Dat, of je hebt je S-Video kabel in een SCART aansluiting hangen die geen S-Video ondersteund, of de tv niet op de bijbehorende instelling gezet. S-Video via SCART is maar lastig soms.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
NTSC?
*lik*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef nietzman het volgende:
Ik heb vandaag trouwens m'n eerste torrent gemaakt. Wie wil me aanraken?
Ik niet. Ik weet niet waar je geweest bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef nietzman het volgende:
Torrents.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef nietzman het volgende:
Die knipoog PI is té gay Annie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet niet waar je geweest bent.
Bij de instellingen van je TV-scherm kun je de optie "best for video" aanzetten, dat scheeltquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik heb (kleuren)beeld en geluid, van het weekend maar eens finetunen. Komt wel goed, het werkt iig. Ik zie alleen dat ik toch nodig aan de HD rips moet, ook op mijn crappy tv-tje....
Ep 3 komt al bijna uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Southpark! Season 11 is weer begonnen: ff downloaden.
"Now it may appear in the picture, that i'm actually looking at the cameralens and smiling, with the penis in my mouth."quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
Jup. En ze zijn briljant tot nu toe.
Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
Ik download (van 24 en Lost dus) altijd de 350MB versies. Leuk om in een venster op je PC/Mac te bekijken, maar op tv had ik net aardig last van vlakvorming (teveel gecomprimeerd dus dacht ik) enzo. Dus ik ga toch maar eens de 700MB versies die ik altijd voorbij zie komen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |