?
Die lange nachten hebben 'm toch opgebroken?
Als daar op gaat letten, veel succesquote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Zo komt het wel héél erg over als alleen maar dom willen provoceren. Graag daarmee stoppen, Sammy. Het verziekt de sfeer. Je mag best een mening hebben die afwijkt van die van de meerderheid, maar onderbouw die dan met zaken die je op de streams ziet.
ik weet niet welk voer ze eten, maar van mij mag het wel iets minder zijn.quote:
Wil je aub een beetje objectief blijf, Gert?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Zo komt het wel héél erg over als alleen maar dom willen provoceren. Graag daarmee stoppen, Sammy. Het verziekt de sfeer. Je mag best een mening hebben die afwijkt van die van de meerderheid, maar onderbouw die dan met zaken die je op de streams ziet.
Dat is 99% van de COSquote:Op maandag 19 maart 2007 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan vraag ik me af, behalve bewoners afzeiken![]()
Nou ikke dan. Ik vraag me toch wel af wat Syl daar doet als ik zo haar Barcelona foto's zie ... Haar commentaar is super positief en ze ziet er vele male gelukkiger uit. Waaarom is ze in vredesnaam bij (bijna allemaal) die randdebielen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan vraag ik me af, behalve bewoners afzeiken![]()
Als ze de dekens een keer er af gooien wil ik nog eens kijken, maar nu heb ik de streams ook uit staan.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, ik hoef dat gekonijn niet te zien. Maar voor de liefhebbers veel plezier![]()
Truste![]()
Uhmmm, dat hoeft dus net...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Wil je aub een beetje objectief blijf, Gert?
En 99% van jouw reacties gaan over wat andere users schrijven ipv wat je op de streams ziet op dat moment.quote:
Tja, dat zeg ik al drie weken lang. Geen dekens tijdens vrijpartijen anders o.waarschuwing...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:02 schreef Sonique het volgende:
Jesus man...
Ik wordt echt lichtelijk onpasselijk van dat laffe geneuk daarow...
FLikker die dekens weg en neem haar als een echte vent!!
En wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En 99% van jouw reacties gaan over wat andere users schrijven ipv wat je op de streams ziet op dat moment.
Denk dat haar vriendinnen 1 voor 1 gaan trouwen, kinderen krijgen etc, terwijl Sylvia daar nog lang niet klaar voor is. Ze is dus zoekende, dat heeft ze zelf ook al gezegd. Ze vindt alles wel leuk...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me toch wel af wat Syl daar doet als ik zo haar Barcelona foto's zie ... Haar commentaar is super positief en ze ziet er vele male gelukkiger uit. Waaarom is ze in vredesnaam bij (bijna allemaal) die randdebielen. ???En niet bij haar vrieden..?
Niet zeiken nu. Je bent post na post na post alleen maar bezig om de boel hier op te fokken en te zieken. Buik vol van types als jij hier in de COS. Hou je grootje maar voor de gek met je zogenaamde "andere mening" die hier "onderdrukt" wordt, je bent alleen maar aan het klootviolen. Dus: je gedragen of opflikkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Wil je aub een beetje objectief blijf, Gert?
Maak er maar grapjes over. Jij verdient een fikse afranseling in je gezicht. Cono bo mama.quote:
Dat komt omdat ze hele andere dingen zien dan mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En 99% van jouw reacties gaan over wat andere users schrijven ipv wat je op de streams ziet op dat moment.
Ze zal haar redenen wel hebben maar inderdaad als ik die foto's zo zie zou ik het wel weten als ik haar was. Na je werk naar het strand gaan met je vrienden en daar tot in de late uurtjes blijven. En ze heeft vrienden en vriendinnen van over de hele wereld zo te horen...Nieuw-Zeeland Colombia Belgie Duitsland enz.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ikke dan. Ik vraag me toch wel af wat Syl daar doet als ik zo haar Barcelona foto's zie ... Haar commentaar is super positief en ze ziet er vele male gelukkiger uit. Waaarom is ze in vredesnaam bij (bijna allemaal) die randdebielen.
???En niet bij haar vrieden..?
Volkomen mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Tja, dat zeg ik al drie weken lang. Geen dekens tijdens vrijpartijen anders o.waarschuwing...
Mwah.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
In het begin had ik nog wel zo iets van 'ja, lijkt me wel leuk'
Maar nu helemaal niet meer. Ik zou gillend gek worden daar met dat stel randdebielen in dat huis!
Voor jou ook een bewerkstelligende afranseling.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hele andere dingen zien dan mij![]()
Ze hebben weer 'vrij' spel, HDNKKK heeft geen seksuele overdraagbare aandoening.... HDNKKK is vandaag naar de dokter geweest voor de uitslag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:01 schreef kissa het volgende:
Het is bij de konijnen af. Doen ze 'het' wel veilig?
![]()
Nou meer een soort van natte dweilen actie als je het mij vraagt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben niet echt aan het lezen maar zie dat er weer bewerkstelligd wordt op stream 3.
Op te fokken misschien maar zieken niet. En voor de rest doe gewoon je job en ban me als je denkt dat er ik DE boel zit te zieken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken nu. Je bent post na post na post alleen maar bezig om de boel hier op te fokken en te zieken. Buik vol van types als jij hier in de COS. Hou je grootje maar voor de gek met je zogenaamde "andere mening" die hier "onderdrukt" wordt, je bent alleen maar aan het klootviolen. Dus: je gedragen of opflikkeren.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken nu. Je bent post na post na post alleen maar bezig om de boel hier op te fokken en te zieken. Buik vol van types als jij hier in de COS. Hou je grootje maar voor de gek met je zogenaamde "andere mening" die hier "onderdrukt" wordt, je bent alleen maar aan het klootviolen. Dus: je gedragen of opflikkeren.
Dat is het trieste, er wordt niets bewerkstelligdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben niet echt aan het lezen maar zie dat er weer bewerkstelligd wordt op stream 3.
hmmm. Het feit DAT ze naar de dokter gaat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze hebben weer 'vrij' spel, HDNKKK heeft geen seksuele overdraagbare aandoening.... HDNKKK is vandaag naar de dokter geweest voor de uitslag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |