Niet veel voor de raptor te vinden idd, maarja ik heb vaak motoren waar geen fuck voor is. Gewoon creatief doen eejquote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
100 euro per stuk zo te zienMaar echt niet voor die Cagiva te krijgen wellicht olm
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb vaak motoren waar geen fuck aan is.
Misschien omdat je nog teveel als brommerjosti post?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
ik doe mee
en dr wordt weerelkker misbruik van mn aloosheid gemaakt
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren manquote:Op maandag 19 maart 2007 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien omdat je nog teveel als brommerjosti post?
Netzoals de rest op de laatste 2 pagina's van het vorige topic trouwens
Uitgezonderd de harde kern uiteraard, die mogen
pimperboy vs brommerbroeder match #90803578945quote:Op maandag 19 maart 2007 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Jees zeg, is Geqxon nog niet dood?
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staanquote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren man![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zei matzwart over Makster Raptor!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren man![]()
maar je stond wel voor lul toen je je benzinekraan niet kon vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staan [afbeelding]
fs180 eind zomer 2007: Ich habe es nicht gewuβt
[..]
[afbeelding]
Dus? Who caresquote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Morgen maar eens een motorfiets theorieboekje kopen, en als het lekker weer is en ik mijn theorie heb ga ik eens lessen nemen
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef fs180 het volgende:
maar je stond wel voor lul toen je je benzinekraan niet kon vinden
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Morgen maar eens een motorfiets theorieboekje kopen, en als het lekker weer is en ik mijn theorie heb ga ik eens lessen nemen
Ja maar dan wordt het chroom dofquote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
zomerslet.. nu lessen verdomme!
chroom..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het chroom dof
Over drie weken ga ik van fulltime stage naar 2 dagen in de week stage. Dus dan heb ik tijd zat
Stage suckt mennn!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het chroom dof
Over drie weken ga ik van fulltime stage naar 2 dagen in de week stage. Dus dan heb ik tijd zat
Weer zo een nazi streek van ons Baskequote:
Ik heb ooit is de hierarchie binnen de MC gepost, zal wel niet meer terug te vinden zijn. En dat is wat de MC zo tof maakt, de meest kansarme kenker loze pauper post blijven in den geheugen gegrift staan en de post die er echt toe doen verdwijnen als sneeuw voor de spreekwoordelijke zonquote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staan [afbeelding]
fs180 eind zomer 2007: Ich habe es nicht gewuβt
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Weer zo een nazi streek van ons Baske![]()
Film was geen ruk aan....tenminste, de eerste 5 minuten niemand dood is een no go op de maandag![]()
!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef Geqxon het volgende:
En dan in de zomer op zoek naar een DT, XT, XR.... zolang het maar noppenbanden heeft en onder de 25kw zit
ik ga morgen op les de sneeuw/hagel/regen/wind trotseren!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
zomerslet.. nu lessen verdomme!
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
Bazzie!!!!! Nu nog 1 vinden met zon bike en we gaan sjezen!..
Nee, ik ga morgen ook gewoon woonwerk doenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ga morgen op les de sneeuw/hagel/regen/wind trotseren!![]()
Zijn jullie nu trots op me?![]()
Ligt eraan, ff je fotoboek checkenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt eraan, ff je fotoboek checken
EDIT:
BWAARRRRGHGHGHGH nee ik ben niet trots, je bent een gastBassie zal wel trots zijn, en anders kan je WB vragen
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
moest dat.. Ik probeer al zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken
maar ik wil ook meedoenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
Ik denk dat ik een intern grapje niet begrijpquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
moest dat.. Ik probeer al zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken
ze willen crossen..quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een intern grapje niet begrijp
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef Geerd het volgende:
Vannacht weer vorst heb geen zin in een schuifer ik pak het blik.
Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 19 maart 2007 23:11 schreef uppie83 het volgende:
Hmm na wat speurwerk lijkt dit me wel een interessant startbrommertjeWaarschijnlijk niet meer te koop alleen tegen de tijd dat ik klaar ben met rijden.
heHquote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar je stond wel voor lul toen je je benzinekraan niet kon vinden
Mejong, wat heb je dat toch weer mooi gezegdquote:Op maandag 19 maart 2007 22:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb ooit is de hierarchie binnen de MC gepost, zal wel niet meer terug te vinden zijn. En dat is wat de MC zo tof maakt, de meest kansarme kenker loze pauper post blijven in den geheugen gegrift staan en de post die er echt toe doen verdwijnen als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon![]()
Als je dan toch 1 cylinder wil rijden koop dan een SMquote:Op maandag 19 maart 2007 23:11 schreef uppie83 het volgende:
Hmm na wat speurwerk lijkt dit me wel een interessant startbrommertjeWaarschijnlijk niet meer te koop alleen tegen de tijd dat ik klaar ben met rijden.
De peugeot 206 van me oma:P Fiets staat nog bij de "disco" kappot auto hebben ze smiddags nodig.quote:
ik weet het antwoord denk ik alquote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
heH![]()
[..]
Mejong, wat heb je dat toch weer mooi gezegdDie post van jou staat echter nog in mijn geheugen gegrift
Maakt dat het tot een kansarme kenker loze pauper post of een post die er toe doet? Dillema...
Dilemmaquote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
heH![]()
[..]
Mejong, wat heb je dat toch weer mooi gezegdDie post van jou staat echter nog in mijn geheugen gegrift
Maakt dat het tot een kansarme kenker loze pauper post of een post die er toe doet? Dillema...
Dat maakt hem juist niet pauper daar u in die post werd gekwalificeerd als de EL Presidente, snaak bedoelquote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
heH![]()
[..]
gsf 650.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:18 schreef uppie83 het volgende:
Ik weet ook niet of het is wat ik zoek, zolang het maar geen 25 kW brommert is. Vond em er gewoon gaaf uitzien! Maar zo iets zoek ik dus ... voor 3000 eurieMet zo iets bedoel ik niet zozeer de prestaties maar het uiterlijk... naked / sporttour.
Ik prefereer naaktquote:Op maandag 19 maart 2007 23:18 schreef uppie83 het volgende:
Ik weet ook niet of het is wat ik zoek, zolang het maar geen 25 kW brommert is. Vond em er gewoon gaaf uitzien! Maar zo iets zoek ik dus ... voor 3000 eurieMet zo iets bedoel ik niet zozeer de prestaties maar het uiterlijk... naked / sporttour.
Lollll die foto!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Reality check!Wou ff kijken of mijn post wel echt gelezen werd [afbeelding]
+1 kudo voor jou
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist niet pauper daar u in die post werd gekwalificeerd als de EL Presidente, snaak bedoel![]()
Uhhmmmmmm.....quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmmmm.....
Das best geilWaar is dat ergens ?
Ja oke dat ene blondje rechts op de fotoquote:Op maandag 19 maart 2007 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmmmm.....
Das best geilWaar is dat ergens ?
Ah de bandit... leuk ding welquote:
Hij loopt er wel erg lang mee te leuren........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:22 schreef Rib-i het volgende:
@ -XX-
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/134666
Leuk om te beginnen
Restwaarde is niet groot na 2 jaar maar dan kan je het grootste gedeelte van je spaargeld gebruiken om door te sparen
Als je de motor over 2 jaar verkoopt voor ca. 400 euro (ik noem maar wat) dan heb je voor 175 per jaar aan afschrijving gereden[afbeelding]
quote:Porsche dealer - "I got it wrong with the buy one get one free card".
Written by Jenny Shu
Thursday, 22 February 2007
Glen Fergusson - Sales and Marketing manager for a brand new Californian
Porsche dealer has lost his job and faces possible legal proceedings as
the company strives to reclaim the costs of the 18 Porches given away
free under Glen's Opening day "buy one get one free promotion" "I admit
I didn't really do the numbers properly on this one" said Glen who told
reporters that he had "seen the concept work really well for coffee
stores" and in terms of numbers you could argue that Glen's campaign
worked. As the new Porsche dealer sold 18 Porches in the first hour of
the store opening.
It took the head office a full hour to realise what was going on and
subsequently shut the store.
Local man Bruce Stepper took out a second mortgage on his home after
getting a promotional flyer in his mailbox. "I am ecstatic - I brought a
shiny red Porsche today, got another one free and I have sold just sold
it on EBay, all up I end up getting a Porsche 911 for $5000"
Jane Cameron was arguably even more entrepreneurial. The local Janitor
purchased a Porsche using the dealers "no deposit finance plan for low
income earners", sold both cars, paid off the finance account and walked
away with $120,000 profit. The finance plan was another one of Glen's
initiatives that has now been cancelled.
A red faced Glen stated "I have never really been too good at Math and I
was sure the whole time we were making money - I was initially blown
away by the amount of cars we were selling in that first hour. I had
seen the "buy one get one free card" work extremely well for the new
coffee shop down the road and thought what a great idea I will try it
here."
National spokesman for the dealership chain was quoted as saying "We are
just glad that the idiot didn't have time to run with his 'test drive 5
cars, get one free loyalty stamp card' campaign.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef bvvt het volgende:
[..]Goeie actie van Pearle ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
het bewijs is gevonden - maart doet wat ie wil........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:50 schreef BazzieK het volgende:
Renker de fucking kenker![]()
Was droog en niet te koud toen ik van school vertrok dus denk trek lekker mijn zomerhandschoenen aanOp de snelweg was het droog maar het waaide kenkerhard en snelweg is saai dus ik denk rij lekker een stukje om binnendoor de laatste paar kilometers.
Ben nog niet van de snelweg af en het begint kenkerhard te hagelen en koud te worden.Resultaat een zeer verkleumde BazzieK toen ik eindelijk thuis kwam
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef worldpimber het volgende:
-XX-, mijn advies ... neem advies aan van Rib-I
Goed manquote:
quote:
Dat is het nadeel van een 400, raak je bijna niet kwijtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hij loopt er wel erg lang mee te leuren........
Raakt em noooooit kwijt
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehehehehehHHquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:50 schreef BazzieK het volgende:
Was droog en niet te koud toen ik van school vertrok dus denk trek lekker mijn zomerhandschoenen aanOp de snelweg was het droog maar het waaide kenkerhard en snelweg is saai dus ik denk rij lekker een stukje om binnendoor de laatste paar kilometers.
Ben nog niet van de snelweg af en het begint kenkerhard te hagelen en koud te worden.Resultaat een zeer verkleumde BazzieK toen ik eindelijk thuis kwam
![]()
4250, take it or leave itquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:23 schreef Makster het volgende:
Tering ff onderdelen gehaadl bij Goparts..
Kettingset
2 bougies
oliefilter
luchtfilter
2 sets remblokken
Bell Ray 10w40 Full syntheet olie
326 Euro.... En ik kreeg nog 15% korting ook![]()
![]()
Doe maar leave danquote:
Die had ik gisteren idd gezien op Tv.quote:
Als het wat beter weer was hadden we kunnen rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe maar leave dan![]()
Poep huishouden....
Ik had mijn vrije week anders voorgesteld![]()
"Do you sing?"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Rib-i het volgende:
Mistah lobbahlobbah [[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Rib-i/wigger.gif]afbeelding][/url]
quote:[b]Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef Rib-i het
Of ze moet net als jou doen. Motor naar keuze kopen en na 2 jaar de begrenzing eraf halen![]()
![]()
NL samenvatting??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef bvvt het volgende:
ja ja, dit past beter in het ander SC topic
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]Dat sowieso .. voor degenen die een budget motor met de valgedachte kopen heb ik hier een prachtmes voor tussen den ribben
2e porsche gratisquote:
de McDonalds voor een burger, de Burger King voor de friet en de FEBO voor een kroket ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat vandaag voor eten zorgen
Even denken, Mc Donalds, Burger King of FEBO
Niet zo ongezond hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat vandaag voor eten zorgen
Even denken, Mc Donalds, Burger King of FEBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitleg 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitleg 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitleg 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ola.![]()
Gisteravond eindelijk eens alleen en tijd om bij te lezen..
.. ligt Chello plat in de hele regio.![]()
Nu op visite, en eerst even eten, koffie, euh.. ook nog praten
![]()
voor het bijlezen.
Wel alvast een filmpje..
Pimber en Hicham hebben nog heel wat te leren.![]()
Oh ja.. hoe deel je snel 200.000 euro?![]()
![]()
![]()
DAt is damn zondequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ola.![]()
Gisteravond eindelijk eens alleen en tijd om bij te lezen..
.. ligt Chello plat in de hele regio.![]()
Nu op visite, en eerst even eten, koffie, euh.. ook nog praten
![]()
voor het bijlezen.
Wel alvast een filmpje..
Pimber en Hicham hebben nog heel wat te leren.![]()
Oh ja.. hoe deel je snel 200.000 euro?![]()
[afbeelding]![]()
Ik dacht trouwens dat ik weinig poste de laatste tijd maar u spant de kroon met +158 post voor 1 maart naar -45 post na 1 maar
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
MC Donalds is het geworden, we hebben gisteren kortingbonnetjes ontvangenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
de McDonalds voor een burger, de Burger King voor de friet en de FEBO voor een kroket ofzo
of wissel het een en ander![]()
over 15 min mag ik eindelijk weer naar huisquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo ongezond he
Je gaat nog op het plaatje lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is maar goed dat ik al eten had gehaald. Frietje sate met mayo ôk lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef kratjuh het volgende:
Na een redelijk gezond weekend heb ik al aardig gezondigd ..
Gisteravond saté met friet ...
Vanmiddag een uitsmijtertje gehad, zometeen zelfgemaakte nasi ..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:Even iedereen ownen
.
.SPOILER: Uitleg 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitleg 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt heSPOILER: Uitleg 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochter zingt nu de hele tijd het liedje![]()
![]()
Vrouwen zijn spelbrekersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt is damn zonde![]()
Ik dacht trouwens dat ik weinig poste de laatste tijd maar u spant de kroon met +158 post voor 1 maart naar -45 post na 1 maar![]()
![]()
Als ze maar neuken tochquote:![]()
Ik lag ook helemaal klaar in een stoombad met mijn nieuw aangeschaft Dan Brown boek, kom ik bij hoofdstuk 8 is het een fucking misdrukNa hoofdstuk 8 begint het boek opnieuw, en dan ook echt na elk hoofdstuk 8
![]()
Ach fijn, dan maar aan de waterpijp, wilde het cultureel houden vanavond maar als het zo moet
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ze maar neuken toch![]()
Ik lag ook helemaal klaar in een stoombad met mijn nieuw aangeschaft Dan Brown boek, kom ik bij hoofdstuk 8 is het een fucking misdrukNa hoofdstuk 8 begint het boek opnieuw, en dan ook echt na elk hoofdstuk 8
![]()
Ach fijn, dan maar aan de waterpijp, wilde het cultureel houden vanavond maar als het zo moet![]()
Hoi
Sowieso schrijf je zo.![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Die is toch niet mooi!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:22 schreef Rib-i het volgende:
@ -XX-
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/134666
Leuk om te beginnen
Restwaarde is niet groot na 2 jaar maar dan kan je het grootste gedeelte van je spaargeld gebruiken om door te sparen
Als je de motor over 2 jaar verkoopt voor ca. 400 euro (ik noem maar wat) dan heb je voor 175 per jaar aan afschrijving gereden[afbeelding]
Chek die zijkant hahaNet een plastic koe!
Er zijn zoveel dingen meer die een vrouw kan doen om mijn leven te verrijkenquote:
Koken, wassen, strijken, de hypotheek betalenWaterpijp = cultuurquote:Ik lag ook helemaal klaar in een stoombad met mijn nieuw aangeschaft Dan Brown boek, kom ik bij hoofdstuk 8 is het een fucking misdrukNa hoofdstuk 8 begint het boek opnieuw, en dan ook echt na elk hoofdstuk 8
![]()
Ach fijn, dan maar aan de waterpijp, wilde het cultureel houden vanavond maar als het zo moet![]()
![]()
![]()
Koe, buffelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is toch niet mooi!
Chek die zijkant hahaNet een plastic koe!
![]()
Jij bent toch niet voor dierenarts aan het studeren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Koe, buffel![]()
Jij bent toch niet voor dierenarts aan het studerenHaha.
No way.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen meer die een vrouw kan doen om mijn leven te verrijken
Koken, wassen, strijken, de hypotheek betalen![]()
Ow ja sorry, ff vergeten
Maatschappelijk verantwoorde cultuur dan.quote:Waterpijp = cultuur [afbeelding]
MAar je hebt gelijk, ik had eigenlijk de zoon van Bob MArley moeten wezen, dan zou ik beter tot mijn recht komen
Die vind je niet bij de huisarts.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt je patienten ook niet voor het uitkiezen
[afbeelding]
Alleen in zee.Sowieso schrijf je zo.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Die ene heeft der anus op der buik zitten hee
Die rechtse zal zich wel goed voelen in deze groep.. Die lijkt er nog slank bijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Zelfs hij wist het:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar je hebt gelijk, ik had eigenlijk de zoon van Bob MArley moeten wezen, dan zou ik beter tot mijn recht komen![]()
No woman, no cry![]()
![]()
En in de vakantie op het strandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die vind je niet bij de huisarts.
Alleen in zee.![]()
![]()
Scherpquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zelfs hij wist het:
No woman, no cry [afbeelding]
cb1 is best okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
Maar je snapt het niet, het gaat erom dat je voor weinig geld kan rijden
Beter dan een CB1 of GS400![]()
![]()
![]()
Ga toch weg manquote:![]()
CB1 is okay oleeoleeeeeee
Als je van brommers houdt mischien wel ja, we hebben het over motoren, niet over ...... over.......
we hebben het over motoren![]()
/koffiekoekje![]()
lijkt me best goedkoop ding.. nee het is geen volvermogen posermateriaal neequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga toch weg man![]()
Als je van brommers houdt mischien wel ja, we hebben het over motoren, niet over ...... over.......
/koffiekoekje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MC Donalds is het geworden, we hebben gisteren kortingbonnetjes ontvangen
[..]
Je gaat nog op het plaatje lijken![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga toch weg man![]()
/koffiekoekje![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IxN6XwORDnw <--- damn
Blanker dan jou word het niet met je rooie kop en witte huidquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef Makster het volgende:
MAar je hebt gelijk, ik had eigenlijk de zoon van Bob MArley moeten wezen, dan zou ik beter tot mijn recht komen![]()
![]()
![]()
Ik versta geen frans maar wat hij deed doe ik met mijn bibs, alleen minder gekontroleerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IxN6XwORDnw <--- damn![]()
![]()
![]()
Juist daarom. The greatest trick the devil ever pulled was convincing he didn't excist, that was his power...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blanker dan jou word het niet met je rooie kop en witte huid
ofzo iets...
Als jij mensen wil laten denken dat je niet bestaat moet je gewoon tussen de sneeuw gaan zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Juist daarom. The greatest trick the devil ever pulled was convincing he didn't excist, that was his power...
ofzo iets...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat zelf meer tre denken aan een kolonie cockmeeuwen, hebben ook wit en rooie koppiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij mensen wil laten denken dat je niet bestaat moet je gewoon tussen de sneeuw gaan zitten![]()
Mwa, ik denk dat een geknepen GSXR600 anders rijdt dan een CB1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef -XX- het volgende:
Wat maakt het uit wat voor motor je neemt als je toch 25 Kw moet rijden?...
![]()
![]()
Idd, goddamnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik versta geen frans maar wat hij deed doe ik met mijn bibs, alleen minder gekontroleerd![]()
Ja als je het geld heb is dat een leuke ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat een geknepen GSXR600 anders rijdt dan een CB1Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Ik zag het ookl staan
![]()
Maarja...voordat ik weer foute spellingen naar me hoofd krijg geslingerd hield ik me maar inpwhehe.
[..]
![]()
Jij
lezen
![]()
Maar heb je serieus dat boek gekocht![]()
Kan je voor veel verkopen zo'n misdruk
Open haard en zulks
![]()
![]()
ook leuk![]()
Morini, alleen dan race
Misschien heeft ie nog een setje koplampen over
Exactly my pointquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Makster heeft de beste smaak van stal hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef Makster het volgende:
ook leuk![]()
[afbeelding]
Morini, alleen dan race
Misschien heeft ie nog een setje koplampen over![]()
pron een Moriniquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef Makster het volgende:
ook leuk![]()
[afbeelding]
Morini, alleen dan race
Misschien heeft ie nog een setje koplampen over![]()
![]()
![]()
Whahahaha ja mooi heh, ik lees ook. Hoe denk ie anders dat ik al mijn kennis over de anatomie van de vrouw heb geleerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Jij
lezen
![]()
Maar heb je serieus dat boek gekocht![]()
Kan je voor veel verkopen zo'n misdruk
Open haard en zulks
Niet van je broer in ieder geval
![]()
Had zo een boekenbon, of zo iets, gekregen en denk ik haal een boek. Maar goed idd, ik geef het toe, als ik niet dronken of stoned, of stoned en dronken, of dronken en stoned, of waus en dronken, of waus en stoned ben lees ik weleens ja
Ik had alleen de volgen wit gecoat en de vogelenstront van mijn voorband gepoetstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Makster heeft de beste smaak van stal hier.
Een van de mooiere fietsen die de laatste tijd zijn gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Whahahaha ja mooi heh, ik lees ook. Hoe denk ie anders dat ik al mijn kennis over de anatomie van de vrouw heb geleerdNiet uit de praktijk in ieder geval
![]()
![]()
![]()
Ook leuk!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
http://www.mcnews.com.au/(...)m_black_rhs_1024.jpg
25kw porn
Het is nu officieel, Bassie word een nazi woutquote:![]()
![]()
Zowiezo, kennis heb geleerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is nu officieel, Bassie word een nazi wout![]()
![]()
![]()
Enne niet zo zeuren he brother beavis![]()
![]()
Leuk om mee te kutten in het bos enzo maar voor de restquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Yamaha Tricker Pro eens naar europa komt, als 25kw versie
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
De albino-negerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ow ja sorry, ff vergeten![]()
[..]
Maatschappelijk verantwoorde cultuur dan.
![]()
![]()
Wat is er mis met kennis en lerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zowiezo, kennis heb geleerd
Enne niet zo zeuren he brother beavis![]()
![]()
En het is sowieso bunghole
Ja met een trailbike houdt je toer ritjes erg lang vol inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]...
Het gaat volgens mij ook maar 80 ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuk om mee te kutten in het bos enzo maar voor de rest![]()
Bij de motor-freaks review waar ze de non-Pro hadden kwam hij goed uit de test als stadsfiets, lekker trappetjes enzo pakken, wheelies, stoppies, sliden en dat soort spul.![]()
Wtf is datquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]Die heb ik echt nog nooit gezien... Kan die ook in de halfpipe
En weet niet of het al gepost is maar dit is ook aardig
http://www.youtube.com/watch?v=0zBImEd7YyoLake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Je doet kennis op of je leert bepaalde stofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is er mis met kennis en leren![]()
![]()
En het is sowieso bunghole![]()
![]()
![]()
![]()
Sjeh, net als keihard boeken met je Tomos zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook maar 80 ofzo
Bij de motor-freaks review waar ze de non-Pro hadden kwam hij goed uit de test als stadsfiets, lekker trappetjes enzo pakken, wheelies, stoppies, sliden en dat soort spul.![]()
![]()
kiXquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Whahahaha ja mooi heh, ik lees ook. Hoe denk ie anders dat ik al mijn kennis over de anatomie van de vrouw heb geleerdNiet van je broer in ieder geval
![]()
Had zo een boekenbon, of zo iets, gekregen en denk ik haal een boek. Maar goed idd, ik geef het toe, als ik niet dronken of stoned, of stoned en dronken, of dronken en stoned, of waus en dronken, of waus en stoned ben lees ik weleens ja
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat we geen gedenkwaardige quotes meer hebben maar anders euuhhh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Wtf is datDie heb ik echt nog nooit gezien... Kan die ook in de halfpipe
En weet niet of het al gepost is maar dit is ook aardig
http://www.youtube.com/watch?v=0zBImEd7Yyo![]()
![]()
Alsof die standaard meer dan 25kW heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
moest meteen aan deze denken. Ook wel apart
![]()
![]()
Pff aldat gespam onmogelijk om bij te lezen voo rmensen die ook nog een leven hebben.![]()
trouwens wat kun je nou meer met een SM dan een gewone R1/6 ofzo?![]()
Heb zelf wel een SM brommetje gereden maar
Ik zwaai naar dieren.![]()
Waar komen ze vandaan de CB1 en Yamaha Ticker VenzzZzZzquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof die standaard meer dan 25kW heeft![]()
![]()
![]()
Ow op die fietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je doet kennis op of je leert bepaalde stof![]()
![]()
Zeg dat dan
Maar vergeef me, na de tegenvaller van mijn boek en de gelukkige bijkomstigheid van mijn waterpijp ben ik grammaticaal net zo scherp als een californische bidsprikhaankreeft.
Een kleurplaat erbij voor die die niet weten hoe zo een beesie er uit ziet
http://www.omniversum.nl/kleurplaten/kleurplaat-kreeft.pdfLake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
En ging je gelijk fantaseren hoe dat zou voelen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef Makster het volgende:
Wtf![]()
Die ene heeft der anus op der buik zitten hee![]()
![]()
Misschien is dat nog wel lekker strak.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje duur trouwens die onderdelen van je.Volgende keer eerst maar eens rondshoppen.
![]()
Een oliefilter is dan maar 7 euro, het luchtflter 15 euro, bougies 8 euro en de kettingset 99,95..
Met de olie erbij maakt dat nog steeds geen 340.![]()
Al ben je ook dan nog goedkoper uit dan bij de dealer.![]()
Laat het maar weer snel droog worden. Ben nu deze week weer met het koekblik onderweg.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is goed hehquote:
Ditquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Pff aldat gespam onmogelijk om bij te lezen voo rmensen die ook nog een leven hebben.![]()
Heb zelf wel een SM brommetje gereden maar![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow op die fietsZeg dat dan
Maar vergeef me, na de tegenvaller van mijn boek en de gelukkige bijkomstigheid van mijn waterpijp ben ik grammaticaal net zo scherp als een californische bidsprikhaankreeft.
Een kleurplaat erbij voor die die niet weten hoe zo een beesie er uit ziet
http://www.omniversum.nl/kleurplaten/kleurplaat-kreeft.pdf![]()
![]()
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2688.comquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Makster het volgende:
Wtf is datDie heb ik echt nog nooit gezien... Kan die ook in de halfpipe
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ging je gelijk fantaseren hoe dat zou voelen?![]()
Misschien is dat nog wel lekker strak.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje duur trouwens die onderdelen van je.Volgende keer eerst maar eens rondshoppen.
![]()
Een oliefilter is dan maar 7 euro, het luchtflter 15 euro, bougies 8 euro en de kettingset 99,95..
Laat het maar weer snel droog worden. Ben nu deze week weer met het koekblik onderweg.![]()
![]()
![]()
![]()
Kettingset zal dan niet van RK zijn, die bougies heb ik niet goedkoper kunnen vinden. Oliefilter kost meer dan ergens anders, dat wist ik. Remblokken kunnen elders 2 euro goedkoper. Olie is Bell Ray, geen crap. Dus ja al met al vind ik het nog meevallen.... Maar blijft te veel geld natuurlijk.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
No offence bro.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Kettingset zal dan niet van RK zijn, die bougies heb ik niet goedkoper kunnen vinden. Oliefilter kost meer dan ergens anders, dat wist ik. Remblokken kunnen elders 2 euro goedkoper. Olie is Bell Ray, geen crap. Dus ja al met al vind ik het nog meevallen.... Maar blijft te veel geld natuurlijk.![]()
Je verdedigt je aankoop wel goed trouwens.
Dat soort tevreden klanten hebben bedrijven nog zelden tegenwoordig.![]()
Kettingsetje is Regina, en de filters zijn imitatie Suzuki filters.
Al ben ik er niet zeker van dat het luchtfilter ook gewoon van een SV is..
Toedeledoki weer.![]()
![]()
Ja dat is in Nederland zo vervelend, die hoge verkeersdrempels. Heb je met een SM amper last van, zoals je op dit filmpje kunt zienquote:![]()
![]()
mits je bmw enzo niet meerekend.. maaskt hetniets uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
non taken....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No offence bro.![]()
Toedeledoki weer.![]()
Luchtfilter ben ik ook niet zeker van.... Ik geloof standaard ook op een SV ja
MAaruh, waar heb je dat dan allemaal gevonden? Goede les voor de volgende keer. Ben nu bij goparts geweest in Tiel, relaxde gasten daar
Onwetend schaapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
mits je bmw enzo niet meerekend.. maaskt hetniets uit![]()
![]()
![]()
![]()
Wordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga toch weg man![]()
/koffiekoekje[/engels]
![]()
Beide koop je gewoon met een compleet ander doel. Maar het handigst is gewoon om een SM, woonwerk, circuit, poser en stuntfiets te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Heb zelf wel een SM brommetje gereden maar![]()
Maar ik weet allen te combineren op de ZX-6
![]()
![]()
![]()
Toedeledoki, hoop dat je gauw weer ontslag gaat nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No offence bro.![]()
Toedeledoki weer.![]()
![]()
![]()
![]()
damn....![]()
Alleen die slang ff netjes zwart maken met wax en die achterbrug.... Die lijkt wel vaal man, dus ff naar de coater voor shiny black
Lol!quote:
Ik zag net pas dat ze na een heuvel gewoon plat op de weg terecht komen!
Hej, weet je wat goedkoop is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Een bike kopen die aan je behoefte voldoet ...... en zeker niet 10 kuipruitjes bestellen en vervolgens nergens kunnen slijten
![]()
Kort samengevat: Makster stylo is ok![]()
Had ie sowieso nooit zijn bike bij de Motoport moeten kopen, kan je elders ook wel goedkoper vidnen![]()
![]()
Iets met spinvisquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No offence bro.![]()
Toedeledoki weer.![]()
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/521![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef Makster het volgende:
damn....![]()
[afbeelding]
Alleen die slang ff netjes zwart maken met wax en die achterbrug.... Die lijkt wel vaal man, dus ff naar de coater voor shiny blackHeeft iets weg van mams bike!
Nooohh ik zou slapen!![]()
Wordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beide koop je gewoon met een compleet ander doel. Maar het handigst is gewoon om een SM, woonwerk, circuit, poser en stuntfiets te hebbenMaar ik weet allen te combineren op de ZX-6
![]()
[/engels]
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beide koop je gewoon met een compleet ander doel. Maar het handigst is gewoon om een SM, woonwerk, circuit, poser en stuntfiets te hebbenMaar ik weet allen te combineren op de ZX-6
![]()
spinvis is okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Iets met spinvis
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/521![]()
![]()
ipv de fietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Hej die Tricker is wel een handige Urban Street Bike![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Hej die Tricker is wel een handige Urban Street Bike![]()
![]()
![]()
Maar daar heb je zeker een punt. Ga er nooit meer heenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, weet je wat goedkoop is?Een bike kopen die aan je behoefte voldoet ...... en zeker niet 10 kuipruitjes bestellen en vervolgens nergens kunnen slijten
![]()
Kort samengevat: Makster stylo is ok![]()
Had ie sowieso nooit zijn bike bij de Motoport moeten kopen, kan je elders ook wel goedkoper vidnen![]()
Moet alleen een ander motorpak. Ff wachten op de belastingdienst. En dan moet ik ook een andere helm, de meeste relaxde helm die ik tot nu toe heb gezien is een AGV
Alleen is van die schijt Rossi
Ook aardig mooi
Alleen ook WEER die schijt poepchinees op de helm![]()
http://www.motorgoedkoop.nl/data/toon.cfm?Foto=1944&Image=1Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef Makster het volgende:
Maar daar heb je zeker een punt. Ga er nooit meer heen![]()
Vond het wel knap van je dat je ondanks alle slechte verhalen opeens met een Cagiva van de Motoport op de proppen kwam.
Is er nog wat gebeurd met dat voorspatbord?
quote:Moet alleen een ander motorpak. Ff wachten op de belastingdienst. En dan moet ik ook een andere helm, de meeste relaxde helm die ik tot nu toe heb gezien is een AGV
[afbeelding]
Alleen is van die schijt Rossi![]()
![]()
![]()
Tja, ik ging eigenlijk zonder verwachting naar Motoport omdat ik toevaliig ff googelde op raptor. Had geen ruk te doen dus ging ff naar Breda. En tja toen zag ik hem, ik voelde de emotie mijn broekje doen spannen en toen was ik verkochtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vond het wel knap van je dat je ondanks alle slechte verhalen opeens met een Cagiva van de Motoport op de proppen kwam.
Is er nog wat gebeurd met dat voorspatbord?
[..]![]()
Maar nee, die lijers willen het gaan lijmenIk ga ergens een nieuw model voorspatbord fixen.
Geniaal
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, ik ging eigenlijk zonder verwachting naar Motoport omdat ik toevaliig ff googelde op raptor. Had geen ruk te doen dus ging ff naar Breda. En tja toen zag ik hem, ik voelde de emotie mijn broekje doen spannen en toen was ik verkocht![]()
Goed gebracht, stond vast in het Dan Brown boek hoofdstuk 9![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op dat boek damnit
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk boek is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik had me verheugd op dat boek damnit![]()
![]()
Ik wilde sexwoordenboek zeggen, kwam ik deze tegen: http://www.sexwoordenboek.nl/happy_end.htmlquote:![]()
Ja, goed alibi toch?![]()
![]()
Delta Deceptie. Die andere had ik al gelezenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde sexwoordenboek zeggen, kwam ik deze tegen: http://www.sexwoordenboek.nl/happy_end.html![]()
Kan best dat die hier ergens rondslingertquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Delta Deceptie. Die andere had ik al gelezen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde sexwoordenboek zeggen, kwam ik deze tegen: http://www.sexwoordenboek.nl/happy_end.html![]()
Goed man![]()
![]()
Gabrielle Ashe keek afwezig uit het raam van senator Sextons limousine, aldus het begin van hoofdstuk 9 van de Delta Deceptie![]()
![]()
Okay, probeer me te volgen:quote:
Delta = driehoek = poes
Deceptie = teleurstelling
Dat zou je kunnen vertalen naar:
teleurgestelde kut
Goed he![]()
![]()
Ehehe, check al die mensen giechelen maar ondertussen wel iets erbij geleerd he
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef BazzieK het volgende:
Gabrielle Ashe keek afwezig uit het raam van senator Sextons limousine, aldus het begin van hoofdstuk 9 van de Delta Deceptiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Okay, probeer me te volgen:
Delta = driehoek = poes
teleurgestelde kut
Goed he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef BazzieK het volgende:
Gabrielle Ashe keek afwezig uit het raam van senator Sextons limousine, aldus het begin van hoofdstuk 9 van de Delta Deceptie
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, probeer me te volgen:
Delta = driehoek = poes
teleurgestelde kut
Goed he![]()
![]()
Ik volg hem helemaal
Mi ta drumi ook swaquote:![]()
Oeiiii....
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Vette helm, het lijkt wel op de tekeningen die ze vroeger op de Amerikaanse bommenwerpers haddenquote:![]()
![]()
![]()
mogguh...
Had je weer eens zo'n "deur dicht moment"?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
O en uhhh.... Je krijgt nog post
Gratis Wehkamp-printer moet terug![]()
Dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:48 schreef koffiekoekje het volgende:mogguh...
[..]
Had je weer eens zo'n "deur dicht moment"?
Gratis Wehkamp-printer moet terug
Past eigenlijk wel in het rijtje 2e porsche gratis Die deden toch ook niet zo flauw![]()
![]()
Ik twijfel aan de beschermende werking van bepaalde kledingquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Icon had mooie spulletjes op de motorbeurs
[afbeelding]
Hele dameslijn
-edit-
Ik kan de foto niet meer vinden...... zo jammer
[ Bericht 15% gewijzigd door koffiekoekje op 21-03-2007 10:08:16 ]![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:48 schreef koffiekoekje het volgende:mogguh...
[..]
Had je weer eens zo'n "deur dicht moment"?
Gratis Wehkamp-printer moet terug![]()
![]()
Binnenkort misschien een Yamaha YZ250 van 2005
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Tevens hoi allemaal, en zo
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Lekker, micromarsjes op je broodquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef worldpimber het volgende:
Kut, chocola op m'n brood... dat wordt weer klappen voor me ma [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Heeft ze t wel wel netjes in partjes gesnedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef worldpimber het volgende:
Kut, chocola op m'n brood... dat wordt weer klappen voor me ma [afbeelding]![]()
![]()
Nog even en er komt een aparte cros club op fokquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef oshiro het volgende:
Binnenkort misschien een Yamaha YZ250 van 2005![]()
![]()
Kan niet wachten op de dag dat het zover isquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en er komt een aparte cros club op fok![]()
![]()
Ik moedig het concept iig aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de dag dat het zover is![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft ze t wel wel netjes in partjes gesneden
[afbeelding]Leuke situatieschets
![]()
![]()
Het persuit jack (voor de heren) - lekker luchtig voor in de zomer.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hele dameslijnOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Vettt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:11 schreef oshiro het volgende:
Binnenkort misschien een Yamaha YZ250 van 2005
Jaaaaaaaaaaa oshieee met jou zou ik ook nog eens motorcrossen he!
Dat was zeker net weer in hal 7?? Enigste hal die ik niet in ben gegaan wegens drukte die echt toenam als mitose mennn!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hele dameslijnSowieso schrijf je zo.![]()
Nog even dit, want ik had verwacht dat m'n fotosoeptopic in PTA zou komen te staan, anyway ik ben van plan mn motor te voorzien van wat extra stickers. Daarom ben ik ff een uurtje met fotosoep bezig geweest om eens te kijken hoe dit staat
Wat is Fok?![]()
Mooie bike hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef AndreB. het volgende:
Nog even dit, want ik had verwacht dat m'n fotosoeptopic in PTA zou komen te staan, anyway ik ben van plan mn motor te voorzien van wat extra stickers. Daarom ben ik ff een uurtje met fotosoep bezig geweest om eens te kijken hoe dit staat
[afbeelding]!
Tevens een welkom!
Nee!!!! Ik heb je nog nooit eeerder gezien volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef AndreB. het volgende:
Weet je niet meer die ik ben danIs meer een welkom terug
![]()
Post eens een foto van jezelf, kijken of ik je nog ken.
Ik ben bang dat dat een NSFW post zal wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee!!!! Ik heb je nog nooit eeerder gezien volgens mijPost eens een foto van jezelf, kijken of ik je nog ken.
![]()
Wat is Fok?![]()
En dat isquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:47 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat een NSFW post zal worden![]()
??? not safe for work! ?
![]()
Tja sorry ik ben niet zo van de afkortingen![]()
Rechts
Maargoed ben nooit zo actief geweest met foto's van mezelf posten
NB; het is daar heel laat dus let niet op de-look
Wat is Fok?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef AndreB. het volgende:
Rechts
[afbeelding]
Maargoed ben nooit zo actief geweest met foto's van mezelf posten
NB; het is daar heel laat dus let niet op de-look
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef -XX- het volgende:
[..]En dat op de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Fok?![]()
Jaartje geleden was ik hier veel actief, tot het moment dat ik MF ontdekte en het daarnaast erg druk kreeg met sociale verplichtingen
Wat is Fok?![]()
Ik weet niet hoelang ik hier nu zitquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef AndreB. het volgende:
Jaartje geleden was ik hier veel actief, tot het moment dat ik MF ontdekte en het daarnaast erg druk kreeg met sociale verplichtingen![]()
Volgens mij ook al een jaar, never see youuu hereeeee
Whateverhhhhhhh!![]()
![]()
Dadelijk lessen in de hagel denk ik zo..
Check mn posthistorie, staat wel een lange rij met PTA Fok MC topics, anyway ik ga ff douchen, zo naar de kappert
Wat is Fok?![]()
Nee hoorquote:![]()
Als je 18 ben heb je dat niet meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
sletseltje -XX- heeft genoeg foto's in d'r fotoboek staanquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef AndreB. het volgende:
Ow voor k weg ben, post zelf ook eens een foto
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als je 18 ben heb je dat niet meer..oh.. dan ben ik dus al een paar jaar hormoon-loosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn..
Ja doei.![]()
Nu heb je hem weg gejaagdquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sletseltje -XX- heeft genoeg foto's in d'r fotoboek staan![]()
Lessseennn
Zie het positief, het glibbert nu minder over de zadel hèquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh.. dan ben ik dus al een paar jaar hormoon-loosdamn..
![]()
![]()
Happy thoughtsquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie het positief, het glibbert nu minder over de zadel hè![]()
Wat is Fok?![]()
de sahara is er niets bij..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie het positief, het glibbert nu minder over de zadel hè![]()
Ja doei.![]()
Ik weet nu ook weer waar om ik voor een leren broek wil gaan. Hagel kan best wel pijn doen als je een dunne broek hebt, met name als het in de buurt van de edele delen komt. Damn![]()
![]()
die broek gebruik je ergens anders voor hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet nu ook weer waar om ik voor een leren broek wil gaan. Hagel kan best wel pijn doen als je een dunne broek hebt, met name als het in de buurt van de edele delen komt. Damn![]()
![]()
waarom heb je een dunne broek dan?zou niet eens met gewone broek gaan rijden.. al die mongolen op de weg
maarmjin belastingcentjes zijn binnen
dus kan voor leren combi gaan kijken
![]()
Ja doei.![]()
Na, ik bedoel zo'n nylon (oid) broek. Vanochtend reed ik op de woon-werk pony in mijn spijkerbroek, en de tering wat deed dat pijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
waarom heb je een dunne broek dan?zou niet eens met gewone broek gaan rijden.. al die mongolen op de weg
maarmjin belastingcentjes zijn binnen
dus kan voor leren combi gaan kijken
![]()
Vandaar dat ik nu persee een leernicht wil worden![]()
![]()
Of werk aan je (zit)houdingquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: