quote:Op maandag 19 maart 2007 20:51 schreef Viswijfje het volgende:
Typies weer mannen om af te geven op emoties![]()
omfg, kenker op uit mijn topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:51 schreef Viswijfje het volgende:
Typies weer mannen om af te geven op emoties![]()
Emo'squote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Michel, ik had niet anders van jou verwacht
vanwaar die frusteratie?quote:
Ja, jij en je vieze vatsige harses.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die frusteratie?
Zit je iets dwars?![]()
Rofltje!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Rofltje!Ik ga morgen 4 dagen weg, heb je eindelijk rust.
Ik mis je nu al!
Kusjeee van je vriendje MarkJ_,
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef shifto het volgende:
[..]
sowwy voor mijn eerder misplaatste opmerking in fobo.![]()
Je, en terechtquote:Op 19-03-2007 18:44 schreef shifto
Omfg, ga jij zo dagelijks door je leven als die emo? of is het een carnaval costuum?
Je kan de klasse emo (marco) iig vervelenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
Don't leave me
Maar have fun![]()
Kusjeeee![]()
![]()
* Viswijfje checkt foboquote:
Ik batsquote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
* Viswijfje checkt fobo
ik vadsig!
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bats
wij batsen
jij batst niet want je bent kankertyfus lelijk![]()
Ik ben nu al zo deprie dat ik je moet missen..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
Don't leave me
Maar have fun![]()
Kusjeeee![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bats
wij batsen
door wat ben je genomen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben dit weekend nog genomen hoor, dus ik weet nie wat je lult want t klopt nie!!!
![]()
kloptquote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Tussen het emo-gekras komen af en toe wat afscheidsberichten langs van verliefde mensen hiero![]()
hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben dit weekend nog genomen hoor, dus ik weet nie wat je lult want t klopt nie!!!
![]()
een wijf ook dat zegt dat ze 'genomen' is OMGquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef shifto het volgende:
[..]
hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
G.H.B zeker
omfg, ik dacht echt even dood te gaan van het lachen..
Wil niet zeggen dat je mooi bent, alleen dat iemand teveel behoefte had aan een kutquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ja, maar alsnog de meest reële en enige mogelijkheid...quote:
schijnbaar een hele diepe drang anders neem je zowiets toch nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je mooi bent, alleen dat iemand teveel behoefte had aan een kut
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef shifto het volgende:
[..]
schijnbaar een hele diepe drang anders neem je zowiets toch niet![]()
Ik moet echt stoppen, ik ga dood van het lachen.
Idd!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef marjo84 het volgende:
Als alle emos nu daad bij woord zouden voegen, en er gewoon een einde aan zouden maken, was het hele probleem opgelost!!
Mijn account overslaan dusquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd!
Om emo's uit te lachen kun je gebruik maken van mijn zelfgemaakte www.vampirefreaks.com account:
nick: xXsuicideboyXx
pass: penis
je roflt wel de d00d in dus be careful XD
En dan genomen zeggen en jezelf als forumnick viswijf noemen.quote:
Jij zit toch niet in zo'n kamikaze cult? ik word wel eens geinvite of ik die en die datum mee zelfmoord ga plegen, ik zeg altijd ok en als ik dan paar weken kijk zijn alle members van die cult nog actiefquote:
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zit toch niet in zo'n kamikaze cult? ik word wel eens geinvite of ik die en die datum mee zelfmoord ga plegen, ik zeg altijd ok en als ik dan paar weken kijk zijn alle members van die cult nog actiefneppe klootvioolen.
die komt in me foboquote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef BabblingBrook het volgende:
Emo een rage die vanzelf doodbloed, als je maar genoeg scheermesjes uitdeelt.
Begin jij nou ook alquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef shifto het volgende:
[..]
<3 NiGhTsPiRiT666 the one and only real goth op Fok!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef shifto het volgende:
[..]
jaaaaah, jij komt bij me favo members te staan
Alle foto's ben ik zelf, behalve die babyquote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ben jij dat echt op die foto?
Jezelf quotenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
[..]
Alle foto's ben ik zelf, behalve die baby![]()
ik vind die ogen engquote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Alle foto's ben ik zelf, behalve die baby![]()
Echt nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Het was een grolletje.quote:
Ook lenzen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef shifto het volgende:
[afbeelding]
EN DIE IS BETER WIL JE BEWEREN??? HHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHA
ha...haa....haha....
verkeerde topic?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef Viswijfje het volgende:
Heren een paint-topic.. hallow zeg, hoe oud ben je!!
maar die ouwe foto was ook wel tamelijk verrot dus toch maar ff een nieuwe erop gezet![]()
oje, daar gaat me gevoel voor eigen waarde, want dat hing zo van jou af!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef shifto het volgende:
[afbeelding]
EN DIE IS BETER WIL JE BEWEREN??? HHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHA
ha...haa....haha....
Dat snap ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oje, daar gaat me gevoel voor eigen waarde, want dat hing zo van jou af!![]()
mijn leven is zinloos nu die hunk van een shifto me fotos nie mooi vind![]()
tsja, ik weet niet of je zon verrote kanker kop hebt dat je ogen niet meer werken maar ik ben niet de enige die dat denkt hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
welquote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
tsja, ik weet niet of je zon verrote kanker kop hebt dat je ogen niet meer werken maar ik ben niet de enige die dat denkt hoor
Kleur ogen blauwquote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
tsja, ik weet niet of je zon verrote kanker kop hebt dat je ogen niet meer werken maar ik ben niet de enige die dat denkt hoor
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo deprie dat ik je moet missen..
KRAS**
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan de klasse emo (marco) iig vervelen
Bedoelende dat mensen met een stevige opleiding achter de rug er nooit ziektes bij halen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ff kanker erbij halen..
creatief hoor.. flinke opleiding achter je rug zekr?
oooh boehoeh, het is idd een ziekte maar ook een scheldwoord, leef ermee, jij bent zo lelijk dat ik het moet gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ff kanker erbij halen..
creatief hoor.. flinke opleiding achter je rug zekr?
morgen en ik doe met je meequote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
dat komt wel weer als ik op school ben !
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef shifto het volgende:
[..]
oooh boehoeh, het is idd een ziekte maar ook een scheldwoord, leef ermee, jij bent zo lelijk dat ik het moet gebruikendoet mij net zoveel pijn als jij.
ja... hahaha, nu lach ik weer zo hardquote:
over een week als je lip genezen isquote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
dat komt wel weer als ik op school ben !
![]()
Dr zijn er nog paar, maar die schuilen in de duisternis..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef shifto het volgende:
Minor Threat..?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen deze gast wel kennen:
[afbeelding]
Misschien namelijk wel zo handig om te weten wat je bashed..
Maak het nou niet moeilijker voor zequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dr zijn er nog paar, maar die schuilen in de duisternis..![]()
Al zal je kunnen zeggen dat de rest Cybers, Neo-Folkers en Death Rockers zijn in plaats van reguliere Goths..
Anyway, emotionele Pop-Rock bands zoals My Chemical Romance, From First To Last, Fall Out Boy etc zijn de boybands van nu, binnen een paar jaar zullen alle kleine kutkindertjes weer bezig zijn met de volgende hype van kankerbagger.
door de hondepoepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef shifto het volgende:
Cybers
Omfg, ik zag er laatst een paar over straat lopen, ik roflde echt, midden in de stad
Lange Fransquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen deze gast wel kennen:
[afbeelding]
Misschien namelijk wel zo handig om te weten wat je bashed..
Omdat meisjes met lollies sexy zijn, omdat roze een hippe kleur is en omdat alle andere emo-meisjes het ook doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef umberrella het volgende:
waarom lopen al die emo meisjes altijd met een roze lollie in hun bek?
door 'n emo?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Goddamn hippiesemo's!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:01 schreef shifto het volgende:
Laatst was hier in de W2 een emo-bandstrijd...
Ik wilde even naar coffeeshop en werd bang! Ze waren overal, de ene nog meer emo dan de ander..
Even snijden om er overheen te komen
hoef ik dat te wetenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
JEZUS CHRISTUS!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef shifto het volgende:
Ik bats
wij batsen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |