Maar die zijn nergens te downloadenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:19 schreef de_sapje het volgende:
[..]
De 350 en 700 MB rips zijn geen "echt" HD. Ze zijn wel geript van een HD bron (de afleveringen worden in HD uitgezonden), maar daarna dusdanig gecomprimeerd dat van de originele HD kwaliteit weinig over is. De 700 MB rips zullen wel iets beter zijn dan de 350 MB, maar op een beetje moderne tv zullen de 700 MB rips ook niet prettig kijkbaar zijn.
Oplossing: download de 1 GB of 1,5 GB rips. Als laatste optie heb je het "pure" HD formaat, de MPEG-2 Transport Streams. Dit zijn .ts of .mpg bestanden met een bitrate van ~10 Mbps en met een bestandsgrootte van rond de 4 a 5 GB.
Sinds kort wordt Lost echter ook uitgezonden met een nóg hogere bitrate, namelijk ~40 Mbps, wat resulteert in afleveringen van 12 GB (!) per aflevering. Beter kan je het niet krijgen.
De nigger guy aflevering (S11E1) is ook weer briljant:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
"Butters is at a special camp, trying to pray the gay away"
![]()
quote:You really... you really don't know how hard it is to be constantly reminded of something lame that happened in your past.
![]()
de 12GB versie niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Bij de bekendere series zijn ze vaak een paar uur na de uitzending op usenet te vinden
quote:Shipped to UTRECHT, NL 20 Mar 2007
Estimated Delivery Date 21 Mar 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 20 Mar 2007
je hebt je macbook laten vallen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:48 schreef Jarno het volgende:
Moggeuh.
I won't let you touch my keypad with your... your... dirty windows fingers!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:57 schreef nietzman het volgende:
Of heeft de MacBook je verleden ontdekt, zoals het hoort in een goede romantische komedie?
Het blijft de eerste komende 13 jaar vroeg Jarno.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:05 schreef Jarno het volgende:
't Is gewoon vroeg.
Mja. Anna heeft nu weer even een 's nachts wakker worden en eten is ook kei gezellig' periode geloof ik. Ik zat om half drie een fles te geven kan ik me enigzins herinneren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het blijft de eerste komende 13 jaar vroeg Jarno.
Klinkt bekend, ik heb half 2 en half 6 op de wekker geregistreerd als 'Ik moet zoon uit ledikant trekken om aan tiet van vrouw te koppelen' tijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Anna heeft nu weer even een 's nachts wakker worden en eten is ook kei gezellig' periode geloof ik. Ik zat om half drie een fles te geven kan ik me enigzins herinneren..
Ik heb Anna helemaal geen fles gegeven om hald drie vannacht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Anna heeft nu weer even een 's nachts wakker worden en eten is ook kei gezellig' periode geloof ik. Ik zat om half drie een fles te geven kan ik me enigzins herinneren..
Maar ook geen lachend smoeltje dat je, helemaal onder de fruitprut, tegemoet lacht als je thuiskomt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nog een luie kut student ben. Geen kinderen die je wakker krijsen. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |