Airport Radar..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef snoopy het volgende:
Hallo allen![]()
Kan iemand mij het linkje geven naar de widget waarmee je kan zien welke draadloze netwerken zich in de buurt bevinden? Ooit stond die in de op van het Apple-topic.
Ja, maar lang niet zoveel dan je met Airport Radar zou zien, verder kun je ook meteen zien of bepaalde netwerken beveiligd zijn of niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef TwyLight het volgende:
Als je het airport icoon in de menubar aanklikt zie je toch ook gewoon de beschikbare netwerken?
Bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Airport Radar..
http://www.apple.com/down(...)ty/airportradar.html
Psst, niet doorvertellen he?
Maar als je meer als 100 nummers hebt ben je de lul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die moet ik ook. Dan zet ik mijn nummers misschien eens op mijn sim. Wel zo handig als mijn telefoon het begeeft en ik de sim in een ander toestel doe. De simkaart gaat ongetwijfeld langer mee dan het toestel.
verkapte ik heb meer als 100 nummers postquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee. Ik ga nu naar de Media Markt en er gaan daar mensen pijn lijden. Heb ik een nieuwe telefoon gekocht, heeft dat ding GEEN TELEFOONGEHEUGEN.. Dus ik kan maximaal 100 nummers opslaan op mijn Simkaart en verder niks.
Wat denken jullie zelf, mensen van de Media Markt ?.
Op mijn sim kan ik 200 nummers kwijt. Ruim voldoende.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar als je meer als 100 nummers hebt ben je de lul.
Ik heb gewoon weer eens grote schoonmaak gehouden in mijn telefoonboek. Konden zo ontzettend veel oude nummers uit van mensen die ik nooooit meer spreek...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar als je meer als 100 nummers hebt ben je de lul.
Ik heb er ook geen 100 nummers in, maar als je veel belt en zakelijke contacten hebt zit je al zo aan de 100.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer eens grote schoonmaak gehouden in mijn telefoonboek. Konden zo ontzettend veel oude nummers uit van mensen die ik nooooit meer spreek...
iPhone, bitch!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee. Ik ga nu naar de Media Markt en er gaan daar mensen pijn lijden. Heb ik een nieuwe telefoon gekocht, heeft dat ding GEEN TELEFOONGEHEUGEN.. Dus ik kan maximaal 100 nummers opslaan op mijn Simkaart en verder niks.
Wat denken jullie zelf, mensen van de Media Markt ?.
Doormiddel van de Network Utility, dan kom je er wel achterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef Jarno het volgende:
Hoe kun je zien met welke 802.11 standaard je geconnect bent? Ja, aan je doorvoersnelheid, maar kun je niet zien op welke standaard er uitonderhandeld is ofzo? Ik heb namelijk wel een n-capable router, maar ik weet niet waar -ie nu op geconnect is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |