Als een vriend van jou vermoord wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Knap dat Brian niet toegeeft.
Hij maakt heel erg duidelijk dat Huub en Eric de veroorzakers zijn, en hij slechts reageert op hun akties.
Beidenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als een vriend van jou vermoord wordt.
Jij vermoord daarna de dader.
Wie is er dan fout?
-De moordenaar van je vriend?
-Jij?
-of allebei?
Acties die allemaal door Brian zijn verzonnen, en waar hj nu de rekening van krijgtquote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Hij maakt heel erg duidelijk dat Huub en Eric de veroorzakers zijn, en hij slechts reageert op hun akties.
Heb je een tip voor andere streams die wel beter lopen? of iemand anders hier wellicht?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
ongeveer zelfde probleem, directe streams
Neeeeeeeeee, spaar de mensheid voor nog meer Snolliesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef 026 het volgende:
Hehehe wat een lol, amanda: mag ik even wat zeggen?
Mag ik even wat zeggen?
Mag ik even iets zeggen?
Nee muts hou je strot en ga kinderen baren!
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ashrak het volgende:
Ok ... Brian heeft het toegegeven ... ook al is het een reactie ... hij moet verantwoordelijkheid nemen voor zijn daden. DGK gaarne actie .... waarschuwing met terugwerkende kracht.
Graag een reactie van Peter die het zo goed weetquote:
Ja je zou Natas maar in je bed vinden.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef partyyboyy het volgende:
hahahaha Brian vindt dat 'nat as' wel fout is om in bed te gooien en 'droog as' niet.
Niemand wil Natas in bedquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef partyyboyy het volgende:
hahahaha Brian vindt dat 'nat as' wel fout is om in bed te gooien en 'droog as' niet.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef riri het volgende:
[..]
Heb je een tip voor andere streams die wel beter lopen? of iemand anders hier wellicht?
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef riri het volgende:
[..]
Heb je een tip voor andere streams die wel beter lopen? of iemand anders hier wellicht?
Oh.. en dan maakt het niet meer uit als je dingen doet die niet door de beugel kunnen?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Peter moet even Googelen anders weet hij het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Graag een reactie van Peter die het zo goed weet![]()
Die moet je echt negeren dat is eenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Graag een reactie van Peter die het zo goed weet![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja je zou Natas maar in je bed vinden.
Ze maakt nu wel een puntje..... (een kleintje)quote:Op maandag 19 maart 2007 19:35 schreef diego08 het volgende:
amanda wil wat zeggen Haha
Het maakt wel uit, maar Huub moet Brian niet op arrogante toon dwingen zijn fouten toe te geven omdat hij zelf door de redactie is wakker geschud.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh.. en dan maakt het niet meer uit als je dingen doet die niet door de beugel kunnen?
Peter, ik begrijp jou echt niet meer.
Ze probeert zich in een discussie te mengen en ze weet werkelijk niet waar ze het over heeft.......quote:Op maandag 19 maart 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Oh Amanda, hou toch op!
Ik word zo simpel van haar.
Huub:hé spreek hem er op aan. Ja, dat is mijn buddy maar ik ben niet verantwoordelijk voor zijn daden.
Goed gezegd weer!
Waarom mag Huub Brian er niet op aanspreken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, maar Huub moet Brian niet op arrogante toon dwingen zijn fouten toe te geven omdat hij zelf door de redactie is wakker geschud.
Heb het al eerder gepost, bescheidenheid zou hem sieren.
ja, Brian en Jaap kijken echt eng!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef eeff het volgende:
jaaaaaaa lekker mindfucking.. daar zijn jullie goed in Huub en Eric.. Whohoooo moet je die ogen van dei 2 zien!!!!![]()
Over niveau gesproken enzo. Jij zat naast Cora? Hoe dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze probeert zich in een discussie te mengen en ze weet werkelijk niet waar ze het over heeft.......
duidelijk boven haar nivo.......![]()
Ik dacht aan een typo, maar deze isquote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef Kaleddis het volgende:
Zucht, je zou met met Amanda moeten discuzeuren, daar zou ik nou enorm pissed van worden![]()
Omdat hij duidelijk het grootste aandeel heeft in het pestgedrag.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom mag Huub Brian er niet op aanspreken ?
Brian spreekt Huub er ook altijd gelijk op aan.
Je kunt je ook rustig houden, de rechtzaak afwachten en wachten tot ie na 7 jaar (3 jaar met vervroegde vrijlating) weer vrijkomt en de rest van je familie vermoordtquote:
Zit dat je nog steeds niet lekker? Je slaapt toch wel goed hoop ik....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Over niveau gesproken enzo. Jij zat naast Cora? Hoe dan?
Ik slaap zo ongeveer als Sylvia dus geen problemen hier.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zit dat je nog steeds niet lekker? Je slaapt toch wel goed hoop ik....![]()
Peter, zou je eens voor 1x inhoudelijk kunnen reageren op iemand?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, maar Huub moet Brian niet op arrogante toon dwingen zijn fouten toe te geven omdat hij zelf door de redactie is wakker geschud.
Heb het al eerder gepost, bescheidenheid zou hem sieren.
Huub gaf net ook al aan dat haar manier van "discussiëren" uitnodigt tot confrontatie.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:38 schreef 026 het volgende:
En als we het dan toch over bekken hebben die gehouden dienen te worden laat amanda dan helemaal dr strot houden want die discussieert niet eens die heeft gewoon de opvatting dat degene die het hardste gilt heeft gewonnen...
Beter lezen, 3 glazen per dag.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef grazygirl het volgende:
trouwens las ik nou maar 4 glazen alcohol voor huub per maand?? neemt ie 4 longdrinks baco met ijs en vult die na iedere slok bij met cola![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik slaap zo ongeveer als Sylvia dus geen problemen hier.![]()
Vanaf welk moment zou dit volgens jou wel kunnen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij duidelijk het grootste aandeel heeft in het pestgedrag.
Dan is enige zelfreflectie en bescheidenheid op zijn plaats.
Ik zeg niet dat Brian niet fout is, ik vind het alleen ongepast dat Huub Brian gaat lopen aanvallen op dit moment.
Ik heb Huub zijn slaapgedrag overgenomen........quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik slaap zo ongeveer als Sylvia dus geen problemen hier.![]()
Liever niet, er zijn al zoveel probleemkinderenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef 026 het volgende:
Hehehe wat een lol, amanda: mag ik even wat zeggen?
Mag ik even wat zeggen?
Mag ik even iets zeggen?
Nee muts hou je strot en ga kinderen baren!
Ja maar we moeten ons toch als kindjes van God gedragenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt je ook rustig houden, de rechtzaak afwachten en wachten tot ie na 7 jaar (3 jaar met vervroegde vrijlating) weer vrijkomt en de rest van je familie vermoordt.
In een minder aanvallende discussie, of nog beter: in een 1 op 1 gesprek.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vanaf welk moment zou dit volgens jou wel kunnen dan?
Jij leest geen Cossenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Liever niet, er zijn al zoveel probleemkinderen![]()
![]()
Ze komt nu met de slotconclusie: "Laten we het gezellig hebben met elkaar, en bezig zijn met de dingen die wel leuk zijn".quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
sylvia hoor je niet
De FEBO heeft moeite met het concept DGKquote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef flubberdewups het volgende:
De buren hebben een beetje moeite met het gebruik van de volumeknop...
Je bedoelt zo'n één op één gesprek waar Brian met wijn ging gooien?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In een minder aanvallende discussie, of nog beter: in een 1 op 1 gesprek.
Ik mis Sarah-Louise met haar wijsheidquote:
Ik denk dat dat inderdaad voor jou niet leuk is, want dan kan je Huub niet meer afkraken.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze komt nu met de slotconclusie: "Laten we het gezellig hebben met elkaar, en bezig zijn met de dingen die wel leuk zijn".
Ja, dààr zitten we op te wachten.
Waneer is een discussie minder aanvallend?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In een minder aanvallende discussie, of nog beter: in een 1 op 1 gesprek.
Nouhou, ik zou Brian best wel eens ontspannen willen zien en het gewoon gezellig zien hebben want het wordt echt irritant om te kijken naar een volwassen vent die doordraait.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze komt nu met de slotconclusie: "Laten we het gezellig hebben met elkaar, en bezig zijn met de dingen die wel leuk zijn".
Ja, dààr zitten we op te wachten.
Evenals jou reacties vaak zeer ongepast zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan, dat hij Jaap wakker gaat houden, als hij weet dat hij een tentamen heeft.
Zelf Eric neemt het nu voor Jaap op, dat een studie niet belemmerd mag worden.
Huub lult erover heen.
Huub die het heeft over een "onleefbare situatie"![]()
Nogmaals, inhoudelijk heeft hij wel gelijk, dat schuld bij beide ligt, alleen die arogante toon die hij nu heeft is volstrekt ongepast.
Als het minder aanvallend is.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waneer is een discussie minder aanvallend?
Brian gedijt op stress, als de shit niet naar hem toekomt dan zoekt hij het zelf wel opquote:Op maandag 19 maart 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou, ik zou Brian best wel eens ontspannen willen zien en het gewoon gezellig zien hebben want het wordt echt irritant om te kijken naar een volwassen vent die doordraait.
Ok, denk eens SMART.quote:
Nog even en de buurvrouw heeft 2 monsters. Iedereen blij!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt, dat ze zo goed om kan gaan met de bewoners, omdat ze zelf 2 monsters heeft.
Hallo Yairo en Cheyenne.
Dat ging over haar theezakjes!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia noemt haar eigen kinderen opnieuw 'monsters'.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft Amanda toen toch smerig betast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |