Weg, en ga nu maar weer buitenspelen.. (wel met lichtjes, we zouden niet willen dat je aangereden werd) verdwenen topics zijn terecht.. Ophef is voorbij.. het leven gaat verder.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
ik vond mij opa heul veul mooierWaar is koekiemonster
![]()
heb ik nog wel him aangevraagd voor jequote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weg, en ga nu maar weer buitenspelen.. (wel met lichtjes, we zouden niet willen dat je aangereden werd) verdwenen topics zijn terecht.. Ophef is voorbij.. het leven gaat verder.
omdat je gwpnd bent door Janetjequote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom verdwijnen er posts
Ik had hier net TVP getypt en bevestigd en kwam niet bij mijn AT
TVP's verwijder ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom verdwijnen er posts
Ik had hier net TVP getypt en bevestigd en kwam niet bij mijn AT
works every timequote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
TVP's verwijder ik.
Kom maar terug als je wat te klagen hebt over de moderatie in KLB. (Kijk, nu heb je het goed gedaan.. je wilde klagen over het verwijderen van een tvp, dus is feedback terecht) Wow!
Tof!
Whehehehequote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
TVP's verwijder ik.
Kom maar terug als je wat te klagen hebt over de moderatie in KLB. (Kijk, nu heb je het goed gedaan.. je wilde klagen over het verwijderen van een tvp, dus is feedback terecht) Wow!
Tof!
Ow, blijkbaar al weer open...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Janetje wat doe je nou weer....Dit topic: Die commentator van amerikaanse programma's
Heeft geen ene reet te maken met het onderwerp van dit topic:
Amerikaanse voice overs verneuken toffe karakters.
Mijn topic gaat over het verneuken van karakters dmv voice over, dat andere topic klaagt over een of andere reclame of watever.
Waarom sluit je mijn topic dan? Was dit een foutje van je of wat?
Ik wil het topic weer open graag.
Doe eens een gokje.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom op slot?
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe eens een gokje.
Leer Nederlands man.
Of probeer het in ONZ.
Je zal er geen serieuze reactie op krijgen want niemand snapt er een hol van.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.
Dat is minder dan het gemiddelde topic.
Bron?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zal er geen serieuze reactie op krijgen want niemand snapt er een hol van.
Schop hem dan daarheen zou ik zeggen, en doe hem niet gelijk op slot.quote:Dat zeg ik, probeer ONZ, of PUB ofzo.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:41 schreef DaFan het volgende:
Echt een goed topic.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Janetje het volgende:
En nou in het Nederlands graag.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap er niks van, C2k.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, gewoon slotje d'r op en lekker samen sinaasappelsap drinken. Dit wordt toch niks meer.
Ik zal eens vragen of ze 'm willen hebben maar ik geef je érg weinig kans..quote:Schop hem dan daarheen zou ik zeggen, en doe hem niet gelijk op slot.
Bekijk de TT eensquote:Op maandag 19 maart 2007 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.
Dat is minder dan het gemiddelde topic hier.
*Schoptquote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Janetje het volgende:
Ik zal eens vragen of ze 'm willen hebben maar ik geef je érg weinig kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |