Altijd hequote:
Geintjequote:
amenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
Kut het is al best laat
Ik ga maar naar bed
erkel: 5
En nu ophouden met die stomme notes
Okquote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
Kut het is al best laat
Ik ga maar naar bed
truste.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
Kut het is al best laat
Ik ga maar naar bed
Ik moet toch wat rebelser gaan worden danquote:Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geintje
Je hebt er twee en die stellen niet veul voor, dus niks om je druk over te maken
waarom vraag je er dan naar?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
truste.
en het boeit me geen reet eigenlijk die notes
Nou, het boeit me niet zoveel hoeveel ik er heb, maar ik vraag me stiekem wel af waarom ik ze heb, nou ik weet dat ik ze hebquote:
trustequote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
ik ga ook mijn mandje in .
Tot later en welterusten voor straks
Ja hoor, helemaal duidelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, het boeit me niet zoveel hoeveel ik er heb, maar ik vraag me stiekem wel af waarom ik ze heb, nou ik weet dat ik ze heb
snap je het nog?
Trustequote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
ik ga ook mijn mandje in .
Tot later en welterusten voor straks
Mooiquote:
quote:
Hij KOMT in Nederland, nou ja Nederland, het gebied achter de douane, dus Schengen-gebied. Bijna-Nederland zullen we maar zeggen! Maar hij komt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:20 schreef Sander170 het volgende:
Hier ben ik weer.![]()
Hopend op een Starbucks in Nederland.![]()
Maar ik bedoel met in Nederland dan ook helemaal in Nederland / Holland.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij KOMT in Nederland, nou ja Nederland, het gebied achter de douane, dus Schengen-gebied. Bijna-Nederland zullen we maar zeggen! Maar hij komt!
Als ik zou was zou ik alvast een voor sprongetje nemen door nu alvast met 1 te beginnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen weer om 5.45 opdus ff geen koffie voor mij nu, maar ja over een uurtje of 4 weer
Toen was ik helaas niet hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
geopend: eer-ik - maandag 19 maart 2007 @ 15:36
gesloten: Lenny_Leonard - maandag 19 maart 2007 @ 22:14
Die is vrij rap gegaan laten we maar zeggen!
Volgens mij is dat hele slechte theequote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:48 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen, ik ga aan de koffie
(althans, het is zwart, warm en nat en er staat NEscafe op het apparaat)
hechtingen zijn er uit....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hele slechte thee.
Hee JJ, hoe ging het met de hechtingen?
Ah mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hechtingen zijn er uit.......ben eindelijk van de jeuk af....
![]()
![]()
en ik heb niet eens "auw"geroepen ....
goeimorgen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:04 schreef OA het volgende:
Môgge!![]()
Wat is er weer geleut vannacht...![]()
Eer-ik schijnt 3 notes te hebben...![]()
JJ mag een topic openen dat linea recta weer op slot gaat...![]()
ik zou die kans maar grijpen..![]()
Nu: KOFFIE!!![]()
Morgeuhhhh!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:Ik weet hoeveel notes jullie allemaal hebben en maak je maar geen zorgen hoor, vergeleken bij mij is dat niet zoveel
.
Ik zit op mijn werkplaats en heb koffie.
Kga zometeen maar wat fotograferen.
Zeg Boem, mogen jullie die classified informatie over de notes wel lekken op het openbare deel van het forum???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:Ik weet hoeveel notes jullie allemaal hebben en maak je maar geen zorgen hoor, vergeleken bij mij is dat niet zoveel
.
Ik zit op mijn werkplaats en heb koffie.
Kga zometeen maar wat fotograferen.
Er is een subforum voor mods en admin jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg Boem, mogen jullie die classified informatie over de notes wel lekken op het openbare deel van het forum???![]()
Bestaat er eigenlijk wel een afgeschermd deel speciaal voor mods/admins, etc.....![]()
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, eventjes ontbijten, bakkie koffie doen, en daarna door naar de cosmo voor een gratis knipbeurt
laterzzzzz.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, eventjes ontbijten, bakkie koffie doen, en daarna door naar de cosmo voor een gratis knipbeurt
spreek u allen later deze dag
Ik ga het straks ondervinden denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nu een bos krullen, kam het altijd achterover. Ben wel eens benieuwd hoe het eruit ziet alsk het er allemaal af haal. Ga ik denk ik in de zomer maar eens doen! Heb eigelijk altijd petje op maargoed
.
Dan kan je beter lang, donker, krullend haar hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
heel lang geleden heb ik ook mijn hoofd kaal geschoren......maar ben ondertussen gelukkig volwassen geworden.....
![]()
en nee..ik zag er niet uit....![]()
Heb je je haar weleens kort gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nu een bos krullen, kam het altijd achterover. Ben wel eens benieuwd hoe het eruit ziet alsk het er allemaal af haal. Ga ik denk ik in de zomer maar eens doen! Heb eigelijk altijd petje op maargoed
.
precies....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je beter lang, donker, krullend haar hebben
Ik had vroeger juist altijd knetterkort haar, a la mililmeter zeg maarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je haar weleens kort gehad?
Ik had vroeger toen ik 10 was ofzoook altijd lang haar, toen heb ik het kort laten knippen en het zag er werkelijk niet uit...
![]()
Jaaaaaren later, toen ik 20 was denk, heb ik het nog eens gedaan en nu ziet het er wel fatsoenlijk uit!
![]()
ik was een mega-fan van Sinead O Connor....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je beter lang, donker, krullend haar hebben
Ik vind kaal bij vrouwen ook niet echt mooi
Vrouwen en een kaal hoofd...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
heel lang geleden heb ik ook mijn hoofd kaal geschoren......maar ben ondertussen gelukkig volwassen geworden.....
![]()
en nee..ik zag er niet uit....![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was een mega-fan van Sinead O Connor....![]()
daar worden de meest vreselijke dingen besprokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg Boem, mogen jullie die classified informatie over de notes wel lekken op het openbare deel van het forum???![]()
Bestaat er eigenlijk wel een afgeschermd deel speciaal voor mods/admins, etc.....![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar worden de meest vreselijke dingen besproken![]()
Dat snap ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar worden de meest vreselijke dingen besproken![]()
Is dat JJ???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:34 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
zulk haar
Liefst met echt krullen ook nog...
mijn haar is iets lichter maar met echte krullen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:34 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
zulk haar
Liefst met echt krullen ook nog...
Weer een illusie armer...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee zo mooi ook weer niet....
![]()
alhoewel...
Oeh, dat vind ik stiekem eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Lang blond haar: check!
Ja het bestaat inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat snap ik!![]()
Maar ik vroeg me af of er überhaupt wel zo een subforum bestond...![]()
Notes zijn volgens mij gewoon notities die mods kunnen maken bij slechts gedrag...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:43 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen!
Ik koffie al lekker aan een dubbele bak senseo extra dark roast![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net even zitten bijlezen.. maarreh, hoewel ik hier al effies rondloop.... wat zijn notes???![]()
smorgens....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgendeze zonnige
morgen.
Ben net met mn eerste bakbezig.
Dat dacht ik eigenlijk ook wel..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja het bestaat inderdaaden er is ook nog een forum voor de totale crew (Forum en FP samen) en uiteraard heeft ieder onderdeel van de Fp een eigen crewforum
Och die had ik ook nog maar 4 dagenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt wel ff wennen...was de vorige zo gewend....![]()
zo kort....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Och die had ik ook nog maar 4 dagen![]()
Zo zie je er ook schattig uit hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Och die had ik ook nog maar 4 dagen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |